טקס נטיעת עץ התמר בגן מנוחה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
טקס נטיעת עץ התמר בגן מנוחה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

משאלתה של נטע בת ה-6 התגשמה: עץ תמר ניטע לזכר אמה

נטע אלטמן בת ה-6 וסגן ראש העיר הרב דובי חיון נטעו עץ תמר בגן מנוחה בשכונת רוממה לזכרה של אמה תמר רוזנברג אלטמן ז"ל, שנפטרה מסרטן לפני שנה בגיל 41. בכך מילאה עיריית חיפה את משאלתה של נטע - לנטוע עץ תמר לזכר אמה בגן שבו הן נהגו לשחק

פורסם בתאריך: 25.8.20 10:46

בטקס מרגש נטעו הבוקר נטע אלטמן בת ה-6 וסגן ראש העיר הרב דובי חיון עץ תמר בגן מנוחה בשכונת רוממה, שבו נהגה נטע לבלות עם אמה תמר רוזנברג אלטמן ז"ל שנפטרה מסרטן לפני שנה והיא בת 41 בלבד. בכך הגשימה עיריית חיפה את משאלתה של נטע – לנטוע עץ תמר לזכר אמה בגן שבו נהגו לשחק.

לאחר שחלתה עברה תמר להתגורר עם משפחתה אצל אמה ברוממה, שבה נמצא גן מנוחה שנשרף כליל בשריפה הגדולה בשנת 2016. לאחר השריפה הוזמנו תמי ובתה לטקס נטיעות שהתקיים בט"ו בשבט במסגרת העבודות לשיקום הגן.

 

 

יפעת רוזנברג, אחותה של תמר, שלחה מכתב ללשכת ראש העיר שבו נכתב: "ב-16 באוגוסט תמלא שנה למותה של אחותי. תמי נולדה בחיפה והתגוררה בעיר במשך כל חייה. היא היתה חברותית ומעורבת בחיי השכונה ובחיי הלילה של חיפה. לפני שנה נפטרה תמי בגיל 41 והותירה ילדה בת 5, בעל, אמא ואותי. נטיעת עץ תמר, כשמה של אחותי, תהיה דרך ראויה להנציח אותה וגם תסייע לבת שלה לעקוב אחרי הצמיחה והגדילה שלו".

הבוקר כאמור ניטע העץ בגן מנוחה ברחוב הפלמ"ח.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר