הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)
הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)

גם בחיפה: המטס שיחלוף מעל רמב"ם

שישה מטוסים פרטיים יקיימו הבוקר מטס מטס אזרחי שנועד להצדיע למד"א, לצה"ל, לבתי החולים ולכוחות הרפואה, ולעודד את השמירה על הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטותה של מגיפת הקורונה. המטס יחלוף מעל הקריה הרפואית רמב"ם ב-10:50

פורסם בתאריך: 23.10.20 08:26

מטס אזרחי שמטרותיו הן הצדעה למד"א, לצה"ל, לבתי החולים ולכוחות הרפואה אשר עומדים בחזית המאבק בנגיף הקורונה, ועידוד השמירה על הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטותה של המגיפה יתקיים הבוקר (שישי).

שישה מטוסים קלים פרטיים, ששלושה מהם יוטסו על ידי טייסי קרב לשעבר בחיל האוויר, ימריאו בשעה 9:30 ממנחת בראשון לציון ביוזמתם של יו"ר אלמגור – ארגון נפגעי טרור סא"ל (מיל') מאיר אינדור, וסא"ל (מיל') דן שיאון. המטוסים יעברו מעל בתי החולים הדסה עין כרם, פוריה, רמב"ם ( בסביבות השעה 10:50), הלל יפה ולניאדו, ומשם לאורך מישור החוף בחזרה לראשון לציון.

 

 

אינדור: "כולם מצדיעים ללוחמים במגיפה, אבל כדי שהם יצליחו במשימה הם חייבים את שיתוף הפעולה של תומכי הלחימה, שהם אזרחי ישראל, בהקפדה על ההנחיות שיובילו לקטיעת שרשרת ההדבקה".

שיאון: "כבוד עצום עבורי להוביל מטס הצדעה לכוחות הרפואה ומד"א. אנו מבקשים להודות בשם כל תושבי מדינת ישראל לאנשי מד"א ואנשי הרפואה על נתינה אין סופית בתנאים קשים ולמען כולנו. אנו רואים חשיבות עליונה בשמירת הנחיות משרד הבריאות אשר מסייעות לקטוע את שרשרת ההדבקה ולשטח את העקומה, ואחת מהמטרות במטס היא להעלות את המודעות לעניין".

מנכ"ל מד"א אלי בין: "מראשית משבר הקורונה עומד מגן דוד אדום בחזית המאבק הלאומי בנגיף על מנת להעניק לאזרחי המדינה את השירות המקצועי, הנרחב, המהיר והיעיל ביותר שניתן. אנו מודים על האפשרות שניתנה לנו, בין דגימת קורונה לפינוי פצוע ולפעילויות הארגון בחירום ובשגרה, לעצור, להביט לשמים ולהתרגש. הוקרת התודה אינה מובנת מאליה, ואני בטוח כי המחווה המיוחדת תחזק את הצוותים ותסייע להם להמשיך ולעשות כל שביכולתם למען בריאות אזרחי ישראל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תעברו בבקשה ממעל על בתי החולים כולל בי'ח העמק עפולה שגם הוא עושה מלאכת קודש בימים אלו
    תודה על הרעיון
    שבת שלום

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חוץ מבזבוז דלק וזיהום אויר למה זה טוב?
    לא מועיל לאף אחד
    תעשו צעדה או תחתימו ברכה ותשלחו

  3. חיפאי

    המטוסים הללו כ"כ שקטים שלא שומעים אותם… וכנראה יש להם תכונות של מטוסים בלתי נראים…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר