פרסום של עיריית חיפה על המוקד העירוני בווטסאפ (צילום: שושן מנולה)
פרסום של עיריית חיפה על המוקד העירוני בווטסאפ (צילום: שושן מנולה)

תלונות בווטסאפ למוקד 106 אחרי השעה 19:00 יחכו לבוקר

למרות פרסומים של עיריית חיפה שלפיהם המוקד העירוני 106 שפועל 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ייתן מענה גם באמצעות הווטסאפ, תושבים מתלוננים על היעדר מענה מהמוקד אחרי השעה 19:00. העירייה: "מדובר בפיילוט ראשוני שנבחן בימים אלה, ועם קבלת המסקנות תיקבע מתכונת הפעלתו"

פורסם בתאריך: 16.6.20 11:45

תושבים בחיפה מתלוננים על היעדר מענה ממוקד 106 של עיריית חיפה בווטסאפ לאחר השעה 19:00, וזאת למרות שהמוקד פועל 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, ועל אף שהעירייה פרסמה כי הוא ייתן מענה גם באמצעות הווטסאפ. השירות המובטח, זכה לביקורות טובות מתושבי העיר, הוא חיוני במיוחד עבור אוכלוסיית האילמים, שאפליקציית הווטסאפ היא הדרך היחידה עבורם לפנות אל המוקד העירוני.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמר תושב המייצג אנשים בקהילת האילמים: "כאשר העירייה הכריזה על הפעלת שירות הווטסאפ להתקשרות עם מוקד 106 שמחנו מאוד. אמרנו 'הנה, מתחשבים גם באוכלוסייה בעלת מוגבלות בעיר'. אבל אז התברר לנו שהעירייה, שהלכה צעד אחד קדימה, צועדת שני צעדים לאחור. למה?".

 

 

תושב נוסף: "עשו סוף סוף דבר יפה וחכם, אז למה להגביל את השעות? למה לא ללכת לקראת תושבי העיר? הרי פשוט כל כך לדווח באמצעות הווטסאפ – הולכים ברחוב, רואים מפגע מסוכן שצריך טיפול מיידי, מדווחים, מוסרים פרטים ולא צריך להמתין בטלפון למוקדן שלא תמיד זמין".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר בפיילוט ראשוני שנבחן בימים אלה, ועם קבלת המסקנות תיקבע מתכונת הפעלתו בעתיד".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לצערנו זה המצב, אין הנהגה

    לשמשון: התכוונת שהעיר על אוטו-פיילוט.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר