שריפה בכרמל (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
שריפה בכרמל (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

בגלל מזג האוויר: צו איסור הדלקת אש

נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי הורה בצו על איסור הדלקת אש עד ליום שישי בשעה 16:00. האיסור כולל הדלקת מדורות, עבודות ריתוך ושריפת גזם. הסנקציות על הפרת הצו הן עד חצי שנת מאסר או קנס בסך של עד 75,300 שקל. בתוך כך, עיריית חיפה העלתה כוננות

פורסם בתאריך: 17.5.20 10:50

בשל תנאי מזג האוויר שכוללים שרב ורוחות מזרחיות עזות, נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי הורה בצו על איסור הדלקת אש מהיום (ראשון) בשעה 9:00 ועד ליום שישי בשעה 16:00. האיסור כולל הדלקת מדורות, עבודות ריתוך ושריפת גזם. הסנקציות על הפרת הצו הן עד חצי שנת מאסר או קנס בסך של עד 75,300 שקל.

בתוך כך, עיריית חיפה העלתה כוננות מפני סכנת שריפות, והיא פונה אל התושבים בבקשה לא להדליק אש בשטחים פתוחים ולהזמין באופן מיידי את לוחמי האש בכל מקרה שבו הם נתקלים בתחילת התלקחות של אש.

 

 

אגף הביטחון בעירייה העלה את דרגת הכוננות והמוכנות של היחידות השונות: מאגרי המים של תאגיד מי כרמל מולאו כבר בשבוע שעבר עד למפלס העליון ביותר, ניידות סיירת הביטחון ואגף הפיקוח מבצעות סיורים יזומים באזורי חורש ובשכונות הגובלות ביערות הכרמל, ומצלמות האבטחה והמצלמות הטרמיות של העירייה כוונו גם הן אל אזורים אלה במטרה לאתר מוקדם ככל הניתן כל התפתחות של שריפה. כמו כן הוגדרו מרכזי קליטה ומונו כוננים למקרים שבהם יתעורר צורך בפינוי תושבים, רועננו נוהלי פינוי בתי אבות ומוסדות חינוך עם חברת אגד, ובוצעו שיחות תיאום עם קציני הביטחון של הטכניון ואוניברסיטת חיפה למקרה שבו יידרש פינוי מהם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר