רכב של זק"א (צילום: דוברות זק"א)
רכב של זק"א (צילום: דוברות זק"א)

שתי גופות במצב של ריקבון – האחת בחיפה והשנייה בקרית אתא

בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב של ריקבון ברחוב הלל בשכונת הדר בחיפה. כוחות רפואה והצלה הגיעו למקום, ובעודם בודקים את הזירה ומתשאלים את השכנים, התקבלה במוקד הודעה נוספת על גופה במצב של ריקבון שנמצאה ברחוב הרצוג בקרית אתא

פורסם בתאריך: 14.7.20 16:31

ארגון זק"א טיפל היום (שלישי) בשתי גופות שהתגלו במצב של ריקבון – האחת ברחוב הלל בשכונת הדר בחיפה והשנייה ברחוב הרצוג בקרית אתא.

בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב של ריקבון ברחוב הלל בחיפה. כוחות רפואה והצלה הגיעו למקום, ובעודם בודקים את הזירה ומתשאלים את השכנים, התקבלה במוקד הודעה נוספת על גופה במצב של ריקבון שנמצאה ברחוב הרצוג בקרית אתא.

ישראל שכטר, מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה בחיפה: "מדובר באשה גלמודה בת 56 שנמצאה במצב ריקבון. ככל הנראה היא נפטרה לפני כמה ימים. השכנים שהרגישו ריח נורא הזעיקו את המשטרה ואת כוחות הכבאות וההצלה שפרצו לדירה ומצאו את המנוחה ללא רוח חיים במצב של ריקבון".

 

 

ישראל רביבו, מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה בקרית אתא: "מדובר בגלמוד בשנות ה-70 לחייו. כשהגענו למקום סיפר לנו אחד השכנים שהקשר האחרון איתו היה לפני כשבועיים. ככל הנראה החליק המנוח בבית לפני כמה ימים ונפטר. השכנים הרגישו ריח נורא והזעיקו את המשטרה ואת כוחות הכבאות וההצלה שפרצו לדירה ומצאו את גופת המנוח על הרצפה".

יו"ר זק"א יהודה משי זהב: "שוב מוזנקים מתנדבי זק"א לזירות קשות ולמקרי מוות מחרידים ומיותרים. אנא, שימו לב לשכנים שלכם פעם ביום כדי להציל את חייהם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. פשוט מחדל ואף אחד במחלקת הרווחה בעירייה אפילו לא מגיב

    מקרה שישי תוך חודשיים
    עיריית חיפה תתביישו. הדבר הבסיסי של לבדוק שלומם של קשישים שגרים לבד.
    הדבר הבסיסי של שירות רווחה איזה מחדל מקומם

  2. חן

    איפה היו השכנים? נזכרו רק כשהיסריח להם וחס וחלילה לא להתעניין בשלומה קודם.

  3. ישראל

    כניראה מי שהמציא את שקר הקורונה מצליח דבר ראשון מתים כל הזקנים הבודדים מבדידות ושיברון לב מקרה 7 בחייפה אולי המוות במיקרים האלו הוא הצלה מחברה אגואיסטית שלא רואה את הזקן ממטר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר