עוספייה (צילום: Ori~, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)
עוספייה (צילום: Ori~, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)

עוספייה נכנסת לסגר משבת עד חמישי

משבת בשעה 8:00 בבוקר ועד ליום חמישי בשעה 8:00 בבוקר יהיה הכפר עוספייה אזור מוגבל. המשמעות: הכניסה אל הכפר והיציאה ממנו יותרו רק במקרים חריגים, ומקומות העבודה ובתי העסק שאינם מוגדרים חיוניים יהיו סגורים

פורסם בתאריך: 20.11.20 21:12

הכפר עוספייה הוכרז כאזור מוגבל החל ממחר (שבת) בשעה 8:00 בבוקר ועד ליום חמישי בשעה 8:00. הכפר יהיה סגור למבקרים ולמטיילים, והכניסה אליו והיציאה ממנו יותרו רק במקרים חריגים בהתאם לתקנות שעת חירום.

ממשטרת ישראל נמסר כי על מנת לאכוף את הגבלות התנועה הוצבו בדרכי הגישה לכפר מחסומים מאוישים בשוטרים שימנעו תנועה לא הכרחית על מנת לשמור על בריאות הציבור ולמנוע את התפשטות נגיף הקורונה. נוסף על כך פועלים השוטרים בתוך הכפר כדי לסייע לתושבים ולאכוף את ההנחיות.

בתקנות לשעת חירום שנקבעו על ידי הממשלה הוחלט כי ניתן לצאת מאזור מוגבל לקבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבל בו, להליך משפטי שמחייב נוכחות, להלוויה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה, להעברה של קטין שהוריו חיים בנפרד, ולצורך חיוני אחר כגון עבודה חיונית לאחר קבלת אישור מרשות החירום הלאומית (רח"ל). שוטרים, אנשי צוות רפואי, סוהרים, כבאים וחיילים תושבי האזור המוגבל מורשים גם הם לצאת מהכפר.

מי שרשאים להיכנס לאזור המוגבל הם תושבים המתגוררים בו בדרך קבע, ספקים של מוצרים ושירותים חיוניים, לרבות שירותי חשמל, מים, תקשורת ופסולת, בעלי תפקידים לצורך ביצוע עבודתם של כוחות ההצלה (כיבוי אש והצלה, מד"א, משטרת ישראל, צה"ל), אנשי צוותים רפואיים ועובדי רפואה, עובדים סוציאליים, עובדי רווחה ועיתונאים. נוסף על כך ניתן להיכנס לצורך חיוני כמו עבודה חיונית לאחר קבלת אישור מרח"ל, ולצורך העברה של קטין שהוריו חיים בנפרד.

 

 

מקומות עבודה ובתי עסק בעוספייה שאינם מוגדרים חיוניים יהיו סגורים. מותר לקיים שירות משלוחים, כאשר המשלוח יונח סמוך לפתח בית המגורים. השתתפות בהלוויה או בחתונה מותרת רק לקרוב משפחה מדרגה ראשונה ותחת מגבלה של עשרה משתתפים במבנה סגור ו-20 משתתפים בשטח פתוח.

עוד נמסר מהמשטרה כי החמ"ל שלה יהיה פתוח למענה לתושבים משעות הבוקר המוקדמות עד לשעה 22:00 בערב, וכי בשעות הלילה יפעל כונן. מספר הטלפון של החמ"ל הוא 04-6663755, ומספר הטלפון של כונן הלילה הוא 04-8391678.

התושבים נדרשים להקפיד על קיום ההנחיות, להימנע ממגע, לשמור מרחק זה מזה, לא להתרחק מהבתים ליותר מ-1,000 מטר למעט לצורך קניית מזון או תרופות, להימנע מהתקהלויות ולהקפיד על עטיית מסיכה במרחב הציבורי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במו ידיכם אתם פוגעים בפרנסתכם. הכפר שלכם הוא מקום כל כך מיוחד ונסגר בגלל טפשותכם, בגלל זלזול בחיי אדם שלכם, של הקרובים לכם ושל הקהל הרחב. מאחל לכם להתחיל לחשוב ולהתנהל נכון. בהצלחה

  2. איפה העירייה הזאת

    בחליסה יש יותר חולים פר תושב מאשר בעוספיה
    האם יתכן שעיריית חיפה מאפשרת לשכונות האדומות כאן להתפשט בכל העיר ואז יכריזו שוב סגר??
    למה לא עוצרים את זה מבעוד מועד עם עצירת ההדבקה בין שכונות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר