יצחק רבין (צילום: יעקב סער, לע"מ)
יצחק רבין (צילום: יעקב סער, לע"מ)

"אוהל זכור" – תערוכה לזכרו של רבין

במלאת 25 שנה להירצחו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין מציגות התנועות דרור ישראל והנוער העובד והלומד תערוכה לזכרו בכיכר מאירהוף בקרית אליעזר, בגן שמואל ובפארק הכט. רכזת התערוכה אור נעמתי: "לצערנו, לא מציינים מספיק את זכרו של רבין ואת העובדה שהוא נרצח, ואט אט הנושא נשכח"

פורסם בתאריך: 29.10.20 11:07

תנועת דרור ישראל ותנועת הנוער העובד והלומד מציגות החל מהבוקר (חמישי) תערוכה לזכרו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין במלאת 25 שנה להירצחו. התערוכה שנקראת "אוהל זכור" מוצגת כעת ועד לשעה 12:00 בכיכר מאירהוף בקרית אליעזר, ובשעות 19:30-17:00 היא תוצג במקביל בגן שמואל ובפארק הכט.

בנוער העובד והלומד אומרים כי התערוכה מותאמת לכל הגילאים וכי מדריכי התנועה עורכים פעילות לזכרו של רבין לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים בחיפה באמצעות אפליקציית זום.

 

 

רכזת התערוכה אור נעמתי: "לצערנו, לא מציינים מספיק את זכרו של רבין ואת העובדה שהוא נרצח, ואט אט הנושא נשכח ויוצא מהתודעה הציבורית. התערוכה והפעילות שלנו מקשרות את הנושא לימינו אלה ועוסקות בערכים כמו דמוקרטיה ובשאלות מהי האחריות של אזרחי המדינה לשמור עליה, כיצד מגנים עליה, האם גם היום יש הסתה כמו זו שקדמה לרצח רבין, איפה היא מתקיימת, האם אנחנו יודעים לשים גבולות, ומהו הגבול של הדמוקרטיה שאותו אסור לחצות. אנחנו מזכירים את עברו של רבין ואת מורשתו, ומתרכזים במסע ההסתה שקדם להירצחו".

 

התערוכה "אוהל זכור" בכיכר מאירהוף (צילום: אור נעמתי)

התערוכה "אוהל זכור" בכיכר מאירהוף (צילום: אור נעמתי)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שיעור היסטוריה

    "מורשת" רבין כוללת גם 1,500 נרצחים, "קורבנות השלום" כפי שהוא קרא להם, שידיהם של פושעי אוסלו מגואלות בדמם. יש אנשים שעדיין לא התייאשו מניסיונות לעשות שלום עם עם מומצא של ברברים צמאי דם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר