פינוי הגופה (צילום: דוברות זק"א)
פינוי גופה (צילום: דוברות זק"א)

שוב: גופה במצב של ריקבון מתקדם התגלתה בדירה בחיפה

גופה של אדם בן 75 נמצאה במצב של ריקבון ברחוב גולומב בחיפה. מתנדבי זק"א ישראל שכטר וישראל לזר: "זהו מקרה מזעזע ומחריד. כשהגענו לזירה מצאנו את הגופה על הרצפה בחדר האמבטיה. הריח היה נורא והמראות היו קשים מאוד. ככל הנראה הוא נפטר כבר לפני כמה חודשים"

פורסם בתאריך: 14.6.20 13:28

הבוקר (ראשון) התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב של ריקבון ברחוב גולומב בחיפה. מתנדבי זק"א ישראל שכטר וישראל לזר שטיפלו בזירה סיפרו: "זהו מקרה מזעזע ומחריד. המנוח הוא גלמוד בן 75 גר לבדו, וכשהגענו לזירה מצאנו את גופתו על הרצפה בחדר האמבטיה. הריח היה נורא והמראות היו קשים מאוד. ככל הנראה הוא נפטר כבר לפני כמה חודשים. קרוב משפחה הזעיק את המשטרה ואת כוחות הכיבוי שפרצו לדירה".

לדבריו של שכטר, "שכנה סיפרה לנו שהיא ראתה אותו בפעם האחרונה בתחילת משבר הקורונה, ומאז הוא לא יצא מהבית. כמתנדב ותיק בזק"א שטיפל במקרים דומים רבים, המקרה זעזע אותי מאוד. מצאנו אדם במצב הכי שפל שיש. אי אפשר לתאר את הזוועה. התביישתי וכאב לי שבשנת 2020 אדם חי במצב מוזנח כל כך ומת לבדו מבלי שאיש הרגיש בחסרונו".

 

 

 

הגופה הועברה למכון הלאומי לרפואה משפטית אבו כביר בתל אביב להמשך בדיקה וזיהוי. נסיבות המקרה נחקרות על ידי המשטרה.

זהו מקרה שני תוך שבוע שבו מתגלה גופתו של אדם ערירי בחיפה. ביום שני שעבר נמצאה גופתו של אדם בן 67 במצב של ריקבון קשה ברחוב ארלוזורוב בחיפה.

יו"ר זק"א יהודה משי זהב פנה לציבור ואמר: "אנחנו חייבים אתכם איתנו. אנחנו לא מאשימים אף אחד במקרה המצער הזה, אבל חייבים שכל אחד יתאמץ ויבדוק בשלומם של הבודדים בבניין שלו. דקה ביום יכולה להציל חיים – זו לא סיסמה, זוהי המציאות סביבנו. עזרו לנו למנוע מקרים מחרידים נוספים".

 

המכתב שנמצא על דלת הדירה (צילום: דוברות זק"א)

המכתב שנמצא על דלת הדירה (צילום: דוברות זק"א)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יעקב מהגן הנעלם ברחוב יהודה הלוי

    ביטוח לאומי חכמה על חלשים שאין להם את היכולת להתמודד מולם.

  2. ראשי אגף הרווחה שימו מפתחות ותתפטרו, מזעזע

    מקרה רביעי תוך חודש
    מדוע שראש העיר לא תפטר לאלתר את ראש שירותי הרווחה. משרד הרווחה צריך להיכנס לעובי הקורה ול,בדוק למה המחלקה הזו לא מתפקדת ומפקירה קשישים בעיר ללא ביקור במשך שבועות וחודשים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר