פעילות של אקים חיפה (צילום: יח"צ)
פעילות של אקים חיפה (צילום: יח"צ)

היעד בשבוע ההתרמה של אקים: 100,000 שקל

בגלל נגיף הקורונה, במקום יום ההתרמה השנתי שמתקיים מדלת לדלת פותחת עמותת אקים חיפה שבוע התרמה באמצעים דיגיטליים. העמותה השיקה אתר אינטרנט חדש לתרומות, ונוסף על כך יאיישו מתנדביה מוקד טלפוני ועמדות התרמה בקניונים

פורסם בתאריך: 14.6.20 09:51

עמותת אקים חיפה פותחת היום (ראשון) שבוע התרמה באמצעים דיגיטליים אשר מחליף את יום ההתרמה השנתי שמתקיים מדלת לדלת. היעד שהציבה לעצמה העמותה הוא גיוס של 100,000 שקל, שיוקדשו להקמת קרן למימון טיפולים פרא-רפואיים, לרכישת ציוד פרא-רפואי, ליצירת פעילויות פנאי, העשרה ורווחה, להפקת אירועים כמו בר מצווה, חגים ושבתות, ולתמיכה במשפחות נזקקות וקשות יום שבהן יש בעלי מוגבלות.

"אנחנו לא מאפשרים לקורונה לשבור את רוחנו", אומרת מנכ"לית עמותת אקים חיפה מיכל סגל, "הדיירים שלנו מתמודדים בצורה מדהימה עם הבדידות, עם השעמום ועם המרחק מההורים, אך כדי שזה ימשיך אנחנו צריכים להמשיך ולספק להם פעילויות פנאי, הדרכות מרחוק ותמיכה רגשית".

לכבוד שבוע ההתרמה השיקה העמותה אתר אינטרנט חדש שמאפשר תרומה מקוונת. נוסף על כך יועברו הרצאות באמצעות אפליקציית זום לתלמידי חטיבות ביניים בחיפה, שבסיומן יישלח למחנך הכיתה קישור לדף ההתרמה, שאותו הוא יפיץ לתלמידים, ואלה יתבקשו להעביר אותו לעשרה מבוגרים. כך, מקווים בעמותה, יועברו המידע והקישור לאתר ההתרמה, וייאספו כספים שיסייעו לאוכלוסיית האנשים עם המוגבלויות.

בדומה לשנים קודמות הוקם מוקד טלפוני שמאויש על ידי מתנדבים בשעות 17:00-8:00 ואשר גם באמצעותו ניתן לתרום. כמו כן, חברי העמותה ומתנדביה הקימו עמדות התרמה בקניונים.

 

 

עמותת אקים חיפה פועלת קרוב ל-70 שנה ומספקת מגוון שירותים בתחומי החינוך, התעסוקה, החברה והדיור בחיפה רבתי באמצעות צוות עובדים מקצועי ומיומן הכולל אנשי מקצוע מתחומים שונים, סגל של עובדים סוציאליים, צוות של אנשי פרא-רפואה ועובדים שיקומיים, אשר פועלים ביחד כדי לקדם ולממש את זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים.

"העמותה נותנת שירות למאות רבות של מקבלי שירות ברמה יום יומית ותמיכה בבני משפחותיהם", מסכמת סגל, "חלק ממקבלי השירות שוהים באופן קבוע במסגרות העמותה וחלקם נהנים משירותים במסגרות יום. זוהי ההזדמנות להזכיר לנו ולהם את החשיבות בהכרה ובקבלת האחר כחלק מסולידריות חברתית ומתן ביטוי לקשת האנשים שקיימים בקרבנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר