צוות הקורונה של המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
צוות הקורונה של המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

משרד הבריאות קבע: חיפה עיר כתומה

לפי הנתונים של משרד הבריאות, הציון היומי של חיפה הוא 6.3, מספר החולים הפעילים בעיר הוא 1,078, מספר החולים החדשים לכל 10,000 נפש הוא 24.9, אחוז הבדיקות החיוביות הוא חמישה אחוזים, ושיעור שינוי החולים המאומתים בעיר בשבוע האחרון הוא 62 אחוז

פורסם בתאריך: 27.12.20 18:46

משרד הבריאות קבע היום (ראשון) שחיפה מוגדרת שוב כעיר כתומה לפי מודל הרמזור. לפי הנתונים, הציון היומי של חיפה הוא 6.3 (מרכיבי ציון הרמזור הם אדום – 7.5 ומעלה, כתום – בין 6 ל-7.5, צהוב – בין 4.5 ל-6 וירוק – עד 4.5). מספר החולים הפעילים בעיר הוא 1,078, מספר החולים החדשים לכל 10,000 נפש הוא 24.9, אחוז הבדיקות החיוביות הוא חמישה אחוזים, ושיעור שינוי החולים המאומתים בעיר בשבוע האחרון הוא 62 אחוז.

יצוין כי קבינט הקורונה קבע תקנה שלפיה תלמידי כיתות ה'-י' ילמדו מרחוק, אך ועדת החינוך של הכנסת ביטלה את התקנה וקבעה שהיא תחול רק על ערים צהובות וירוקות, שבשלב זה חיפה לא נמנית עמן.

 

 

ממשרד החינוך נמסר: "הלימודים יתקיימו בכפוף לתוכנית הרמזור לפי רשימת היישובים – ירוקים, צהובים, כתומים ואדומים – שקבעו משרד הבריאות וקבינט הקורונה. בהתאם לתוכנית זו, הלימודים בגני הילדים ובכיתות א'-ד' יתקיימו בכל היישובים במתכונת רגילה (לרבות ערים אדומות וכתומות); הלימודים במסגרות החינוך המיוחד, במסגרות של ילדים ונוער בסיכון ובפנימיות ימשיכו אף הם לפעול כרגיל בכל היישובים (לרבות ערים אדומות וכתומות); מסגרות הצהרונים ימשיכו לפעול במתכונת רגילה; והלימודים בכיתות ה'-י"ב ימשיכו לפעול רק ביישובים ירוקים וצהובים. ביישובים אדומים וכתומים יתקיימו הלימודים מרחוק. במקומות שבהם יתקיימו לימודים בכיתות י"א ו-י"ב יתאפשר מעבר תלמידים בין שתי קבוצות לכל היותר. מעבר של המורים יהיה בין ארבע קבוצות. הפעילות בשטח פתוח תמשיך להתקיים בקבוצות של עד 20 תלמידים ואיש צוות חינוך. לא יתקיימו פעילויות חוץ וטיולים".


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דורש האכיפה

    מהן השכונות האדומות? מהן השכונות הכתומות?
    אכיפה אכיפה אכיפה ביד קשה ובזרוע נטויה

  2. די לבזבוזים על תחבורה רוצים מרפאות, בתי ספר

    די לרכבלית להביא D-9 להרוס את עמודי הזבלית ואת המבנים המכוערים שיפה בלוף תקעה אפשר לייעד כמשרדים.
    הפרויקט הכי לא נחוץ במדינה. יחד עם הרכבת האיטית יותר מאוטובוס לנצרת בעלות "זעירה" של פקינג 7 מליארד שקל בנם יכלו לבנות 100 בתי ספר מוגנים מרעידות אדמה בכל אזור חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר