אלימות נגד נשים ׁצילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
אלימות נגד נשים ׁצילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

אלימות נגד נשים: עיריית חיפה מצטרפת למחאה

עיריית חיפה נענתה לבקשתן של מארגנות מצעד הנשים שיתקיים ביום שני בתל אביב במחאה על אוזלת היד של הממשלה בטיפול בבעיית האלימות נגד נשים, ותעמיד שלושה אוטובוסים ללא תשלום לטובת הנוסעים שמבקשים להשתתף בהפגנה

פורסם בתאריך: 26.5.20 16:30

עיריית חיפה מזמינה את תושבי העיר להשתתף במצעד הנשים שיתקיים ביום שני, 1 ביוני, בשעה 18:00 בטיילת להט בתל אביב במחאה על אוזלת היד של הממשלה בטיפול בבעיית האלימות נגד נשים. העירייה נענתה לבקשת המארגנים ותעמיד שלושה אוטובוסים ללא תשלום לטובת הנוסעים שמבקשים להשתתף בהפגנה.

האוטובוסים ייצאו לדרכם בשעה 16:15 – האחד מרחוב התיכון 1 בנוה שאנן שיעבור בחליסה, השני מרחוב ארלוזורוב 118, סמוך למרכז אשה לאשה, שיעבור במרכז הקונגרסים, והשלישי מקרית חיים. בעירייה מציינים כי מספר המקומות הוא מוגבל, ולכן יש צורך בהרשמה מראש. ההשתתפות מחייבת נסיעה עם מסיכה לאורך כל הדרך, חתימה על הצהרת בריאות ומדידת חום לפני העלייה לאוטובוס.

 

 

לדבריהן של מארגנות המצעד, מאז שהוחלט לתקצב את התוכנית למניעת אלימות במשפחה ב-250 מיליון שקל בשנת 2017, התקציבים תקועים. הן אומרות כי בדצמבר 2018 התקיימה שביתת הנשים הראשונה במחאה על רצח של נשים ועל אלימות כלפי נשים בישראל, ורק בעקבותיה כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו את ועדת השרים ואישר העברה של 70 מיליון שקל לתוכנית. שבועות ספורים לאחר מכן פוזרה הכנסת, רק חלק מהתקציב הועבר, והיתרה תקועה. כעת, בעקבות גל האלימות הגואה שגבה עד כה את חייהן של נשים רבות, תצא לדרכה צעדת הנשים הראשונה.

מעיריית חיפה נמסר: "העירייה רואה חשיבות במאבק באלימות נגד נשים ומארגנת ביחד עם הפורום החיפאי שלושה אוטובוסים לתל אביב ללא תשלום".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר