חגיגת הבת מצווה בנוה יוסף (צילום: מתנ"ס נוה יוסף)
חגיגת הבת מצווה בנוה יוסף (צילום: מתנ"ס נוה יוסף)

מרגש: בת מצווה קהילתית על גג המתנ"ס

נערות ונערים מהפרויקט "מלאכי נוער בקהילה" של היזם אראל מרגלית ארגנו לשלוש בנות משכונת נוה יוסף חגיגת בת מצווה בלתי נשכחת על גג המתנ"ס השכונתי. חברה בפרויקט: "אם אנחנו לא היינו חוגגות להן, אף אחד אחר לא היה חוגג להן. כיף לדעת שיש לי ולקבוצה שלי חלק גדול בזה"

פורסם בתאריך: 13.7.20 14:06

על גג מתנ"ס נוה יוסף בחיפה נערכה חגיגת בת מצווה לשלוש בנות מהשכונה, שאורגנה על ידי נערות ונערים מהפרויקט "מלאכי נוער בקהילה" של היזם אראל מרגלית.

"מלאכי נוער בקהילה" הוא פרויקט קהילתי שבו בני נוער מ-20 שכונות בארץ מתנדבים לקיים מדי חודש ימי הולדת לילדים מהשכונה. בני הנוער אחראים על חגיגת יום ההולדת משלב הארגון של האוכל והציוד, דרך תכנון ההפעלות ועד לקיום המסיבה. בשל ההגבלות שהוטלו במסגרת המלחמה בהתפשטות נגיף הקורונה, חגיגות יום ההולדת נעצרו, אך בעוד שיום הולדת מתקיים בכל שנה, בת מצווה היא אירוע של פעם בחיים. לכן נרתמו ב"מלאכי נוער בקהילה" לסייע לשלוש הבנות וארגנו להן באופן מזורז חגיגת בת מצווה קהילתית.

 

 

"אם אנחנו לא היינו חוגגות להן, אף אחד אחר לא היה חוגג להן", מספרת ק', חברה בפרויקט, "ראיתי את הבנות מתרגשות ושמחות, וכיף לדעת שיש לי ולקבוצה שלי חלק גדול בזה. למדתי מהפרויקט שלכל אחד יש את הכוח לתת ולהעניק לאחר, זה רק עניין של לפתוח את העיניים ולראות מה קורה מסביב ולא להתעלם".

קבוצת המתנדבים בנוה יוסף בהובלתה של גילי לב ארי (ש"ש מתוכנית "בקהילה") הצליחה לגייס מתנדבים וספקים רבים לאירוע, שתרמו מזמנם ומכספם כדי לשמח את בנות המצווה. את האירוע אירח מתנ"ס נוה יוסף שסיפק חלל מתאים באוויר הפתוח, ציוד לוגיסטי ומכונות מזון, ואת האוכל, המתוקים, העוגות, השמלות, הקישוטים, הבלונים, המתנות, האיפור, התסרוקות, זרי הפרחים, הדיי.ג'יי והצלם תרמו בעלי עסקים מחיפה ומהקריות. ובנות המצווה, שאינן רגילות להיות במרכז העניינים, קיבלו לערב אחד את התחושה שהן נסיכות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר