פוד טראק פלאפל המערה מנופץ
פוד טראק פלאפל המערה מנופץ

צפו: הבעלים של פלאפל המערה ניפץ את הפוד טראק שלו

באסל אסלי, הבעלים של פלאפל המערה, ניפץ את הפוד טראק שלו שמוצב סמוך למערת אליהו הנביא, במחאה על החלטתה של עיריית חיפה לאכוף את ההנחיות שנקבעו לפוד טראקס. אסלי: "שברתי את האמא של המשאית. אומרים לי שאסור לשים מחוץ למשאית גנרטור ומקרר לשתייה. מה זה? איך אני אעבוד?"

פורסם בתאריך: 22.12.20 15:35

במחאה על החלטתה של עיריית חיפה לאכוף את ההנחיות שנקבעו לפוד טראקס ניפץ באסל אסלי, הבעלים של פלאפל המערה, את הפוד טראק שלו שמוצב זה חודש וחצי סמוך למערת אליהו הנביא.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", השבוע החלה העירייה לאכוף את ההנחיות שנקבעו לפוד טראקס, ובמסגרת זו נדרשו בעליהן להזיז את המשאיות מדי ערב ולא להשאיר אותן במקומן, ונאסרו הצבת מקררים והתקנת חיבורים לחשמל מחוץ למשאיות.

אסלי: "שברתי את האמא של המשאית. השקעתי במקום 300,000 שקל ואני לא רוצה לזרוק את הכסף לפח, אבל אם ככה אני זורק אותו לפח. אני לא עובד עם ילדים".

מה קרה?

"נציג של מינהל ההנדסה אומר לי שאסור לשים מחוץ למשאית גנרטור ומקרר לשתייה. מה זה אסור לשים גנרטור? איך אני אעבוד? איפה אשים אותו?".

איך אפשר לעבוד ללא גנרטור?

"לא יודע, תשאלי אותם".

העירייה לא מספקת לך חשמל?

"לא, הם לא נותנים לי חשמל, לא מים ולא כלום, ואז עוד בא אלי הנציג ומאיים עלי שהוא ייתן לי בכל יום קנס של 5,000 שקל. על מי אתה מאיים? אני אשבור לבד את המקום, לא אתה תהרוס אותו".

 

פוד טראק פלאפל המערה מנופץ

פוד טראק פלאפל המערה מנופץ

 

 

לדבריו של אסלי, הוא שוחח בשבוע שעבר עם ניר שובר, עוזר ראש העיר, שאמר לו שהוא מטפל בעניין: "ממש טיפל. זה שבא היום אמר לי שאם תוך שבוע אני לא מטפל בזה, הוא יוציא למקום צו הריסה. אז אדוני, אתה לא תהרוס לי את המקום, אני אהרוס את המקום שלי בעצמי. אני לא מבין מה הם רוצים ממני, אבל אני אהיה הראשון שעוזב את המיזם. הייתי עבריין אבל כבר חמש  שנים שאני לא מסובך עם החוק. חסכתי שקל לשקל, ועכשיו אני חוזר לפשע. באמא שלי שחמש שנים לא עשיתי בעיות, ועכשיו אני חוזר לעבריינות".

בעקבות האירוע החריג החליטו בעלי פוד טראקס ברחבי העיר להתכנס ולנסות להבין איך ממשיכים הלאה. "איפה ראש העיר שמתפארת במיזם הזה ובהצלחתו?", תהה אחד מהם שגם הוא נדרש לפנות מקררים, "העירייה שכל כך רוצה שנפרגן לה מחלישה אותי, באה לשבור לי רגליים ועושה הכל כדי להקשות. אז יש לי חדשות – ההצלחה של הפוד טראקס היא בגללנו, לא בגללם".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "גם הפרויקט הכי מוצלח חייב לעבוד לפי כל הכללים והנהלים שקבעה העירייה מראש, ואת זה נדאג לאכוף".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

64 תגובות
  1. כנראה שהוא לא מתאים לפורמט. שיחזור למערה

    שתיה קרה בתוך העגלה בפנים. וגנרטור על הגג.
    בכיין. מאיים בהריסה ?! שיהרוס.

    נשאר לנו פלאפל גורדון של מישה גורדון ליד הים. ליגה.
    שילמד ממנו.

  2. השקוף

    שכחתם שהיא דוקטור??????היא מבינה הכל ויודעת הכל!!!!!אישה בושה!!!!!מסכנים העובדים שאישה כזאת עומדת בראשה.ביזיון אחרי ביזיון.בא אדם שמנסה להשתקם וזו העזרה שנותנים לו???

  3. אחד שמכיר מבפנים

    אין למיזם הזה סיכוי לאורך זמן אחרי ההתלהבות, העירייה ידועה בלעשות את המוות לעסקים. מכיר מצויין את האנשים, חלקם סתם בירוקרטים דוחים שרק מחפשים להערים קשיים וחלק רוצים לעשות כל מיני טובות למקורבים

  4. שמעון

    לא מאיים על אף אחד, תחזור לפשע, תיעצר, תשב בכלא, ומישהו אחר כבר יעשה מה שהם רוצים במקומך, אנחנו מדינת חוק וזה מה יש, תפנה לבית המשפט, לך בדרכים המקובלות.

  5. הכל בצעקות, אלימות ותמיד התקרבנות ו"קיפוח קיפוח"

    כל הסטיגמות על ערבים בארץ כערסים ואלימים מתבררות כנכונות בכתבה כזאת.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איכשהו בניו יורק יש משאיות הרבה יותר קטנות שמוכרים רק מתוך המשאית ומצליחים לא רע. אף אחד בשדרות של מנהטן לא מוציא דברים מהמשאית ואף מסעדה לא מתלוננת שמשאים מחנה לידה.

  7. רפי.ג

    תתקדם יבכיין הציב במקום גנרטור של בניין לקח חניות מהציבור ולא מפנה את המבנה מהמקום בסוף יום ואם לא דיי בזה גם בנה מחסנים על שטח ציבורי יעבריין לך לפשע שלך אתה לא עושה עלינו הצגות תפנה את הגרוטעה שלך או אחרת העיירה תפנה את הפסולת הזו מהמקום!!

  8. אסור לוותר להם חייבים לנגביל שהייה בשטח

    פוד טראק אצלם בראש היה "נותנים לי לפתוח קיוסק רק נעשה כאיחו הוא על גלגלים. אני מציב פה סככה, מקרר, גנרטור, אחרכך מביא שולחנות, אחרכך כמו המסעדות במושבה משתלט על מדרכות עם גידור ואחרכך נראה מי יעז לומר משהו כי אספר שמתנכלים לי..
    ככה מסעדה השתלטה על חוף הגולשים מקיוסק ניסו לתפוס את כל המדשאה שם עד שסילקו אותם רק אחרי בתי משפט. הפוד טראקים צריכים לנוע ממקום למקום כל חודש חודשיים בין המקומות, רק ככה לא ינסו לתפוס חזקה על שטח

  9. לקוחות

    אתה שקרן אתה בכלל לא הייתה במקום, לא שמענו את נציגי העירייה מאיימים אליך ובטח לא בעניין קנסות אנחנו אומרים לך שאתה שקרן שעושה הצגה אחת גדולה.

    גם בונה בשטח ציבורי וגם מתלונן ואנחנו ממש מקווים שיתנו לך קנסות על זה שאתה גוזל שטח של הציבור.
    תפנה כל יום את הפלפל שלך מהמקום!
    כמה אתה שקרן.

  10. דודי

    קדימה שהעירייה תפנה אותו כל יום מהמקום ואת כל הפוטקרטים האלו!!
    תסכלו בחוף הים הציבו שם בית כאילו הוא פוטקרט דיי לחרטט אותנו אתם גנבים שגונבים שטחים ציבוריים מהציבור.
    לא רוצים אותכם יותר במקומות בעיר. תנו למסעדות להתפרנס.

  11. אריק

    נו מה הפלא ראשת העיר וכל שלוחותיה יודעים רק להרוס. אחר כך מתפלאים שאין צעירים בחיפה, אף אחד לא רוצה להשקיע פה, אין עתיד פה. לכל מי שחשב או חושב לעבור לעיר הזאת שיחשוב כמה פעמים לפני.

  12. דליה

    תרבות הסלאמס שהביאה ראש העיר הגרועה ביותר בתולדות העיר.
    מיזם רע מאוד ומיותר. יש מספיק חנויות עם מים וחשמל שעומדות ריקות ואין מי שישכיר ויעבוד בהן
    אבל העירייה מעדיפה לתמרץ אוכל שמוכן ונמכר ללא תנאי היגיינה נאותים. מאסנו בשטויות האלה.

  13. ניר ש.

    מישהו, שחושב שהוא מתמצא בתחום, מכר להם לוקשים שיכולים לעשות מה שרוצים ויהיה בסדר.

  14. מאיים כאילו מישהו חייב לו משהו

    בחוזה כתוב שאסור חיבורי חשמל ומיים. ככה עובדות פוד טראקס בארהב ובאירופה. רק אצלנו מנסים להמציא את הגלגל, להשתלט על שטחים ולגרום למפגע סביבתי עם הגנרטורים, עמודי תאורה וחיבורי מיים פיראטיים.

  15. בטח נשברה לו הזכוכית-אז עשה הצגה כאילו שובר

    ועוד מאיים שיחזור לפשע. איך בכלל בוחרים בן אדם כזה לתת שירות ללקוחות.

  16. גילה

    ניר שובר הוא לדעתי נזק לעיריית חיפה. ברגע שהוא אומר לכם שהוא מטפל בעיניין אתם יכולים להיות בטוחים בדבר אחד – הוא לא מטפל בכלום.

  17. א.

    לא נשמע מספיק יציב על מנת לנהל עסק. אם התקנות לא נשמעות לא שיסגור את המקום ויפרוש.

  18. אנונימי

    שיט, שברתי לעצמי את כל הזכוכיות, למה עשיתי את זה? וואללה, למה שלא תגיד שעשית את זה כאקט מחאה? רעיון טפשי, מי יקנה את זה? מי שרוצה.

  19. ביני

    ב שנות ה 80 שכונת הדר היתה מלאה ברוכלים על המידרכות נתנו לתושבים להיתפרנס מאת בלגן לא נורא העיריה מרימה קשיים בילתי אפשריים בגלל שרוכלים לא משלמים ארנונה והעיריה מעדיפה רק חנויות,תנו גם לרוכלים הקטנים להיתפרנס

  20. אחמד

    באסל על מי אתה מאיים חתיכת זבל תחזור מהר לפשע אתה לא מתאים להיות מסודר

  21. רק רציתי לדעת

    האם הוא זכה בעצמו במכרז או שאיזה מאכר העביר לו את הזכייה?

  22. פלפל המערה זה שם שלא מעורר תיאבון

    יותר הגיוני "פלפל אליהו" אם כבר מערת אליהו

  23. יואב

    הכל בגלל ביבי והכיבוש בגלל זה הכל קרה ביב והימין שלו אשמים בזה

  24. חיפאי לשעבר

    תקראו את הכתבה על השתוללות הרכבים במושבה הגרמנית ואת הכתבה הנוכחית ותבינו לבד בקרב איזה מנטליות אנחנו חיים

  25. אלנבי

    פלאפל המערה בושה ככה לבזות את מערת אליהו הנביא
    גם לקרוא למקום פלאפל המערה על שם מערת אליהו הנביא וגם לעמוד מול המערה ולפתוח בשבת???
    חחחחח יא מפגר

  26. שארק

    פעם קראו לזה "גזלן" או לרכב גלידה קראו "אוטו גלידה"
    עכשיו יעני נהיו אלה מערביים עאלק, "פוד טראק" חחחחה,
    כולם רוצים להיות אמריקקים פה,
    התרבות הישראלית המקורית מפנה מקום מרצון למערביות
    חסרת בושה, ואפילו ערבים בסהכ מוסיפים מ' מקדימה וזהו פוד טראקס, חחחחההה,

  27. אסף

    למה לעשות חיים קשים לבן אדם שמפרנס את משפחתו בכבוד.למה אתם מגעילים את החיים.עזבו את האנשים שרוצים בסך הכל להתפרנס בכבוד.דיי להגזים עם חוקים ללא התחשבות עם הציבור החלש.משוט נמאס מלחיות במדינת משטרה … הוא לא מפריע לאף אחד ואף נותן לציבור שירות.אז מה קרה שהוא לא צריך לשלם לכם מיסים ? אתם מגעילים!!!

  28. דין דין

    עיריה ביד אחת נותנת ואז בשניה לוקחת.מי נתן את ההוראה המשתקת הזאת?

  29. עמית

    עושים כבר משהו טוב ואז הורסים עם התקנות האלו.
    חבל שמהתחלה דברים לא היו ברורים

  30. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראשת עיר שלא יודעת מה נעשה אתה,חסרת אחריות ,ואהבת אדם בסיסית

  31. אחד שהיה בניו יורק

    העירייה הקימה את המיזם כדי השמאיות יתפקדו כמו משאיות ולא כמו קיוסק שמוציא כיסאות, שולחנות, דשא. אם בעל משאית רוצה להתנהל כמו קיוסק שישלם ארנונה כמו קיוסק. כשהייתי בחו"ל לא ראיתי משאיות שמוציאות דברים החוצה, הכל בתוך המשאית וזאת המטרה.
    בניו יורק המשאיות נוסעות כל יום למקום אחר וגם יש משאיות ליד מסעדות ואף אחד לא מתבכיין. עם כל הכבוד לבעלי הפודטראקס אם הם מוציאים ציוד החוצה כמו קיוסק/מסעדה אז שגם ישלמו ארנונה.

  32. חנה

    כמה אדיוט יכול להיות בנאדם! השקע 300אלף שקל והורס ומאיים כמה טיפש מוחלט ..מה נראה לך שאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה ? אנחנו מדינת חוק לך לעזעזעל לפשע לך לפשע על מי אתה מאיים

  33. טילונית

    כרגיל בארץ, הכל בכוח הכל בצעקות, הכל באלימות. מי אתה חושב שאתה באסל אסלי??? אתה חושב שאתה גבר? למה דאגת להשמיע בכתבה שהיית עבריין, אתה מנסה להפחיד מישהו?? מזל שלך שאתה לא מתעסק פה עם משטרת ניו יורק, היו מרסקים לך לא רק את הפוד טראק אלא גם את הפרצוף.

  34. זוזו

    ימסריח גם מה שנותנים לך לא מספק אותך
    העיקר להשתלט על שטח ציבורי

  35. גלעד

    פשש רמה גבוה הבחורצ'יק מפה ישר מלגה להרווארד, עבריין תמיד נשאר עבריין.
    ועוד מצוטטים אותו. . "באמא שלי" איזה פח זבל.
    שובר את הרכוש של עצמו, אף אחד לא סופר אותך יה צעצוע תתחיל להתיישר.

  36. בעל קיוסק שמשלם ארנונה

    כל הכבוד לעירייה. לא יכול להיות שאנשים יקנו משאית ולאט לאט יפכו לקיוסק בלי לשלם ארנונה. אם הם משאית אז כמו אוטו גלידה שימכרו הכל מהמשאית, אין שום סיבה להוציא דברים החוצה.
    אולי גם אני אסגור את העסק, אקנה ג'יפ, אשים עליו מדבקות עם הלוגו ואתחיל לפרוס דשא סינטתי ושולחנות?
    אם אתם משאית אז תתנהלו כמו משאית. רוצים להפוך לקיוסק? תשלמו כמוני.

  37. סתוונית שוורץ

    אין ספק שניר שובר יהיה ראש העיר הבא!!
    צוקליש סופרים את סופם לאחור – שובר לשלטון!!!

  38. נועה

    לבעל הקיוסק שמשלם ארנונה – אל תגיד כל הכבוד לעירייה משום שהעירייה היא זאת שיצרה את הרעה החולה הזאת והביאה פוד-טראקס מיותרים שלא משלמים ארנונה לעיר במקום לדאוג לאכלס מבנים ריקים ולסייע לעסקים קיימים שמשלמים ארנונה.

  39. ליאורה שחם

    קליש קלטה ש 6 מחזיקי פודטראקים אינם כח בחירה אל מול איגוד העסקים בחיפה. התלהבה מהשטויות של ניר פרסמה וקטפה פירות יח״צ ועכשיו קלטה שאלפי בעלי עסקים יושבים בבית ומקנאים ב 6 פודטראקים – בגללה. חובבנות ?
    הם לא יבחרו בה. חובבנית עם יועץ שלא מבין בפוליטיקה.
    ושוב עשתה פליקפלאק אחורה כמו כל הפעמים הקודמות.
    הנאחס הוא שהיא מתחילה להרוס דברים שעשתה בעצמה…
    עד עכשיו הרסה של אחרים.
    סוף סוף היו פינות חמד למפלט בסגר, פעם ראשונה ששתינו שייק על הים ואמרנו סחטיין קליש, הרסת גם את זה.
    זה כסף שלנו, משכורות שלכם זה שלנו, תנו לנו לחיות להנות קצת בימים הנוראים האלו. די – תעזבי אותנו.

  40. בעל אוטו גלידה

    שלא יבלבל בשכל. מה הבעיה להקצות חלק משטחי המגירות הפנימיות של הפוד טראק למקררי שתיה (בדומה לאוטו גלידה). את תכולת המשקאות מאחסנים לא בקירור במטען נוסף ברכב (כמו שיש בדלתות מטען בפתיחה עילית כמו באוטובוסים ומיניבוסים, בשטח זה יש גם מספיק מקום לגנרטור חירום ואף קבוע, רק לקבע ולחווט כמו שצריך).

  41. ראלי

    עצוב שככה מתנהלת העירייה של המקום היפה בארץ.בושה!הבירוקרטיה המיותרת וצורת החשיבה העתיקה מנציחה את העיר כקיבוץ הכי גדול בעולם….שום סממן של עיר,כלום…..

  42. עס

    פוד טראק זה לא אישור לחנייה קבועה.
    גנרטור על הגג, למקרר בפנים.
    בלי לפרוס ציוד קבוע ובלי לתפוס מקום.
    לא מתאים – קפל את הבאסטה.

    300 אלף כולל המחיר של משאית ולא נגרר משומש ב5000. סיפורים על אלימות תשמור לחברים בתא.

  43. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתנחל זוחל. על מי אתה עובד. היום מקרר וגנרטור. מחר יש גשם אז רק שלא יהרס נשים איזה גגון קטן. ושלא יעברו לי באמצע. נסגור צד אחד עם גדר במבו וכשיהיה מותר לשבת נוסיף שולחן וכסאות רק 2. אחר כך בקיץ נעמיד מאווררים. ונוסיף עוד כמה שולחנות. ושלא ישבו בשמש המסכנים. אז נוסיף עוד גגון. אם יהיה חם מידי נעשה סכירה שקופה קלה ומיזוג. לא בשבילי בשביל הקהל. ועכשיו נראה מי הגבר שיפנה אותי בלי 3 מיליון שקל דמי פינוי. כי עכשיו אני מאכיל 2 משפחות ועשרים נפשות

  44. נסים

    מתנחל זוחל. על מי אתה עובד. היום מקרר וגנרטור. מחר יש גשם אז רק שלא יהרס נשים איזה גגון קטן. ושלא יעברו לי באמצע. נסגור צד אחד עם גדר במבו וכשיהיה מותר לשבת נוסיף שולחן וכסאות רק 2. אחר כך בקיץ נעמיד מאווררים. ונוסיף עוד כמה שולחנות. ושלא ישבו בשמש המסכנים. אז נוסיף עוד גגון. אם יהיה חם מידי נעשה סכירה שקופה קלה ומיזוג. לא בשבילי בשביל הקהל. ועכשיו נראה מי הגבר שיפנה אותי בלי 3 מיליון שקל דמי פינוי. כי עכשיו אני מאכיל 2 משפחות ועשרים נפשות

  45. חיפאי

    חחחח איזה איש הזוי ניפץ לעצמו את העסק חחחח עבריינים הם בני אדם בלי שכל בכלל על אדיוט כזה לא שמעתי בחיים שלי

  46. שלומי

    והיום הוא עבד במקום כאילו כלום לא קרה יאלה תחזור לכפר שלך. צריך לרשום לך קנסות כל יום ישקרן על מי אתה עושה עצגות יגועל נפש. מחר אני שולח אליך שוב את העירייה. תראו את העבריין שבנה ליד תחנת הרכבת השמונה. עוד עבריין שגוזל מהעירייה ומהציבור שטחים מוכר אוכל יקר ובלי תנאי תאבורה אתם לא יודעים מה אתם אוכלים שם. עשו ביקורת אצלו מהעירייה ולא מצאו תאריכים על האוכל, האוכל היה מופשר והוא עושה את האוכל במקום אחר ומביא לשם. לא מומלץ לאכול במקומות כאלו.

  47. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לבטל את מיזם הקיוסקים במסווה רכב של בעל הקיוסק שבעצמו השתלט על שטחי ציבור מר שובר
    יועץ ראש העיר מגיע עם נסיון ב.. קיוסק.
    ממש לקחה מומחים מנוסים. קדימה תתקפלו מהעיר

  48. אבי י

    כבעל עסק אני לא מבין את כל ההתנהלות של העירייה ששמים שולחנות פיקניק ליד העסקים גם הפוד טראק וגם אזורי מסחר אם אסור ישיבה אז אסור לכולם אחרת שלא יבואו בתלונות
    אין סיבה שבמקום אחד תיהיה התקהלות סביב שולחנות אפילו אם זה של העיריה ולגבי הפוד טראק לא היייתי מציע לאף אחד לקנות שם לא עברו אפילו ביקורת תברואתית אחת שיתחילו מזה אחרי זה שיעבור לגנרטורים הם יאלצו לסגור 80 אחוז מהם
    אפילו כיור נורמלי אין יורד לדלי פתוח. החלפת שמנים בציפסטר לאן בדיוק לא ראיתי חבית מחזור נרטה כמו פעם בשבוע מחליפים לפי הריח, שולחנות עבודה ראויים לבשר או לדגים לא ראיתי ואפשרר להמשיךךךך איך משנעים אוכל באיזה טמפ. אז בשביל הציבור אני מציע להתחיל בזה

  49. שחר

    ניידות המתקן היא הגיונית (הוא מוזמן לשכור יחידת נדל"ן עבור זה). רוכלות מוצדקת רק כשהיא ארעית.
    אבל העניין עם הרדיאטור באמת אבסורדי, במיוחד במקום מבודד יחסית שהזיהום של הדלק והרעש לא מפריע מדי.

  50. Shalom

    בן אדם פרקטי ושואף להצלחה.
    פשוט פותר את הבעיות . לא שובר אותן .
    מה יש לך פלאפל ? שים גזיה . תקנה קרח יבש .
    אמבטיית מים אישית לקהל . וסע לשלום.
    אבל אם זה מה שעשית כנראה אתה לא אמור לנהל את העסק

  51. עוד מפגע נוסף לנו קיוסקים במסווה של משאית מזון

    שובר הוא מקור של צרות עבור קליש.
    מציע לה בצורה יפה ומנומסת למצוא עוזרים ויועצים שתורמים ולא יוצרים מפגעים נוספים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר