דגל הגאווה (צילום: אילן אסייג)
דגל הגאווה (צילום: אילן אסייג)

עיריית חיפה במקום השביעי ביחסה לקהילה הגאה

המדד העירוני הגאה לשנת 2019 דירג את עיריית חיפה במקום השביעי ברשימת הרשויות המקומיות ביחסה לקהילה הגאה. בקטגוריות התשתיות והתרבות ניצבת העירייה בראש רשימת הרשויות, ובקטגוריית הנראות והביטחון היא ממוקמת בתחתית הרשימה

פורסם בתאריך: 7.6.20 19:29

עיריית חיפה מדורגת במקום השביעי ברשימת הרשויות המקומיות ביחסה לקהילה הגאה – כך לפי המדד העירוני הגאה לשנת 2019 שפורסם היום (ראשון). המדד בחן את יחסי הרשויות המקומיות השונות בחמש קטגוריות – רווחה, חינוך, תשתיות, תרבות ונראות וביטחון. בין הנושאים שנבדקו היו אם העירייה ביצעה התאמה בטפסים העירוניים עבור משפחות להט”ביות, אם קיים מענה טיפולי עבור להט"ב ואם העירייה תמכה או סירבה לתמוך באירועי הגאווה.

בקטגוריות התשתיות והתרבות ניצבת העירייה בראש רשימת הרשויות, ובקטגוריית הנראות והביטחון היא ממוקמת בתחתית הרשימה. במדד צוין לטובה כי המחלקה לטיפול במשפחה בעירייה עברה הכשרה בנושא הקהילה, כי נציגיה נפגשו פעם בחודש כדי לקיים תהליך של חשיבה והטמעת מידע, וכי בוצע תהליך של התאמת מענים לקהילה בכל המישורים.

 

 

סמנכ"לית האגודה למען הלהט"ב רוני אוסטרר: "כל עיר צריכה לתת ביטוי לאופיים של התושבים שנמצאים במרחב העירוני שלה, ואנחנו שמחים לראות את העשייה הנרחבת לטובת חברי וחברות הקהילה בערים השונות. תוצאות המדד שמוכיחות את כוחה הארצי של הקהילה הגאה בישראל הן פרי יצירתן של התארגנויות גאות בכל הארץ, שאנו מלווים בשיתוף פעולה מקיף עם הרשויות המקומיות. בעידן שבו להט"בים מכל רחבי הארץ עדיין חווים להט"בופוביה, שנאה ואפליה רק בשל נטייתם המינית וזהותם המגדרית, עלינו לוודא שאור הגאווה והסובלנות יגיע לכל מקום ולכל מגזר. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה ההדוק עם הרשויות המקומיות שקידמו את צורכי הקהילה הגאה, ומודיעים שנמשיך להשמיע את קולנו בכל מקום בגאווה עד לשוויון זכויות מלא".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כל כך הרבה על כלום

    יש לי בבל"תופוביה והשטויות האלה גורמים לה להתפרץ

  2. אלונה

    מעניין כמה הגייז בעיר עזרו לחיפה לדעתי חוץ מ לקחת כספים מהארנונה שלנו לא תרמו כלום
    שלא יהפכו להיות החרדים החדשים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר