יחמורים פרסיים בחי בר (צילום: דורון נסים)
יחמורים פרסיים בחי בר (צילום: דורון נסים)

החי בר: יחמורים, נשרים ואיילים בחינם

במסגרת פרויקט משותף של משרד התיירות ורשות הטבע והגנים מציעה שמורת החי בר סיורים בחינם לציבור בימים שישי ושבת, 26 ו-27 ביוני, וביום שישי, 3 ביולי. הסיורים המודרכים יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 16.6.20 13:33

שמורת החי בר מציעה סיורים בחינם לציבור במסגרת פרויקט משותף של משרד התיירות ורשות הטבע והגנים (רט"ג). במסגרת זו, בימים שישי ושבת, 26 ו-27 ביוני, וביום שישי, 3 ביולי, יתקיימו סיורים מודרכים בשמורה בשעות 12:00-10:00. יצוין כי הפרויקט מתקיים בשמונה שמורות טבע בלבד ברחבי הארץ.

ברט"ג מציינים כי הסיורים מתאימים לכל הגילאים וכי המסלול נגיש לעגלות ולכיסאות גלגלים, וכי הציוד הנדרש לסיור הוא מים לשתייה, נעלי הליכה, כובע וקרם הגנה. ההשתתפות בסיורים מחייבת הרשמה מוקדמת במוקד רשות הטבע והגנים בטלפון מס' 3639* או באתר הרט"ג.

 

 

במסגרת מגבלות משרד הבריאות, על המשתתפים להגיע לחי בר בריאים ומצוידים במסיכות ובאלכוג'ל לשמירה על היגיינה אישית. חל איסור להגיע לסיור עם אחד או יותר מהתסמינים הבאים – חום, שיעול, קשיי נשימה – או אם המבקר נחשף לחולה מאומת ובשל כך הוא מחויב בבידוד מניעתי. עוד אומרים ברט"ג כי המשתתפים בסיורים יידרשו לעטות מסיכות במהלך כל הסיור ולשמור ביניהם על מרחק של שני מטר, הן בקטעי ההליכה והן בתחנות ההדרכה.

בסיור ניתן יהיה לצפות בבעלי חיים כמו יחמורים פרסיים, נשרים ואיילי הכרמל. במקום מוקרן סרט אשר מספר על הברחתם של היחמורים מאיראן לישראל וסרט על הדרכים שבהן נקטה הרט"ג להגנה על בעלי החיים בשריפה הגדולה בכרמל שאירעה בדצמבר 2010, כאשר האש הגיעה עד לגדרות החי בר.

 

נשרים בחי בר (צילום: מנו גרינשפיין)

נשרים בחי בר (צילום: מנו גרינשפיין)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר