מלון קראון פלאזה
מלון קראון פלאזה

מלון קראון פלאזה – הסוף?

בין רשת המלונות קראון פלאזה שבבעלות חברת אפריקה-ישראל לבין חברת מנו הולידייז שבבעלות משה מנו ואשר מבנה המלון נמצא בבעלותה התגלעו מחלוקות עסקיות. מרשת קראון פלאזה נמסר: "לאחר כשמונה שנים שבהן שכרה הרשת את מבנה המלון בחיפה מחברת מנו הולידייז, הוחלט להפסיק את ההתקשרות"

פורסם בתאריך: 30.7.20 18:40

האם מלון קראון פלאזה ברחוב יפה נוף ייעלם מהנוף החיפאי? ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי בין רשת המלונות קראון פלאזה שבבעלות חברת אפריקה-ישראל לבין חברת מנו הולידייז שבבעלות משה מנו ואשר מבנה המלון נמצא בבעלותה התגלעו מחלוקות עסקיות שעברו לטיפולם של עורכי דין. לעת עתה, אומרים גורמים המקורבים למנו, הנושא לא עבר לפתחו של בית המשפט אך לא שוללים את האפשרות הזאת.

מלון קראון פלאזה נחשב לאחד מהמלונות היוקרתיים בעיר. הוא נפתח על ידי רשת המלונות הולידיי אין בשנת 1999 בבניין דירות מפואר שבנייתו הסתיימה באותה השנה, כאשר המבנה עצמו כולל גם דירות פרטיות וגם מלון. לפני יותר מעשור שונה שמו לקראון פלאזה, ואל הרשת הצטרף מלון נוף הוותיק ששמו שונה ל-Bay View. חלקו של המלון במבנה נרכש לפני כשמונה שנים על ידי חברת מנו הולידייז, ורשת קראון פלאזה המשיכה להפעיל אותו.

 

 

בחודש מרץ, עם התפרצותה של מגיפת הקורונה ושיתוקו של המשק, כולל כמובן ענף התיירות, נסגר המלון. גורמים ברשת קראון פלאזה אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות" כי "בשלב הראשון נסגרו המלונות בגלל הקורונה, ובלי קשר לכך לא הסתדרנו עם חברת מנו הולידייז. נכון לעכשיו הכוונה היא למסור להם את המלון. אנחנו מניחים שזה יקרה בשבוע הבא, ואז לא יהיה יותר קראון פלאזה".

מדוברות הרשת נמסרה תגובה נחרצת הרבה יותר: "לאחר כשמונה שנים שבהן שכרה הרשת את מבנה המלון בחיפה מחברת מנו הולידייז, הוחלט להפסיק את ההתקשרות. חברת אפריקה-ישראל תמשיך להפעיל את מלון Bay View".

מדוברות מנו הולידייז נמסר: "הנושא נמצא בדיון משפטי ואנו מנועים מלהתייחס בשלב זה".

 

מלון קראון פלאזה

מלון קראון פלאזה

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא נורא בקצב העלייה בתחלואה ובקצב המחקרים ההזויים של האונ' העברית שיש ירידה בתחלואה אז לא צריך סגר,
    יהיו פה עוד עשרות אלפי חולי קורונה ככה שכל מלונות חיפה הריקים יהפכו למלונות קורונה
    במקום קראון פלאזה אפשר לשנות לקורונה פלאזה.

  2. רונית

    אין תיירים בחיפה. מעולם לא היו. הם מגיעים לחצי יום לגנים לבהאיים ובורחים לצפון או חוזרים לתל אביב.

  3. חיפאי

    רק שלא יהפכו את המקום השומם למלון קורונה רק כדי לאכלס לרווחת הבעלים חברת מנו הולידייז

  4. הרס התיירות בחיפה על ידי "מומחים" בתל אביב וירושלים

    חיפה על סף התפרקןת טוטאלית ללא קשר לקורונה
    תיירים מקבלים תדרוך לעצור בחיפה לכמה שעות להיות במושבה בסטלה מאריס ובגנים הבהאים ולהסתלק לכיוון לינה בנצרת. לא מבין מי אחראי במשרד התיירות על הדבר הזה. הרכבת לנצרת תגמור סופית את התיירות בחיפה אפילו אוטובוסים לא יעצרו פה. יסעו ברכבת למרכזית המפרץ ומשם לנצרת בכלל בלי לעצור כאן

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר