אמיר פתר בהרי הפירנאים
אמיר פתר בהרי הפירנאים

לחיפאים ולקרייתים בלבד: טיול בפירנאים באמצעות הזום

שחקן התיאטרון ומדריך הטיולים אמיר פתר יעביר הערב סיור בהרי הפירנאים באמצעות אפליקציית זום. הסיור יתקיים ללא תשלום, ולדבריו של פתר זוהי ההזדמנות למעט אסקפיזם: "ככל שהמציאות בארץ נהיית יותר ויותר קשה, אני מרגיש שיש צורך לתת לאנשים תחושה של יציאה למחוזות אחרים"

פורסם בתאריך: 8.10.20 14:14

שחקן התיאטרון החיפאי אמיר פתר מזמין את החיפאים ואת הקרייתים לטיול בחינם בהרי הפירנאים דרך אפליקציית הזום. פתר, שבעבר עבד כמדריך טיולים בברצלונה ובפירנאים, לוקח את הצופים לסיור שטח שיתקיים היום (חמישי) בשעה 19:00.

בהזמנה לסיור כתב פתר: "חג הסוכות הוא בדרך כלל חג של טיולים. עבורי, כמדריך טיולים בספרד כבר כמעט עשור, סוכות הוא החג שבו אני נועל את נעלי הטיולים, ועם התיק על הגב אני יוצא לחרוש את פסגות הפירנאים. השנה, לראשונה מאז שנת 2011, נבצר ממני להגיע אל ההרים שאני אוהב כל כך אוהב ולפגוש את המטיילים שאני אוהב כל כך. לכן החלטתי לגשר מעט על הפער שנוצר ולקיים הרצאת זום שהיא טיול וירטואלי בהרי הפירנאים עם כל הסיפורים, הנופים והרגעים המיוחדים שמתקיימים בכל טיול".

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" מסביר פתר איך הפך למדריך טיולים: "המקצוע הראשון שלי הוא מדריך טיולים, וזה קרה עוד לפני שהתחלתי לשחק בתיאטרון. אחרי הצבא עברתי לגור בברצלונה למשך שנתיים, ולאחר מכן התמקצעתי בהדרכת טיולים שם לישראלים, בדגש על הדרכת טרקים בפירנאים – מקוסטה בראווה בצפון מזרח ספרד ועד למפרץ הבסקי בצפון מערב ספרד".

 

 

לדבריו, דווקא עכשיו, כאשר בגלל מגיפת הקורונה אין תיאטרון ואין טיולים, זוהי ההזדמנות למעט אסקפיזם: "ככל שהמציאות בארץ נהיית יותר ויותר קשה, אני מרגיש שיש צורך לתת לאנשים תחושה של יציאה למחוזות אחרים".

איך עלה הרעיון לטיול וירטואלי?

"זה התחיל כרעיון של חברת הטיולים אקו הרפתקאות וטיולי שטח, ועכשיו אני לוקח את הרעיון צעד אחד קדימה ויוצא ביוזמה שלי לקהל הרחב. בזום יש יתרון כי גודל הקבוצה הוא גמיש, וגם אם נהיה קבוצה של 100 איש תישמר האינטימיות".

משך ההרצאה הוא כשעה ורבע, ולאחר מכן יינתן זמן לשאלות. פתר: "בסוף ההרצאה מי שרוצה משלם כאוות נפשו וכפי יכולתו. קישור להרצאה ניתן למצוא בדף הפייסבוק שלי או לשלוח לי אימייל לכתובת [email protected] ואשלח קישור".

 

אמיר פתר בפירנאים

אמיר פתר בפירנאים

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר