בדיקת קורונה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בדיקת קורונה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בשבוע הבא: מתחם בדיקות גם בקרית חיים

בעקבות דרישה מצד תושבי קרית חיים לפתיחתו של מתחם בדיקות קורונה ללא הפניית רופא, בדומה למתחמים שמופעלים בנוה שאנן ובשער העלייה, פיקוד העורף יפתח בשבוע הבא מתחם walk in שישרת את תושבי קרית חיים וקרית שמואל

פורסם בתאריך: 9.10.20 08:01

בעקבות הפעלתם של שני מתחמי walk in לבדיקת קורונה ללא הפניית רופא בחיפה – האחד בנוה שאנן והשני בשער העלייה – גם בקרית חיים עלתה בימים האחרונים הדרישה לפתוח עמדת בדיקה דומה שבה יתאפשר לתושבי קרית חיים וקרית שמואל להיבדק.

לטענתה של חברת מועצת העיר סופי נקש, תושבת קרית חיים, בישיבת זום מיוחדת שנערכה ביום רביעי בהשתתפותם של ראש העיר עינת קליש רותם, חברי המועצה ונציגי פיקוד העורף, נאמר כי עד לתחילת השבוע הבא תוקם עמדת בדיקה בתיכון קרית חיים.

 

 

אמנם בתשובתו של דובר צה"ל לפניית "כלבו – חיפה והקריות" נכתב כי "אין מתחם בקרית חיים שמתוכנן להיפתח בתקופה הקרובה. אם יוחלט להקים אחד כזה, נעדכן את הציבור", אך גורמים בפיקוד העורף טוענים כי לנוכח הדרישה ייפתח מתחם walk in בקריה.

נקש: "פניתי לראש העיר עינת קליש רותם שתפעיל את כל כובד משקלה כדי שבקרית חיים תיפתח עמדת בדיקה ללא הפניה. תושבי קרית חיים לא יכולים להגיע לעמדת בדיקה בחיפה בגלל הגבלת המרחק. אמנם קרית חיים מנותקת גיאוגרפית מחיפה, אבל אנו דורשים לקבל את אותו היחס שמקבלים תושבי חיפה, ולכן אנו דורשים שתיפתח פה עמדה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. השקוף

    סוף סוף תושבי קרית חיים מקבלים משהו מראשת העיר !!!!בדיקות קורונה….לא יודע אם לבכות או לצחוק……

  2. חיים מקרית חיים

    למה רק כשחברת מועצה מבקשת שמים עמדת בדיקה? למה מראש לא לחשוב על זה לבד?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר