מחאת הדגלים השחורים בחיפה (צילום: רמי שלוש)
מחאת הדגלים השחורים בחיפה (צילום: רמי שלוש)

מחר: צעדת המחאה "מרעידים את הצפון"

התנועה לאיכות השלטון, מחאת הדגלים השחורים, הערוץ הקפיטליסטי וארגונים נוספים יקיימו מחר צעדת מחאה במרכז הכרמל. המארגנים: "אנחנו יוצאים להילחם בעד ערכים ועקרונות שחשובים לנו. נפגין על הזכות לחיות בכבוד ובשוויון במדינה ונדרוש את מה שמגיע לנו ממי שחושב שהוא יכול לקחת לנו את זה"

פורסם בתאריך: 12.8.20 07:57

צעדה תחת הכותרת "מחאת העם בחיפה – מרעידים את הצפון" תתקיים מחר (חמישי) בשעה 19:00 מרחבת הפסנתר אל רחבת האודיטוריום במרכז הכרמל.

בדף האירוע ברשתות החברתיות נכתב כי הצעדה תיערך "נגד ניהול כושל של ממשלה שלמה בכל תקופת הקורונה, ללא תוכנית וללא דאגה אמיתית לנו האזרחים – עצמאים, שכירים, נכים, ילדים. הפקירו את כולנו בלי לחשוב פעמיים; נגד חוקים שעוברים מתחת לשולחן ונגד ממשל מנופח עם 36 שרים בתפקידים מונפצים בתקופה הכי הזויה וחסרת ביטחון כלכלי בעולם; נגד השימוש הציני ויצירת קמפיין הפחדה למגיפה עולמית שממוטטת כלכלית מדינה שלמה (מיליון מובטלים); נגד הממשלה שעדיין לא בנתה אסטרטגית יציאה והותירה אנשים רעבים ללחם ומים, וכל זה בשביל להוביל מהלך דיקטטורי; ונגד הון-שלטון-עולם תחתון ללא וועדת חקירה אחת במהלך 14 שנות כהונה".

 

 

מארגני הצעדה הם התנועה לאיכות השלטון, מחאת הדגלים השחורים, הערוץ הקפיטליסטי – הלם תרבות, קומי ישראל ועוד. נוסף על נאומים תתקיים במסגרת המחאה גם פעילות תרבותית שבה ייקחו חלק די.ג'יי דרוויש, די.ג'י פיצי וההרכב החצר האחורית – פרויקט משותף של יענקל'ה רוטבליט, תומר יוסף, איתמר ציגלר וגדי רונן.

"אין פה שמאל או ימין, אין פה צדדים, אין הבדלי דת, גזע ומין, יש פשוט ישר. זה של כ-ו-ל- נ-ו", כתבו המארגנים, "אנחנו יוצאים להילחם בעד ערכים ועקרונות שחשובים לנו. כן בעד דמוקרטיה, שקיפות, צדק, ואחדות. נפגין על הזכות לחיות בכבוד ובשוויון במדינה ונדרוש את מה שמגיע לנו ממי שחושב שהוא יכול לקחת לנו את זה". האירוע מתוכנן להסתיים בשעה 23:00.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. ליכודניקית גאה ... כן, יש כאלה בחיפה.

    להביא דגלי אש"ף ושלטים נגד הכיבוש. למחאה נגד הטיפול הכושל בקורונה, אין צורך להביא מסיכות, חזיות ולא צריך לגלח את בית השחי.

  2. ביביסט

    מחאה לא פוליטית עאלק. אנרכיסטים ושמאלנים. שאלוהים ייקח אותם

  3. ימין אמיתי

    סמולנים ימח שמם הרסו את העיר! רק כשהיה כאן ראש עיר ימני אמיתי העיר פרחה!1

  4. רוני-חיפה

    לא מאמין לכם שהמחאה לא פוליטית , מה שמעניין אתכם הוא רק לא ביבי ולא שום דבר אחר –
    תמשיכו להפגין ואנחנו בקלפי נצביע לביבי שוב !!!

  5. מרים מחיפה

    מה שיצא טוב מכל המחאות זה שלפחות הביביסטים הוסיפו עוד מילה לאוצר המילים שלהם. לא רק שהם יודעים להגיד אנרכיסט עכשיו הם גם יודעים איך מאייתים.

  6. לא יעזור להם

    שלטון בישראל מחליפים רק בקלפי! אלפי אנשים ואפילו עשרות אלפים אלימים וקולניים ככל שיהיו לא יזיזו ממקומו את ראש הממשלה שממשיך להתחזק ככל שהתקשורת מסייעת יותר לבוחרי ומפגיני השמאל.
    הסיכוי היחידי(והקלוש)להחליף את נתניהו בשלטון זה רק..הפריימריז של הליכוד,וזה כרגע לא באופק

  7. תתפלאי אבל יש ביביסטים חכמים ממך ומחברייך העלובים

    מרים מחיפה, אנחנו יודעים להגיד אנרכיסטים, אבל אתם כאלו. אז יאללה, אנמית עלובה, קחי דגל אש"ף וצאי לרחוב, לא צריך חזיה אבל תגלחי קודם.

  8. עתיד טוב לילדינו

    לכל המגיבים הטיפשים:
    דגל אשף זה באמת הכי שמאל קיצוני שיש וזו טעות נוראית להביא כזה להפגנה שבאמת כוללת את כל המגזרים כולל ימניים וליכודניקים שהתפכחו.
    אבל מציע לכם לעשות גוגל ולראות מגוון צילומים של "מלך הכת" שלכם – ביבי, לוחץ יד לערפאת כשדגל אשף מתנוסס על השולחן.
    אז דיי עם הפייק ניוז ולכו תשתחוו לביבי העבריין שונא המזרחיים (לעולם לא היה יו"ר ליכוד מזרחי) שבגלל שהוא יודע לדבר מסנוור אתכם ומוכר לכם כל מה שבא לו חבורת טפשים ללא ערכים שרוצים עבריין (כולל חבורה של מטומטמים סביבו) לנהל את המדינה.

  9. נתניהו היחידי שלא ניהל מו"מ עם ה"משותפת"

    כל שאר החכמולוגים:לפיד,יעלון,גנץ,שלח ניהלו מו"מ גלוי עם הרשימה המשותפת לכניסתם לממשלה ולמעשה "שרפו" את עצמם ואת עתידם הפוליטי.
    בסופו של דבר הבחירות בישראל הן תמיד ביטחוניות וממשלה שתכלול את המשותפת עשויה לחוקק ולשנות חוקים שיביאו לסופה של הציונות ושל המדינה כמדינה יהודית

  10. קוהלת

    לכל תנועות המאבק.
    (שלחתי לכל תנועה בנפרד)

    זה הזמן לאחד כוחות!
    זה הרגע לעבור ממאבק ומחאה למהלך מהפכני!
    הכרח הוא לנצל את
    המומנטום שנוצר, להשגת מטרות
    ברורות ומוסכמות.

    לקחי מחאת 2011 צריכים לעמוד לנגד עיננו.הדחת ביבי היא רק מרכיב אחד,ממשהו הרבה יותר גדול, והוא הסרת סדר היום הלאומני.

    לכן ברית תנועות המחאה השונות חייבות בהצבת
    מטרות משותפות:

    1. קריטריונים חדשים
    לחלוקת עוגת התקציב 2. בלימת כל גילוי של אפליה,גזענות,ניצול או דיכוי 3.חיפוש דרכים להסדרים
    עם מדינות באזור.
    4.חינוך ממלכתי מחייב לכל ילדי מדינת ישראל.5.חיזוק ושיקום
    רשויות השלטון,
    באמצעות מערכת איזונים ובלמים.

    מטרות ברורות אלה יטעינו את המאבק במימד אידיאולוגי מלהיב ,ויצרו תכנית פעולה סדורה.הצבת מטרות ויעדים הכרחית לשימור ולתיחזוק התנופה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר