ביג קריות, היום
ביג קריות, היום

ביג קריות: הלקוחות הסתערו על החנויות

עומסים אדירים נרשמו מחוץ לחנויות הביגוד וההנעלה בביג קריות, ובתוכן רוקנו הלקוחות את המדפים. ליד חנות העודפים נייק ניסו המאבטחים והשוטרים לשמור על הסדר באמצעות גדרות, אך לשווא. בצעד חריג נסגרה החנות

פורסם בתאריך: 17.11.20 13:52

אלפי לקוחות הסתערו היום (שלישי), כצפוי, על סניפי ביג השונים, לאחר שאתמול התקבלה החלטה בקבינט הקורונה על חזרתם לפעילות של מתחמי הקניות הפתוחים. אך מה שקרה במתחם ביג קריות הצליח להפתיע את הנהלת המתחם. עומסים אדירים נרשמו מחוץ לחנויות הביגוד וההנעלה, ובתוכן רוקנו הלקוחות את המדפים. "באנו להצטייד בביגוד לחורף כי הבגדים מהשנה שעברה כבר קטנים", הסבירה לקוחה מדוע היא מחכה יותר משעתיים בתור מחוץ לחנות.

ליד חנות העודפים נייק ניסו המאבטחים לשמור על הסדר באמצעות גדרות שחצצו בין הממתינים הרבים, והצפיפות הרבה גרמה לשוטרים לכרוז לאנשים להתרחק מהכניסות ולשמור על מרחק, אך לשווא. בצעד חריג נסגרה החנות כדי לאפשר לווסת את הקונים.

 

ביג קריות, היום

ביג קריות, היום

 

בביג צ'ק פוסט לא נרשמו אירועים מיוחדים. פזית בן עמי שעובדת בסמוך ניסתה להיכנס לאחת מהחנויות בשעת הפתיחה כדי לרכוש פיג'מות חורפיות לבתה אך ויתרה. "אגיע ביום אחר", היא אמרה ומיהרה לעבודתה.

 

 

בתוך כך, בעלי עסקים אחרים ממורמרים מההחלטה לא לפתוח את כל המשק. נועה גוטפריד, הבעלים של פאב הבראון, כועסת: "שכחו לגמרי את הענף שלנו. בהתחלה אמרו שנוכל לפתוח ב-28 בנובמבר, אחר כך שזה יקרה כשיהיו פחות מ-250 נדבקים ביום, ובסוף המילה 'מסעדנות' פשוט נעלמה – נעלמה מהמהדורות החדשות, נעלמה מהדיונים, נמחקה. ענף שלם נמחק. באיזה תסריט התמונה הזו היא הגיונית? אנשים עומדים בביג אחד על השני בלי ריחוק ובלי מסיכות. ההתקהלות שם היא בלתי נסבלת, ואיפה האנשים האטומים שם למעלה? מה ביקשנו? שייתנו לנו להושיב עשרה או 20 אנשים? את החובות שהעסקים גוררים עוד מהסגר הראשון זה כבר לא יכסה, חצי מהתחום נמחק. חלאס, תנו אוויר כבר. באיזו מדינה מתוקנת אפשר לעמוד ככה בתור לנייקי – פתאום כולם נהיו ספורטאים – אבל לשבת עשרה אנשים בפאב או במסעדה, במרחקים האחד מהשני, את זה לא נותנים".

 

ביג קריות, היום

ביג קריות, היום

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תמיר

    אנשים לא מודעים לגודלה הענק של הקטסטרופה הכלכלית שהונחתה על ישראל בעקבות הניהול הכושל של משבר הקורונה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צפו לזינוק בחולי קורונה בשבוע הקרוב
    טיפשים ללא הפסקה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר