עידו קוז'יקרו (צילום: בועז כהן)
עידו קוז'יקרו (צילום: בועז כהן)

קוז'יקרו התלונן במשטרה: "אני עובר הטרדות"

כדורסלן העבר וכוכב "הישרדות VIP" עידו קוז'יקרו הגיש תלונה במשטרה בטענה שאלמוני מתחזה לחבר שלו ומציע הצעות מגונות לחברות פייסבוק שלו. קוז'יקרו מייחס את העניין לאמירתו לחבריו לשבט כי יש לשרוף ספר תהילים כדי להבעיר אש

פורסם בתאריך: 19.5.20 15:09

כדורסלן העבר וכוכב "הישרדות VIP" עידו קוז'יקרו הגיש אתמול (שני) תלונה בתחנת חיפה של המשטרה בטענה שאלמוני מתחזה לחבר שלו, ובשל כך הוא חווה הטרדות. בפוסט בפייסבוק שהוא פרסם לפני דקות אחדות נכתב: "בשבועיים האחרונים אני עובר הטרדות קשות ברשתות החברתיות. יש אדם שמתחזה לחבר שלי ופונה לנשים שונות בהצעות מגונות. אתמול הוגשה תלונה במשטרה והנושא נמצא בחקירה. אם מישהו פנה אליכן או אליכם בשמי, נא לעדכן אותי בהתאם". בסיום הפוסט ביקש קוז'יקרו לשתף את הפוסט "כדי שכמה שפחות אנשים ייפגעו".

קוז'יקרו אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "הוא מתחזה לחבר שלי ופונה לחברות שלי ברשתות החברתיות, לבחורות שנראות טוב מן הסתם, אומר להן שאני שלחתי אותו ומציע להן בהצעות מגונות".

אתה חושב שזה נעשה בעקבות השתתפותך ב"הישרדות"?

"ברור, אין ספק. הבחור הזה פנה אלי אחרי שהתפוצץ הסיפור עם ספר תהילים בתוכנית וכתב לי הודעה".

 

 

קוז'יקרו מתכוון לפרשה שהכתה גלים, שבה הוא הציע לחבריו לשבט לשרוף ספר תהילים כדי להבעיר אש. לאחר שחלק מהם סירבו הוא הציע לשרוף "רק את שני העמודים הראשונים".

לדבריו, זו היתה בדיחה שנופחה מעבר לכל פרופורציה: "היתה איזו בדיחה שעשתה פה רעש כשאמרתי בצחוק 'לשרוף ספר תהילים'. חטפתי המון נאצות, אבל מישהו לקח את זה צעד קדימה והתחיל לשלוח הודעות לכל מיני חברות שלי ברשתות החברתיות ולהגיד שאני הפניתי אותו – דבר שכמובן לא היה ולא נברא. הבחורה הראשונה פנתה אלי בעניין הזה ביום שישי, אז אמרתי אוקיי. ביום ראשון פנתה אלי בחורה נוספת וסיפרה שהמתחזה פנה אליה. ביקשתי מהבחורה הראשונה לעשות צילום מסך ושלחתי את זה לבחורה השנייה, והסתבר שמדובר באותו אדם. ואז התקשרה אלי עוד בחורה. הוא אומר להן שסיפרתי לו שהייתי איתן ושהמלצתי עליהן. ברור שמעולם לא הייתי איתן. זה סיפור מסריח. הגשתי תלונה במשטרה, ואני מקווה מאוד שיתפסו את האיש. לשוטרים יש את היכולות להגיע למי שהם רוצים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוליה

    הבדיחות של קוזיקרו. גם ההצעה שלו לטבול מצות בדם נוצרי ומוסלמי היתה בדיחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר