מתנדבי מד"א בזירה (צילום: אהרן ברוך לייבוביץ')
מתנדבי מד"א בזירה (צילום: אהרן ברוך לייבוביץ')

גופתו של בן 63 נמצאה במצב של ריקבון בהדר

זה שוב קורה: גופתו של אדם ערירי בן 63 נמצאה במצב של ריקבון קשה בחיפה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית אבו כביר בתל אביב. מתנדבי זק"א צפון ישראל לזר וישראל שכטר: "השכנים הזעיקו את כוחות המשטרה והכבאות בעקבות ריח נורא שהתפשט בכל הבניין. נראה שהוא נפטר לפני יותר משבוע"

פורסם בתאריך: 18.6.20 07:44

זה שוב קורה: גופתו של אדם ערירי בן 63 נמצאה הלילה (בין רביעי לחמישי) במצב של ריקבון קשה ברחוב הרצל בשכונת הדר בחיפה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית אבו כביר בתל אביב להמשך בדיקה וזיהוי. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

מתנדבי זק"א צפון ישראל לזר וישראל שכטר: "שוב נקראנו לאירוע מזעזע של אדם גלמוד שנפטר לבדו ונמצא זמן רב לאחר מותו. כשהגענו לזירה סיפרו לנו השכנים שהם הזעיקו את כוחות המשטרה והכבאות בעקבות ריח נורא שהתפשט בכל הבניין והיה כבר בלתי נסבל. לאחר שהכוחות פרצו את הדלת מצאנו את גופתו של המנוח במצב של איבוד צלם אנוש. ככל הנראה הוא נפטר לפני יותר משבוע, ואיש לא הרגיש בחסרונו".

שכטר הוסיף: "זו דירת חדר קטנה בלי חלון ובלי אוויר. הכל היה מוזנח ומלא באשפה. אי אפשר לתאר את הכאב במציאת אדם במצב הכי שפל שיש אך ורק בגלל הריח הנורא. אנא, תבדקו בשלומם של השכנים העריריים והגלמודים פעם ביום כדי למנוע מקרי מוות מיותרים ומחרידים".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודקים בהחלט חייב עזרה דחופה ועירוב של הרווחה למה אנשים שכנים רעים שלא איכפת להם כלום אשכרה בן אדם יכול למות ולאף אחד זה לא יזיז לצערי הרב זהו המצב מהמציאות הנוראה שבה אנו חיים

  2. בזיון ענק ענק ענק אבדתם צלם אנוש

    חמישה מקרים תוך פחות מחודש!!!
    מחלקת הרווחה בעירייה לא מתפקדת אולי תקראו לה מחלקת רווחה 2030 אז היא תתפקד?
    אין אפילו תגובה של מחלקת הרווחה?? אחרי כל כך הרבה כשלונות.
    גופה רקובה של קשיש זה כשלון מוחלט של ניהול הרווחה בחיפה
    מנהל המחלקה צריך להיות מפוטר על ידי ראש העיר מיידית.

  3. עידית

    מה תפקיד עובדי העיריה ? אין מחלקה או גוף שאחראי על אוכלוסיה חלשה, נכשלת ? אין מזניחים שכונות חלשות מבלי לתת דין וחשבון ?
    מתי תתחילו לשפר את השכונות החלשןת בתשומת לב ????
    האנשים לא רעים – הם הופכים לרעים כשרע להם !

  4. דני רוזמן

    אני בחרתי בה ואחרי הידיעה הזו אני. די, מצטרף לאלו שיזומים הדחת ראש העיר הזו. רק ככה אני יכול לתקן את העוול, אני לא שקט מצפונית.
    היא חיה בפייסבוק ובשמסטגרם ואנשים בגילי מתים בבתים. איפה הרווחה ? איפה החמלה ? ראש העיר לא צריכה לתכנן לנו בתי באהאוס תני לנו ביטחון להרגיש שיש מי שיעזור לנו, חזירים, פשע ברחובות ורציחות ליד הבית שלנו, זיהום אוויר ואשפה ברחובות.
    קרתה טעות כאן. תצילו אותנו !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר