מלון קדם (צילום: רון שלף)
מלון קדם (צילום: רון שלף)

מלון קדם עתר נגד המשטרה בדרישה לפתוח את שעריו

לאחר שהמשטרה סגרה את מלון קדם שפעל לטענתה בכמה הזדמנויות בניגוד להנחיות, הגישה חברת מ.מ.ש עתירה לבית המשפט בבקשה לבטל את החלטת המשטרה. הסיבה: החברה התחייבה כבר במועד השימוע לסגור את כל המתקנים המשותפים במלון. כמו כן נטען בעתירה כי כל המלונות בחיפה פועלים

פורסם בתאריך: 25.12.20 08:24

חברת מ.מ.ש מלונות בוטיק עתרה לבית משפט השלום בחיפה נגד משטרת ישראל ומבקשת ממנו "לבטל את ההחלטה לסגור באופן גורף את מלון קדם, ולאפשר למלון לפעול במתכונת של השכרת חדרים בלבד, ללא שימוש במתקנים משותפים".

כזכור, ביום ראשון סגרה המשטרה את המלון שפעל לטענתה בכמה הזדמנויות בניגוד להנחיות. מהמשטרה נמסר אז כי שוטרי תחנת טירת כרמל ערכו במלון ביקורת, שבה התברר כי חדר האוכל והסאונה של המלון פעלו בניגוד להנחיות, כאשר בחדר האוכל סעדו יותר מ-30 אורחים. בביקורת חוזרת שערכו השוטרים למחרת נמצא כי חדר האוכל פעל כרגיל, וזאת על אף שרק יום קודם לכן נרשם למקום קנס בסך של 5,000 שקל. עוד נמסר מהמשטרה כי ב-7 בנובמבר נקנס המלון באותו הסכום לאחר ששוטרים מצאו כי אורחים שהו בבריכת המלון בניגוד להנחיות. לנוכח ההפרות החוזרות ונשנות זומן היזם שלום שטרית, המנהל של חברת מ.מ.ש, לשימוע, שבסיומו נסגר המלון לשבעה ימים.

בעתירה נכתב כי לטענת המשטרה, התקנות להתמודדות עם נגיף הקורונה אוסרות את פעילות המלון לחלוטין, וזאת "בניגוד גמור להוראות הדין ולדין הנהוג בימים אלה בכל מדינת ישראל". החברה טענה בעתירתה כי בתי המלון הוחרגו מהתקנות, "ובלבד שלא יפעלו מתקנים משותפים, ובכלל זה חדר אוכל, בריכת שחייה ומכון כושר".

 

 

עוד נכתב כי "העותרת קיבלה על עצמה את הביקורת המוצדקת שהטיחה בה המשיבה, וזאת בכל הנוגע להפעלת חדר האוכל, והתחייבה כבר במועד השימוע לסגור את כל המתקנים המשותפים במלון" וכי "לאחר שהעותרת תיקנה באופן מלא את כל הליקויים היא הגישה בקשה לעיון חוזר על ההחלטה המקורית (הסגירה; ח"ה)". כמו כן נטען בעתירה כי לפי אתר התיירות booking.com, כל המלונות בחיפה פועלים.

לפיכך ביקשה חברת מ.מ.ש מבית המשפט "להורות באופן מיידי על פתיחת המלון להשכרת חדרים בלבד בכפוף לסגירת כל המתקנים המשותפים בו, לרבות חדר האוכל, בריכת השחייה והג'קוזי, תוך התרת המטבח ומתחם הטיפולים פתוחים". במקביל ביקשה החברה מבית המשפט צו ארעי "אשר יאפשר את פתיחת המלון בכפוף לכל המתקנים המשותפים" עד לדיון בעתירה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. היכן עוד הוגש כתב אישום פלילי כנגד הבעלים?

    לפי הרישוי אסור בכלל לצעירים להגיע למקום ואסור לשהות מסביב לבריכה ללא קירוי אקוסטי. על המשטרה לבדוק כל זאת למען יראו ויראו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בסוף יטען שהמלון לא רווחי ויבקש אישור להפוך למעונות סטודנטים או דיור מוגן, נכון? זאת לא הייתה מלכתחילה התוכנית של שטרית? להפעיל שנה שנתיים מלון ואז לבקש שינוי ייעוד בתירוץ כלשהו?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר