אריה פרג'ון (משמאל) ומחליפו רפי ברנז (צילום: ארז שטיינר)
אריה פרג'ון (משמאל) ומחליפו רפי ברנז (צילום: ארז שטיינר)

אחרי יותר משש שנים: פרג'ון עוזב את תל רגב

ראש המועצה המקומית תל רגב אריה פרג'ון סיים את תפקידו, ומחליפו הוא רפי ברנז ששימש בעבר מ"מ ראש העיר בת ים. בטקס הפרידה סקר פרג'ון את הישגיו בשש השנים שבהן ניהל את בית העלמין ולא שכח לציין גם את התקופה הקשה שבה התמודד עם תופעות של בריונות, ונדליזם ואיומים על חייו

פורסם בתאריך: 6.7.20 12:59

ראש המועצה המקומית תל רגב אריה פרג'ון סיים את תפקידו אחרי יותר משש שנים, ומחליפו הוא רפי ברנז ששימש בעבר מ"מ ראש העיר בת ים.

בטקס הפרידה מפרג'ון אמר מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד עודד פלוס: "אני מוריד בפני פרג'ון את הכובע על היותו דוגמה ומופת לעשייה ולנחישות ועל תרומתו הרבה למען בית העלמין תל רגב. אני מציע להפוך את המקום למודל העתקה לכל בתי העלמין בצפון".

בשנות כהונתו של פרג'ון יושמה תוכנית ההרחבה של בית העלמין ל-450 דונם והוקמה חלקה לקבורה אזרחית.

 

 

פרג'ון אמר בטקס: "בתקופתי נעשה כאן מיפוי יסודי, הוקם מאגר מידע של הנפטרים, הופעלה אפליקציה המאפשרת זיהוי של כל קבר, הותקן שילוט אלקטרוני והוקמו אתר אינטרנט ודף פייסבוק".

פרג'ון הזכיר גם את התקופה הקשה שבה הוא נאלץ להתמודד עם תופעות של בריונות, ונדליזם, פגיעה ברכוש בבית העלמין ואיומים על חייו: "התקופה הקשה הזו נמשכה עד שנבלמה בסיוע של המשטרה. אני מודה לחברי הכנסת, לצוות המשרד לשירותי דת ולעובדים המסורים שלנו שסייעו לי לעבור את התקופה החשוכה הזאת".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר