נוח וגיל סרוקה
נוח וגיל סרוקה

הפוסט המרגש של הבת ואביה בן ה-70 שהפך לוויראלי

לפני שבועיים פוטר נוח סרוקה מעבודתו במוסך. כדי להתפרנס בכבוד הוא הגה רעיון - להציע את שירותיו באיסוף רכבים לטסטים ולטיפולים ובהחזרתם לבית הלקוח. בתו גיל פרסמה את היוזמה בפייסבוק, ותוך שעה החלו להגיע פניות. סרוקה: "אם אצליח להתפרנס מזה קצת, ולעזור לאנשים, אז עלא כיפכ"

פורסם בתאריך: 20.11.20 11:53

היוזמה המרגשת של בת ואביה בן ה-70 הופכת לוויראלית ברשתות החברתיות. גיל סרוקה החליטה לסייע לאביה נוח, שפוטר מעבודתו במוסך לאחר שהיה בחל"ת לאורך כל הסגר השני. בעצה אחת עמו היא העלתה פוסט במטרה לסייע לו להתפרנס בימים אלה, שבהם חווה המשק כולו טלטלה כלכלית, ולהציע את שירותיו באיסוף רכבים לטסטים ולטיפולים ובהחזרתם לבית הלקוח.

"זה אבא שלי הנהדר שמצולם כאן איתי", כתבה סרוקה בפוסט, "לפני כשבועיים, בעקבות הקורונה, הוא פוטר מעבודתו במוסך. הוא איש אדיב חייכני וסבלני. אם אתם או משהו מבני משפחתכם צריך להעביר את האוטו טסט ואין לכם זמן או חשק, אבי ישמח לעשות זאת בשבילכם". המחיר: 100 שקל בלבד.

"זה היה הרעיון של אבא, וזה הימם אותי", מספרת סרוקה ל"כלבו – חיפה והקריות", "הוא בא ואמר לי 'אולי תפרסמי בקבוצה הזו שלך בפייסבוק'. שאלתי אותו באיזו קבוצה, והוא אמר לי 'אני לא מבין בזה. אולי תפרסמי שאני יכול לעשות את השירות הזה'. אמרתי לו 'אתה יודע מה, תן לי לחשוב'. הוא זרק את זה בהיסח הדעת, ואז קלטתי שהוא צודק ואמרתי לו 'איך לא חשבנו על כך לפני כן. בוא נצטלם, נכתוב בכמה מילים ונשלח את לחמנו'. מכאן זה התגלגל".

 

 

ואכן, הפוסט התגלגל, זכה למאות שיתופים, ועמם מגיעות גם הפניות. סרוקה, שהיה כבאי ברפאל ובשנים האחרונות איש שירות במוסכים, מופתע ממספר הפניות: "התחושה היא טובה, קודם כל להרגיש שאני עדיין עוד נחוץ. משמח את הלב שאנשים פונים אלי ורוצים לעזור לי. אני מופתע מההיענות. ישבתי בבית והמחשבות רצו. אמרתי לגיל שאני מתמחה בהעברות טסטים וכל הדברים האלה, ויש עכשיו הרבה אנשים שלא יוצאים מהבית ופוחדים להגיע למכוני הרישוי, אולי נפרסם וזה יעזור. היא העלתה את הפוסט, ותוך שעה התחילו להגיע תגובות מאנשים".

סרוקה לא חושב שהסכום המבוקש – 100 שקל – הוא נמוך בשביל להגיע עד הבית, להמתין בתור במכון הרישוי ולהחזיר את הרכב לבעליו: "100 שקל זה מחיר סביר, אבל נראה איך זה יתגלגל. קודם צריך להיכנס לשוק. אין לי עיניים גדולות. אם אצליח להתפרנס מזה קצת, ולעזור לאנשים בלי לשחוט אותם, אז עלא כיפכ".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רעיון גאוני ! אני בטוח שיהיה לו הרבה עבודה – המחיר הוגן ביותר וחוסך ״כאב ראש״ לאנשים שלא אוהבים לעמוד בתור.
    בהצלחה !

  2. אייל

    כל הכבוד ובהצלחה רק לא לשכול לפתוח עוסק זעיר כי עם הפניות וכל האהבה גם הרשויות יגיעו …

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר