חוף זמיר (צילום: אלה אהרונוב)
חוף זמיר (צילום: אלה אהרונוב)

חופי הרחצה בחיפה נסגרו עד להודעה חדשה

עיריית חיפה הודיעה כי משרד הפנים הורה על סגירת חופי הרחצה בשל התפשטות הקורונה וכי היא נדרשת לנקוט את כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאכוף את איסור הרחצה והשהייה בחופים

פורסם בתאריך: 1.10.20 14:09

עיריית חיפה הודיעה היום (חמישי) כי משרד הפנים הורה על סגירת חופי הרחצה בשל התפשטות נגיף הקורונה. מהעירייה נמסר כי לפי הנחיות של משרד הפנים שהועברו לראשי הרשויות החופיות בכל הארץ ולמנהלי החופים העירוניים, היא נדרשת לנקוט את כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאכוף את איסור הרחצה והשהייה בחופים.

עוד נמסר כי העירייה הונחתה להסיר את הדגלים מתחנות ההצלה, להגביר את הפיקוח ואת הסיורים בחופים כדי למנוע רחצה בים, ולהציב שלטים שאוסרים על רחצה ללא פיקוח מציל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. פתרון

    למה פשוט לא לחסום את הכביש לים? שמים בטונדה איפה שחניון הכט, הגשר מתחת למסילה ליד מקסים, בטונדה איפה שהכיכר מעל המרכזית ובטונדה בפניה מכביש 2 ואז אף אחד לא יבוא עם אוטו. בודדים מי שיגיע באוטובוס. אבל בטח לא יעשו את זה כי רוצים להיות נחמדים לתושבים ולקק להם כדי שחס וחלילה לא יכתבו ביקורת בקבוצות של הטוקבקיסטים בפייסבוק.

  2. אנונימי

    קליש את חסרת תועלת ועושה רק נזק לתושבים שלך. לוקחת החלטות על דעת עצמך.
    מה את סוגרת לנו את הים ואת הפארקים?
    את המעט שנשאר בסגר הזה את לוקחת?

  3. אילן

    ההחלטה לסגור את הים היא בזיונית ולא חוקית. לפי התקנות מותר לשחות בים! גם מותר לגלוש. רק שהתקיים המבולבלים של יחידת סיור חופים בחיפה מתעקשים להטריד, לאיים ולעכב באלימות תושבים ששוחים בים. בושה. לגלוש מותר לפי הפקחים ולשחות אסור. לא אכפת להם מה כתוב בתקנות. פשוט בדיחה עצובה.

  4. תלמדו מעיריית ירוחם, שסגרה את העיר כולה, והורידה את הקורונה .

    כל השונאים את ראשת העיר סתם כותבים ביקורת. חחח, הם מנותקים מהמציאות, כולם.

  5. עופר

    אני ממש לא מאוהדי קליש ואפילו ההיפך אבל סתם מתנפלים עליה. זו הוראה של משרד הפנים. זה היה הקיץ הכי מבאס ever. מצלצל באוזני השיר של להקת חלב ודבש "אולי עוד קיץ". הלוואי ובקיץ הבא נהיה כבר אחרי הנגיף הזה ונחזור לנורמליות.

  6. חחחח

    כל מה שעשו בסגר הזה בניגוד לדרג המקצועי שטען שבים אין בעיה של הדבקות.הכל פוליטיקה.בבתי כנסת אסרו להתפלל אבל דווקא שם השאירו פתוח ביום כיפור

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ירדת מהפסים. גם עפי ההנחיות מותר לשחות. הלו יש מישהו בעירייה? שיקול דעת?מישהי?
    ועכשיו את מביאה עלינו צבא??למה הפאניקה הזאת? חיפה לא עיר אדומה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר