טיפול בחולה קורונה מונשם (צילום: אמיל סלמן)
טיפול בחולה קורונה מונשם (צילום: אמיל סלמן)

חיפה שוב מתקרבת להכרזה על עיר כתומה

28 חולי קורונה חדשים אובחנו בחיפה מאתמול, ומספר החולים המאומתים בעיר עומד על 324. מעיריית חיפה נמסר כי אם נתוני התחלואה ימשיכו לעלות תוכרז חיפה, שנמצאת ברף העליון של הצבע הצהוב, כעיר כתומה ויחולו עליה מגבלות בהפעלת מערכת החינוך

פורסם בתאריך: 24.11.20 11:46

נמשך הגידול במספר חולי הקורונה המאומתים בחיפה, והוא עומד היום (שלישי) על 324 חולים – גידול של 28 חולים מאז אתמול. יצוין כי
מאז תחילת המגיפה נפטרו מנגיף הקורונה בחיפה 100 תושבים.

מעיריית חיפה נמסר כי אם נתוני התחלואה ימשיכו לעלות תוכרז חיפה, שנמצאת ברף העליון של הצבע הצהוב, כעיר כתומה ויחולו עליה המגבלות שנקבעו על ידי הממשלה על יישובים כתומים, ובהן מגבלות בהפעלת מערכת החינוך וסגירה של מגרשי ספורט וגנים ציבוריים.

 

 

בתוך כך הנחה מנכ"ל העירייה אוהד שגב על הפעלה מחודשת של מערך החירום העירוני באמצעות חמישה חבלים הפועלים בשכונות, וזאת במטרה לתת מענה ישיר לצרכים המשתנים בכל שכונה בהתאם לרמת התחלואה. כל חבל מנוהל באופן עצמאי על ידי צוותים מקצועיים, אשר כוללים נציגים של אגפי העירייה הרלוונטיים לניהול המשבר.

מתחמי בדיקת קורונה ללא עלות, ללא הפניית רופא וללא צורך בבידוד פועלים השבוע במרכז הקהילתי ברחוב הירדן 23 בליסה (חמישי בשעות 19:00-13:00) שהכניסה אליו היא רגלית, ובמרכז הקונגרסים (היום, שלישי, בשעות 20:00-14:00, ושבת בשעות 21:00-14:00) במתכונת של דרייב אין. לצורך הבדיקה יש להגיע עם תעודות זהות, ותוצאת הבדיקה תתקבל תוך 24 שעות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ריאליסטית מאוכזבת קליש

    כמו שקליש הייתה אחראית על כך שהעיר ירוקה – אני בטוחה שהיא גם אחראית להפיכתה לכתומה

  2. המודאג והכועס על הזלזול

    הסברה למנהיגי הציבור הרלבנטיים +אכיפה אכיפה בכל הכוח‼️

  3. אברהם

    מדוע הכתב הנכבד לא מצביע על האשמות העיקריות בהפיכת חיפה לעיר כתומה: השכונות הערביות?
    כאשר החרדים היו אשמים, דאגו ליידע אותנו בתקשורת החיפאית יום יום. כעת כאשר החרדים 'ירוקים', ומי שאשם במצב הם הערבים, אני מצפה ממכם ליידע את הציבור על כך!

  4. לחייב להיבדק רנדומלית

    עוד לא דברנו על שכונות בהן אנשים לא נבדקים וככה "הורידו" את התחלואה באופן פיקטיבי וזה איפשר להדבקה להתפרץ.
    מי שמכסתח – רוצח

  5. יש צורך במתאם עירוני עם היד על הדופק

    דרוש דחוף בהול בעיריית חיפה אדם צעיר ונמרץ שמסוגל להיות “בר סימן טוב” – גם הדובר וגם המבצע לתכלל כל הטיפול העירוני בקורונה + העברת מסרים בצורה ברורה ומדויקת, הצגת פעולות עירייה לציבור בצורה אמינה וברורה לכל המגזרים, וגם דאגה לבדיקות בכל השכונות ללא יוצא מן הכלל בתיאום עם הועדים והמרפאות ולא בלאגן הדרייב אין.
    בקיצור מתאם ומארגן ברמה גבוהה נמרץ ופעיל שיעשה סדר בחיפה כי הבילבול חוגג וייצר גל הדבקה שלישי ורביעי. בכלל מערך הדוברות בעיריית חיפה לא מתפקד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר