פקחים עירוניים, הבוקר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
פקחים עירוניים, הבוקר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

העירייה מגבירה את האכיפה על הנחיות הקורונה

בעיריית חיפה חוששים מהכרזה על חיפה כעיר אדומה, מגבירים את האכיפה ואת הפיקוח על תקנות השמירה על מרחק, עטיית מסיכות במרחב הציבורי וקיום הנחיות התו הסגול בכל בתי העסק אשר מורשים לפעול, וקוראים לשמור על כללים בכל הקשור למספר המתפללים בבתי הכנסת ולמניעת התקהלויות

פורסם בתאריך: 23.9.20 11:09

עיריית חיפה הודיעה היום (רביעי) על הגברת האכיפה והפיקוח על קיום התקנות לשעת חירום של הממשלה בהתמודדות עם מגיפת הקורונה. העירייה תגביר את האכיפה על תקנות השמירה על מרחק של שני מטרים, עטיית מסיכות במרחב הציבורי וקיום הנחיות התו הסגול בכל בתי העסק אשר מורשים לפעול.

בעירייה מציינים כי הגברת האכיפה מתבצעת לנוכח העלייה המתמשכת במספר הנדבקים בקורונה, אשר מציבה את חיפה ברף העליון ביותר של הצבע הכתום. עד היום נרשמו על ידי הפקחים העירוניים 163 קנסות בסכומים שנעים בין 500 שקל ל-5,000 שקל נגד תושבים ובעלי עסקים שהפרו את תקנות שעת החירום.

 

 

עוד מציינים בעירייה כי אם נתוני התחלואה ימשיכו לעלות וחיפה תוכרז כעיר אדומה, הרי שבתום תקופת הסגר יחולו על העיר המגבלות שהוכרזו על ידי הממשלה על יישובים אדומים, ובהן השבתת מערכת החינוך, הגבלת מספר השוהים במבנים סגורים והגבלות תנועה.

מהעירייה נמסר: "אנו חוזרים ופונים לתושבים בבקשה להקפיד ולנקוט את כל אמצעי הזהירות וכללי ההתנהגות שנקבעו על ידי הממשלה, ומדגישים את החשיבות בשמירה על כללים אלה בכל הקשור למספר המתפללים בבתי הכנסת ולמניעת התקהלויות לאחר התפילה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

20 תגובות
  1. מוישלה

    למה אין אכיפה בשוק תלפיות שם הפקחים מנהלים שיחות בטלות עם בעלי החנויות שכמובן בלי מסכה
    בשוק וואדי ניסנאס אפילו אין פקח אחדשלא לדבר על מסעדות המושבה הגרמנית

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שוק תלפיות פתוח. מסעדות במושבה פתוחות ואנשים יושבים בפנים כאילו כלום.
    סופרמרקט מכניס אנשים בלי שום הגבלה ובלי בדיקת חום.
    אוטובוסים מעלים קשישים שמשתעלים בתוך האוטובוס ואין חיטוי בתחנות.
    פשוט עושים צחוק מכל העניין אין פלא שהגענו ל-200 אלף נדבקים, גם נגיע ל-5 אלף מתים

  3. איש

    צריך להגיד בקול – > אנשי החאפלות ןההתקהלות משתייכים למגזר הערבי והחרדים … במקום להתלבש על מסכנים שהמשטרה תתמקד באיזורים הללו

  4. יהודה

    איזה זלזול עד היום הרבה אנשים הסתובבו כאילו אין קורונה פתאום אחרי שהעיר הפכה לאדומה ומסוכנת מחליטים לאכוף את החוק גם בקריות מזלזלים עם. מסכות במיוחד תלמידיו של דוברמן

  5. עושים אכיפה בכאילו. לכו למושבה ולמרכז הכרמל ותראו.

    הסופרים והמכולות וכמובן שוק תלפיות אין בדיקות חום ואין מאגר בבידוד ככה שאי אפשר לבדוק אם חולה קורונה נכנס לסופרמרקט.. מדינה של הפקרות.
    שיא השיאעם זה המסעדות שנשארות פתוחות כותבות בשלט משלוחים ובפנים מארחות עשרות אנשים.

  6. טל

    צריך יותר פיקוח על האזרחים בחיפה חלקם עם מסכות וחלקם על הסנטר וחלקם בלי. בואו נשמור על עצמינו ונצא מהקורונה אני לא רוצה שהייה סגר בחיפה יותר גרוע.

  7. רוקאיה חוסרי

    ידוע שאנשי חיפה והקריות הם אנשים שלא חושבים על אף אחד אלא רק עצמם…הם אנוכיים ואגואיסטים וזה מה שקורה…אני למשל,לא הרגשתי טוב לפני שבועיים,אכלתי כנראה משהו מקולקל והיה לי חום כמה ימים,ובכל זאת כמעט חמישה ימים לא יצאתי מהבית,למרות שהשתגעתי מהבית לא יצאתי כדי לא לסכן אנשים שנמצאים בחוץ וכך צריך לעשות…סוף מעשה במחשבה תחילה,אבל אנשי הקריות וחיפה הם סוג של אנשים שחיים כאילו אין מחר,סוג של אנשים שאומרים שיהיה בסדר והכל לא בסדר

  8. חיפאית

    שוטרים צריכים להיכנס לחנויות מכולת קטנות. שם הבעיה קשה, ולא בסופרמרקטים הגדולים. חנויות המכולת הקטנות הן מדגרה של קורונה. מדובר בחללים קטנים, ללא איוורור, עם דלת כניסה אחת. לאנשים צפופים ולא שומרים מרחק. יש חנויות מכולת ברחוב אלנבי, שהמוכר יושב בקופה, ללא מסיכה, מעשן לתוך הפרצוף של הלקוח שבא לשלם לו. אגב גם אסור לעשן במקום סגור. בקיצור, הפקרות !!! חייבים לשלוח שוטרים לחנויות מכולת האלה ברחוב אלנבי, אחרת יהיה אסון!!!

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לאנשים אין שכל בכלל!! מה כל כך קשה לשים מסיכה כשנמצאים במקום סגור?? הייתי בסופר וראיתי מישהי עם מסיכה על הסנטר, ממש התרגזתי והערתי לה, מה היא אמרה שהיא צריכה לנשום עכשיו, נו מה הפלא שהמדינה במצב הזה?? קודם כל שכל אחד ייקח אחריות על עצמו, מי שיותר אשם זה הציבור!!

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עסקי הסעדה במרכז הכרמל פתוחים. חלקם מוכרים ישירות (לא משלוחים כפי שמחייבות התקנות). השירות ניתן ללא מסכות ( מסכות על הצוואר)

  11. אא

    אנשים בודדחם ליד הבית צריכים לקבל קנס בעזרת ה יגיעו הבחירות כבר לא תהיא יותר ראש עיר כזה פיקוח אנחנו לא צריכים פה על חשהון אוכל של מובטלים ניכנס כסף לעיריה בגלל שמישהו בודד סמוך לבית שלו העה בלי מסכה כי נפלה

  12. אב

    אנשים בודדחם ליד הבית צריכים לקבל קנס בעזרת ה יגיעו הבחירות כבר לא תהיא יותר ראש עיר כזה פיקוח אנחנו לא צריכים פה על חשהון אוכל של מובטלים ניכנס כסף לעיריה בגלל שמישהו בודד סמוך לבית שלו העה בלי מסכה כי נפלה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר