קבוצת דרור 1973 בפתח הקן של הנוער העובד והלומד בכרמל הצרפתי
קבוצת דרור 1973 בפתח הקן של הנוער העובד והלומד בכרמל הצרפתי

"מתבצעת בקן פעילות חינוכית חשובה, ואסור שהיא תיפסק"

כאשר נודע למנהל הסינמטק לשעבר אבישי כפיר כי קן הנוער ההעובד והלומד בכרמל הצרפתי נפרץ, הוא גייס את בוגרי קבוצת דרור מחזור 1973 של הקן לתרום מכספם לתיקון הנזקים. עד כה נאספו רק כ-1,500 שקל, וכפיר קורא לגורמים נוספים לפתוח את לבם ואת כיסם

פורסם בתאריך: 26.10.20 18:58

בוגרים של קן הנוער העובד והלומד בכרמל הצרפתי התגייסו כדי לכסות את עלות הנזק שנגרם בפריצה לקן לפני כשבועיים. כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והקריות", הקן נפרץ והושחתו בו הקירות והציוד, והעלות של תיקון הנזקים נאמדת ביותר מ-10,000 שקל.

בעקבות פרסום הכתבה הודיע אבישי כפיר, בוגר קבוצת דרור מחזור 1973 של הקן ולשעבר מנהל הסינמטק, כי הוא מוכן להעביר תרומה שתסייע לתקן את הנזק. כפיר שוחח עם חבריו למחזור וגם הם הסכימו לתרום, אך עד כה נאספו רק כ-1,500 שקל – סכום שלא מכסה את עלות התיקונים.

 

 

כפיר: "מיד כשנודע לי מה קרה יצרתי קשר עם רכזת הקן טליה ריטר והבטחתי לה שנעזור. בני המחזור שלי נשארו בקשר מאז סיום הפעילות, ובכל עשור אנחנו מקיימים מפגש. לפני חמש שנים, כשמלאו לנו 60, פתחנו קבוצת ווטסאפ, כך שקל היה להעביר את החדשות בין כולם. בנוער העובד והלומד יש קרן שוויון שנועדה לתרומות, ועכשיו התרומות מיועדות ספציפית לקן בכרמל הצרפתי. העברנו את הקישור לכל החבר'ה, הפצנו גם בפייסבוק בין החברים ודיירי השכונה, וכל אחד תורם כפי יכולתו. נשמח עם עוד גורמים יצטרפו ויתרמו כי מתבצעת בקן פעילות חינוכית חשובה, ואסור שהיא תיפסק".

לדבריו של כפיר, גם קבוצת צבר של הנוער העובד והלומד שפעלה במקביל אליהם בקן נרתמה לעזור.

ריטר: "שמחתי מאוד על יוזמתם של קבוצת דרור 1973 להתגייס ולתרום לשיקומו של הקן. לצערי, המשאבים של התנועה בתקופה זו הם מצומצמים מאוד, וכל תרומה שנקבל היא משמעותית לשיפוץ".

תרומות ניתן להעביר בקישור shivion.noal.org.il/kencarmatz

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קצ

    תרמו רק 1500 שקל וקיבלו כותרת ראשית ותמונה.
    אני משלמת הרבה יותר על כל כתבה!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר