פקח מחלק דוחות חניה (צילום: ניר כפרי)
פקח מחלק דוחות חניה (צילום: ניר כפרי)

חזרה לשגרה: הפקחים ישובו לחלק דוחות

ביום רביעי יחזרו פקחי עיריית חיפה לאכוף עבירות חניה, עבירות של אי שמירת סדר וניקיון ועבירות של הוצאת סחורה המהווה הפרעה למעבר הציבור. בשלב זה, בשל מצבם הקשה של עסקי המזון, לא ייאכפו היתרים הנוגעים להצבת שולחנות וכיסאות במרחב הציבורי

פורסם בתאריך: 11.5.20 08:57

לנוכח החזרה לשגרה, אשר כוללת הפעלת עסקים, קניונים ומסגרות חינוך, ביום רביעי יחזרו גורמי האכיפה השונים לאכוף עבירות חניה, עבירות של אי שמירת סדר וניקיון ועבירות של הוצאת סחורה המהווה הפרעה למעבר הציבור. מעיריית חיפה נמסר כי בשלב הראשון ייתנו הפקחים התראה על מנת למנוע קנסות ככל הניתן.

בשל הקשיים הגדולים שאותם חווים בעלי עסקי המזון, בשלב זה לא ייאכפו היתרים הנוגעים להצבת שולחנות וכיסאות במרחב הציבורי, והעירייה בוחנת אפשרות להרחבת ההיתר שניתן לבתי קפה ולמסעדות להצבת שולחנות וכיסאות.

 

 

מהעירייה נמסר כי "משבר הקורונה וההתמודדות עם מניעת התפשטות הנגיף חייבו את העירייה לשנות את סדרי העדיפויות במתן השירותים לציבור, לרבות בנושא אכיפת הסדר במרחב הציבורי. פקחי ועובדי העירייה התמקדו בביצוע מטלות חיוניות והכרחיות לשעת חירום כמו סיוע בחלוקת מזון ותרופות, מניעת התקהלות ושמירה על בריאות הציבור. כמו כן, בשל מגבלות הפעילות על הציבור, ניהול העסקים ואיסור השהייה במרחב הציבורי, נדרשה אכיפה מצומצמת ונקודתית בלבד התואמת להוראות ולהנחיות של משרד הבריאות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תומר

    עיריית חיפה צריכה לגרור רכבים! רק ככה אנשים ילמדו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר