משאית השמחה של תנועת חב"ד
משאית השמחה של תנועת חב"ד

תהלוכת ל"ג בעומר – פעמיים כי טוב

היום ומחר יקיים סניף חיפה של חסידות חב"ד תהלוכת ל"ג בעומר ובראשה משאית השמחה, שתעבור בשכונות העיר ותחליף את המדורות שקיומם נאסר על ידי משרד הבריאות. התהלוכה תשודר בשידור ישיר בדף הפייסבוק של חב"ד, והילדים שישתתפו באירוע מבתיהם יקבלו הפתעה

פורסם בתאריך: 11.5.20 15:30

סניף חיפה של חסידות חב"ד מארגן היום (שני) ומחר תהלוכות ל"ג בעומר שיעברו בשכונות העיר ויחליפו את האירועים המסורתיים של החג ואת המדורות שקיומם נאסר על ידי משרד הבריאות מחשש להתקהלות ולהפצת נגיף הקורונה. במסגרת זו תעבור ברחובות העיר משאית השמחה של חב"ד בליווי של שיירת מכוניות שתאובטח על ידי ניידות משטרה. התהלוכה תשודר בשידור ישיר בדף הפייסבוק של חב"ד, והילדים שישתתפו באירוע מבתיהם יקבלו מחב"ד ערכת תהלוכה עם חוברות יצירה.

התהלוכה תצא היום בשעה 17:00 מקרית אליעזר ותעבור ברחובות צה"ל, ההגנה, אבנר, יואב, שדרות רוטשילד, שדרות המגינים, שדרות בן גוריון ודרך סטלה מאריס. בשעה 18:00 תצא המשאית מהכרמל הצרפתי ותעבור ברחובות דרך צרפת, אמיל זולא, ויקטור הוגו, קאודרס, סטפן וייז, אדמונד פלג, טשרניחובסקי, ישעיהו, זאב ובית לחם. משם תמשיך השיירה לרמת התשבי ותעבור ברחובות התשבי, בית אל, שונמית, עובדיה, החורשה ושדרות הנשיא. בשעה 19:15 תעבור המשאית ברחובות שדרות מוריה, חורב, שדרות אבא חושי, איינשטיין, הנטקה ודרך פיק"א. ב-20:15 תגיע משאית השמחה להדר ותיסע ברחובות מעונות גאולה, הרב קניאל, גאולה, בצלאל, השילוח, בית״ר, בר כוכבא, הרצל, זבולון, מיכאל, הרצוג, ארלוזורוב, יוסף (מלצ'ט), בלפור והפועל, שם יסתיים המסלול. מחר בשעה 16:00 תצא המשאית מהדר דרך שדרות ההגנה לקרית שפרינצק ולנאות פרס.

 

 

שליח חב"ד לשכונות קרית אליהו וקרית אליעזר יוסי ליפש: "החל משנת 1980 מקיימת תנועת חב"ד בהוראתו של הרבי מליובאוויטש מאות תהלוכות ל"ג בעומר בארץ ובעולם, ומשתתפים בהן מאות אלפי ילדים. השנה, בעקבות משבר הקורונה ולראשונה זה 40 שנה, הילדים לא יצעדו אך חב"ד תעשה זאת בשבילם. אנחנו מזמינים את כל הציבור החיפאי, ובמיוחד את הילדים, להצטרף אלינו להדלקת מדורה וירטואלית על גבי משאית השמחה. נעשה שמח לכולם, נשיר ונרקוד. הקורונה השביתה לכולנו את המדורות אבל לא את השמחה שבלב. כל ילד שיצלם את משאית השמחה ויעלה את התמונה לדף הפייסבוק שלנו יזכה בהפתעה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר