ספר בספרייה עירונית
ספר בספרייה עירונית

הספריות העירוניות עוברות למתכונת של טייק אוויי

כל הספריות העירוניות, למעט אלו שנמצאות בבתי ספר, חזרו לפעול במתכונת מותאמת קורונה. ניתן להזמין ספרים במייל לסניף או בטלפון בשעות הקבלה, וצוות הספרנים יכין עבור הקוראים את הספרים ויתאם עמם הגעה לאיסוף מדלת הספרייה

פורסם בתאריך: 27.10.20 13:25

בשורה משמחת לציבור הקוראים בחיפה: הספריות העירוניות, אלו שאינן נמצאות בבתי ספר, חזרו לפעול, אך במתכונת מותאמת קורונה בשיטת טייק אוויי, והמנויים של 15 הספריות העירוניות עודכנו על חזרה לפעילות בתחום השאלת הספרים. "ניתן להזמין ספרים במייל לסניף או טלפונית בשעות הקבלה, וצוות הספרנים יכין עבורכם את הספרים ויתאם עמכם הגעה לאיסוף מדלת הספרייה", נכתב בהודעה שנשלחה למנויים, "בקשותיכם יכולות להיות כלליות (למשל לפי ז'אנר מועדף) או רשימת ספרים ספציפיים".

נוסף על הזמנת ספרים במייל או בשיחה טלפונית, ניתן להזמין ספרים מתוך קטלוג שמופיע באתר האינטרנט של רשת הספריות, שם ניתן להקליד את שם הספר ולדעת בלחיצה באיזו ספרייה הוא נמצא. הכניסה לספריות היא אסורה, וחובבי הקריאה אינם מורשים להחליף ספרים שכבר נארזו עבורם מראש על ידי הספרנים. השאלה או החזרה של ספרים נעשית רק בתיאום מראש מפתח הספרייה, וההחזרה מתבצעת כשהספרים ארוזים בשקית סגורה, עם ציון שם ותאריך ההחזרה.

 

 

משיחה עם ספרנית עולה שבספריות מופתעים מההיענות הגדולה לשירות החדש שהחל לפני יומיים: "יש מעט תלונות על הסרבול, אבל הרוב המוחץ של המנויים שמח. אצלנו בספרייה מספר הפניות בטלפון הוא גדול ממספר הפניות במייל, ותמיד יש בקשות משעשעות כמו 'תכיני לי כמה ספרי מתח'. נחמד שמאתגרים אותנו, זה מוסיף עניין".

אתר רשת הספריות העירוניות בחיפה: haifa.libraries.co.il/BuildaGate5library/general2/company_search_tree.php

 

ספרים ארוזים לטייק אוויי

ספרים ארוזים לטייק אוויי

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אילנית

    זה אמנם קיים בסיפריית בית אריאלה בתל אביב עוד מהסגר הקודם ופועל שם בהצלחה כבר כמה חודשים, אבל טוב שזה הגיע גם לחיפה אם כי באיחור המתבקש.

  2. ארי

    תשובה לאילנית – כל דבר טוב שקיים בחיפה זה חיקוי לתל אביב שעשתה זאת קודם. אל תצפי לאיזושהי מקוריות בעיר הזו…

  3. גילה

    זה כבר קיים בכל הארץ בסיפריות העירוניות. למה לחיפה הכל מגיע אחרי כולם?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר