רכב של אגד תיקתק (צילום: דוברות אגד)
רכב של אגד תיקתק (צילום: דוברות אגד)

שירות אגד תיקתק הושק בחיפה

חברת אגד השיקה בחיפה את שירות אגד תיקתק שמאפשר לנוע בעיר ברכבים שיתופיים בהזמנה אישית, תוך חישוב המסלול הקצר ביותר המחבר בין תחנות האיסוף ליעדים. הזמנת הנסיעה מתבצעת באמצעות אפליקציה ייעודית, ומחיר הנסיעה נע בין עשרה ל-15 שקל

פורסם בתאריך: 11.5.20 15:51

חברת אגד השיקה בחיפה את שירות אגד תיקתק, אשר מאפשר לתושבי העיר לנוע בה ברכבים שיתופיים בהזמנה אישית, תוך חישוב המסלול הקצר ביותר המחבר בין תחנות האיסוף ליעדים.

על הפעלתו של השירות פורסם ב"כלבו – חחיפה והקריות" לפני שלושה חודשים. הזמנת השירות מתבצעת באמצעות אפליקציית אגד תיקתק, כאשר מזמין השירות מזין את היעד שאליו הוא רוצה להגיע, והאפליקציה, באמצעות אלגוריתם ייחודי שפותח בידי חברת מוביט, מייצרת עבורו את המסלול השיתופי המהיר ביותר.

בשלב זה פועלים בעיר 50 רכבי תיקתק, כאשר מחיר הנסיעה נע בין עשרה ל-15 שקל, בהתאם לשעות העומס. אזרחים ותיקים זכאים להנחה בשיעור של 50 אחוז ממחיר הנסיעה. השירות פועל בימים ראשון-חמישי בשעות 21:00-6:00, ומאגד נמסר כי אם הביקוש לשירות יגדל תפעל החברה להרחבת שעות הפעילות.

 

 

האזורים שבהם ניתן יהיה להשתמש באגד תיקתק הם בין תחנת מרכזית המפרץ לתחנת מרכזית חוף הכרמל, והנסיעות יעברו בטכניון, באוניברסיטת חיפה, במרכז חורב, במרכז הכרמל ובנוה שאנן. כמו לגבי שעות הפעילות, גם אזורי הפעילות עשויים להתרחב בהתאם לביקוש. הרכבים של אגד תיקתק ייסעו גם דרך מנהרות הכרמל בשעות העומס ללא תוספת מחיר.

מנהל פעילות תחבורה חכמה וחדשנות באגד לירן גלבוע: "אנו גאים ונרגשים להכניס את חיפה אל העידן הבא של התחבורה הציבורית. אגד תיקתק צפוי לשנות את פני התחבורה הציבורית בעיר ולהעניק שירות תחבורה ציבורי מהיר, נוח ומותאם אישית בעלות כספית נמוכה. אגד תיקתק יפעל במקביל לשירותי התחבורה הקיימים כיום בעיר, ואנו תקווה כי במרוצת הזמן יתרחב השירות ואף יסייע להפחתת עומסי התנועה בעיר באמצעות צמצום השימוש ברכב הפרטי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. למנהל הפעילות

    אזורי הפעילות ומסלולי הנסיעה לא ברורים ואען הסברה לציבור. בכלל אגד לוקה בהסברה בחיפה במהלך הקורונה ובשילוט הקוים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר