מנחם זלצמן
מנחם זלצמן

אותר הנעדר מנחם זלצמן מנוה שאנן

הנעדר מנחם זלצמן בן ה-87 אותר על ידי מתנדב של איחוד הצלה. זלצמן יצא הבוקר מביתו ברחוב פינסקר בשכונת נוה שאנן בחיפה, ובמשפחתו שררה דאגה עמוקה מכיוון שהוא לוקה בדמנציה

פורסם בתאריך: 19.5.20 13:32

עדכון אחרון: 19.5.20 15:37

משפחתו של מנחם זלצמן, קשיש בן 87 משכונת נוה שאנן בחיפה, מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו. זלצמן יצא היום (שלישי) בבוקר מביתו ברחוב פינסקר מבלי שאיש הבחין בכך, ובמשפחתו שוררת דאגה עמוקה מכיוון שהוא לוקה בדמנציה.

אופיר זילברמן, חתנו של זלצמן: "הוא נעדר בערך מהשעה 7:00. הפצנו הודעות ווטסאפ שבהן אנחנו מבקשים שיסייעו לנו. המשטרה פתחה בסריקות, וכל המשפחה הצטרפה לחיפושים. מנחם הוא דמנטי ולא יצא מהבית במשך שבועות – גם בגלל מגיפת הקורונה וגם בגלל מצבו. היום הוא פשוט יצא מהבית מבלי שאיש שם לב לכך, נעל את הדלת ונעלם. הוא מתקשה בהליכה והולך לאט מאוד, כך שהוא לא יכול להתרחק יותר מדי, ולכן אנחנו מחפשים פה ברחובות מסביב. אין לו כרטיס אשראי או כסף לקנות כרטיס לאוטובוס. אנחנו מבקשים ממי שראה אותו להתקשר למשטרה, אלי או לאשתי מיכי".

תיאורו: גובהו 1.65 מטר, מבנה גופו רזה ושיערו מאפיר. הוא לבש חולצה שחורה של איירון ומכנסי טרנינג אפורים.

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה, לאופיר זילברמן בטל' 050-6245075 או למיכי זילברמן בטל' 052-3772992.

עדכון (15:37): זלצמן נמצא לפני דקות אחדות על ידי מתנדב של איחוד הצלה ברחוב אז"ר. הוא עובר כעת בדיקות רפואיות, ובקרוב יוחזר לביתו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל קאהן

    זה מה שקורה לקשישים שאין להם מטפל שיסיע להם.ישנם חברות סיעוד דרך ביטוח לאומי מספקים שעות סיעוד ויש מטפלים פרטיים כמוני שעובדים גם בחברות הסיעוד ויש כמובן גם עובדים זרים.אדם שכזה אסור שימצא לבד בביתו ללא השגחה 24/7 כמטפל סיעודי בכיר אני לצערי מכיר תופעות כאלו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר