מיכי אלפר (צילום: אורלי זיילר)
מיכי אלפר (צילום: אורלי זיילר)

המצווה של אלפר: "זה מעשה שכל יהודי מחויב לעשות"

צוות לפינוי נפטרים נקרא לדירה בשכונת נוה שאנן בחיפה כדי לפנות גופה, אך בשל משקלו הרב של הנפטר התקשו שני אנשי הצוות לסחוב אותו. אחד מהם ירד אל הרחוב כדי להשיג עזרה, ופגש בסגן ראש העיר מיכי אלפר, שנענה לבקשה, סייע בפינוי וזכה במצווה

פורסם בתאריך: 2.11.20 07:55

במוצאי שבת נקרא צוות לפינוי נפטרים לדירה בשכונת נוה שאנן בחיפה כדי לפנות גופה. שני אנשי הצוות נערכו לבצע את הפינוי, אך בשל משקלו הרב של הנפטר הם התקשו לסחוב אותו. בצר להם ירד אחד מאנשי הצוות אל הרחוב כדי לבקש עזרה מהעוברים והשבים. רצה הגורל ולמקום נקלע סגן ראש העיר ויו"ר סיעת דגל לתושב במועצת העיר מיכי אלפר, שנענה לבקשה, סייע בפינוי וזכה במצווה.

גורם בחברה לפינוי נפטרים אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בשבת בערב התקבלה קריאה בחברה לפנות גופה מנוה שאנן. אנשי הצוות הגיעו למקום, עלו אל הבית וניסו לבצע את העברת הנפטר, אבל הוא היה כבד מאוד והם לא הצליחו להזיז אותו. אחד מהם ירד למטה כדי לנסות למצוא מישהו שיעזור לו, ואז הוא רואה שם אדם חרדי. הוא ביקש ממנו עזרה, והאיש הסכים בלי להסס וגם קרא לחבר שלו. הם עלו לדירה ועזרו לצוות לפנות את הנפטר. מי היה הבחור החרדי? אלפר".

 

 

"זה נכון, אבל למה צריך כתוב על זה?", אמר אלפר ל"כלבו – חיפה והקריות", "זו אחת מהמצוות החשובות ומהווה חסד של אמת והזדמנות שאי אפשר לפספס. נסעתי בלילה ונתקלתי במראה לא שגרתי, עצרתי, והתבקשתי לסייע בפינוי נפטר עקב קושי שהצוות נתקל בו. זו היתה זכות עבורי לקיים חסד של אמת".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רמבי

    מיכי היקר,
    אתה כמו כל הדוסים עושים מעשים טובים לא לטובת העניין בלבד אלה רק ובעיקר שתזוכו במיצווה מהשם. הרבה מצחיק בלשון המעטה!

    כמו כן נווה שאנן ולא נוה שאנן, ממש כמו מיצווה, צוואה (כי אחרת יוצא צואה…), זה הכלל בכתיבה בכתיב מלא דהיינו ללא ניקוד.
    יש מבין???

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר