יהודית זוסמנוביץ' בטקס חילופי הנשיאים (צילום: פנינה רב הון)
יהודית זוסמנוביץ' בטקס חילופי הנשיאים (צילום: פנינה רב הון)

זוסמנוביץ' החליפה את רב הון כנשיאת רוטרי כרמל

בטקס חילופי נשיאים במועדון רוטרי כרמל העביר הנשיא היוצא אברי רב הון את תפקיד הנשיא לד"ר יהודית זוסמנוביץ', שתשמש בתפקיד למשך שנה. רב הון: "אין מתאימה ממנה לשמש נשיאה, ואני בטוח שהיא תמשיך את כל הפרויקטים למען הקהילה שהתחלתי בהם בשנה החולפת"

פורסם בתאריך: 28.6.20 18:16

אתמול (מוצ"ש) נערך טקס חילופי נשיאים במועדון רוטרי כרמל, שבו העביר הנשיא היוצא אברי רב הון את תפקיד הנשיא לד"ר יהודית זוסמנוביץ' שתשמש בתפקיד למשך שנה.

לזוסמנוביץ' רקורד עשיר בפעילות ציבורית, והתפקיד הבולט שאותו מילאה היה יו"ר נעמ"ת במרחב חיפה. כמו כן היא שימשה יו"ר הוועדה למעמד האשה בהנהלת נעמ"ת הארצית, מנהלת מועצת ארגון הגג של ארגוני הנשים בישראל (ויצו, נעמ"ת ואמונה), חברה בוועדת הכספים של ההסתדרות הציונית העולמית וצירה בקונגרס הציוני העולמי במשך חמש קדנציות.

באירוע חולקו תעודות לחברי המועדון על פעילותם הקהילתית בשנה האחרונה, כאשר הפרויקט המרכזי היה מיזם אוריינות בשכונות מזרח העיר. פרס הרוטריונים המצטיינים חולק לרבקה ויוסי שרגיל, שביחד עם רב הון היו אחראים לחגיגת בר מצווה ל-25 ילדים מיעוטי יכולת.

 

 

זוסמנוביץ' הודתה לרב הון ופירטה את התוכניות שבהן היא תמשיך כנשיאת מועדון רוטרי כרמל.

רב הון: "הכרתי את זוסמנוביץ' בצורה יסודית לפני כשמונה שנים בקורס מלווי טיולים לחו"ל. מתלמידה בקורס היא הפכה להיות המדריכה מספר 1 עם ידע שאין כמוהו בהיסטוריה, בגיאוגרפיה, ביהדות ובאסלאם, והמומחית מספר 1 לגאורגיה. כעבור שנתיים התקבלנו שנינו באותו היום כחברים במועדון רוטרי כרמל, ואין סמלי יותר מזה שביום שבו אני מסיים את תפקידי כנשיא אני מעביר לה את השרביט. אין מתאימה ממנה לשמש נשיאה, ואני בטוח שהיא תמשיך את כל הפרויקטים למען הקהילה שהתחלתי בהם בשנה החולפת".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לוקאס

    יהודית יקרה כולנו מתפללים שאלוהים ירפא אותך יחזק אותך ויתן לך חיים אקוכים ומאושרים .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר