החניות החדשות של מיזם "20 דקות - זוז" ברחוב יפו, שבהן התאפשרה עד כה חניה בחינם ללא הגבלת זמן (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
החניות החדשות של מיזם "20 דקות - זוז" ברחוב יפו, שבהן התאפשרה עד כה חניה בחינם ללא הגבלת זמן (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

עוד 80 מקומות חנייה למיזם "20 דקות זוז"

במסגרת השלב הרביעי של המיזם "20 דקות - זוז" תוסיף עיריית חיפה יותר מ-80 מקומות חנייה ללא תשלום לזמן מוגבל של עד 20 דקות. המקומות החדשים במיזם הם דרך יפו, שער פלמר, שדרות הנשיא, טרומפלדור, אח"י אילת ושבתאי לוי, שבחלקם התאפשרה עד כה חניה בחינם ללא הגבלת זמן

פורסם בתאריך: 22.11.20 14:48

עיריית חיפה הודיעה כי השבוע יחל השלב הרביעי של המיזם "20 דקות – זוז". במסגרת שלב זה יתווספו למיזם יותר מ-80 מקומות חנייה נוספים והחנייה בהם תתאפשר, ללא תשלום, לזמן מוגבל של עד 20 דקות. רשימת המיקומים החדשים של החניות כוללת בין השאר את הרחובות: דרך יפו, שער פלמר, שדרות הנשיא, טרומפלדור, אח"י אילת ושבתאי לוי, שבחלקם התאפשרה עד כה חניה בחינם ללא הגבלת זמן.

מהעירייה נמסר כי "בדומה לשאר המקומות שנבחרו עד כה להיכלל במיזם, גם מיקומים אלו נקבעו באזורים שבהם קיים ריכוז גדול של עסקים ומספר מועט של מקומות חנייה. האכיפה של משך זמן החנייה נעשית באמצעות מצלמות אשר מוצבות סמוך למקומות החניה".

עוד נמסר כי "המיזם '20 דקות – זוז' מאפשר תחלופה גבוהה של רכבים, ובכך מסייע להגדיל את מספר הלקוחות שיוכלו לעצור לפרקי זמן קצרים מבלי שיצטרכו להסתכן בקבלת דוח חנייה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יפה מאוד! כמה מטרים אחרי השווארמה האחרונה יש חניות אלכסוניות בשפע (ליד בית העלמין המוסלמי) שמשום מה אנשים לא חנו שם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתבקש: להפוך את כל החניות שסומנו עבור קאר2גו לחניות 20 דקות כאלו
    + בתמא 38 או פינוי בינוי ליד מבני ציבור ומסחר לדרוש הקצאת 2 חניות בשפת הרחוב בשטח המגרש עבור מיזם 20 ד'. ככה נרויח מאות חניות כאלו היכן שהכי צריך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר