מסעדה מזרחית מומלצת בחיפה: הכירו את ח'אלד עדווי. התמונה באדיבות חברת משלוחה
מסעדה מזרחית מומלצת בחיפה: הכירו את ח'אלד עדווי. התמונה באדיבות חברת משלוחה

מסעדה מזרחית מומלצת בחיפה: הכירו את ח'אלד עדווי

בעולם הקולינרי שבו מסעדות קמות ונופלות חדשות לבקרים, מסעדת ח'אלד עדווי היא כאן כדי להישאר. בכתבה הבאה תבינו על מה כולם מדברים

פורסם בתאריך: 25.12.19 21:51

במשך למעלה מ-30 שנה, המסעדה של ח'אלד עדווי מהווה מקום מפגש ללקוחות קבועים מהסביבה, תושבי הצפון, סטודנטים ואנשי האקדמיה מהטכניון, הסמוך אליה, סלבריטאים ושחקני כדורגל רבים וכמובן עולים לרגל מהמרכז והשרון המגיעים להתארח בעיקר בסופי שבוע. מסעדת ח'אלד עדווי היא אחת המסעדות הוותיקות בעיר חיפה וממוקמת בשכונת נווה שאנן בתחנת הדלק סונול שבדרך דורי. שילוב של תפריט מנצח, ושירות לבבי וחם תורמים להצלחתה ושגשוגה של המסעדה במשך שנים רבות.

שילוב של טעם נדיר ואסתטיקה ברמה גבוהה. התמונה באדיבות חברת משלוחה

שילוב של טעם נדיר ואסתטיקה ברמה גבוהה. התמונה באדיבות חברת משלוחה

התפריט של מסעדת ח'אלד עדווי מושקע ומגוון, רמת הטריות וההיגיינה גבוהה, והאסתטיקה ניכרת לעין. המנות נעשות בהכנה מוקפדת במקום, מדי יום. החיפאים מכירים היטב את המסעדה ואת מאכליה המיוחדים, ונוהרים אליה כבר משעות הצהריים המוקדמות.

בין המנות המומלצות ניתן למצוא את חומוס הבית הטרי והאותנטי, תבשילים מסורתיים כמו המנסף – מנת אורז עם בשר טחון ונתחי בשר כבש מתובלנים בטוב טעם ובתוספת שקדים וצנוברים, סינייה בטחינה ומנות נוספות כמו מג'דרה, פריקה, מוסקה, ועוד. כבר שנים רבות שמנת הדגל של המסעדה, היא עוף עדווי המוכר והאהוב על האורחים – המתכון שלו הוא סוד שנשמר במשפחת עדווי מזה דורות, אך חאלד מסכים לחשוף רק כי מדובר בעוף ברוטב מיוחד של שום ולימון העשוי על גריל פחמים, תמהיל התבלינים בהם הוא משתמש ליצירת המנה, יישאר עלום. מנת עוף עדווי מגיעה בתוספת של מג'דרה, אורז או צ'יפס. מנת קבב עדווי היא גם אחת המנות האהובות במסעדה, המנה מורכבת מבשר כבש ובקר בתיבול מיוחד ודיסקרטי.

חלאד עדווי

ח'אלד עדווי: חומוס טרי ואותנטי

על אף שמדובר במסעדה מזרחית, מנהלי המסעדה דאגו גם לפנק את הקהל הצמחוני והטבעוני עם מקלובה חלומית, קישואים, כרוב ופלפלים ממולאים, עלי גפן ושיך אלמאחאשי. כמסעדה שדוגלת בשימוש במרכיבים טריים ועונתיים, ניתן למצוא בעונת החורף, מנות של עלי חוביזה ועולש.

הארוחה לא תהיה שלמה אם לא תסיימו אותה בקפה וקינוחי הבית. הקינוח הקלאסי והאהוב, שכמעט ואף אורח במסעדה לא מדלג עליו הוא הכנאפה שנעשה בהכנה עצמית במקום, ממרכיבים טריים ואיכותיים של גבינת עזים, פיסטוק חלבי ושערות קדאיף, אם כבר בקינוחים עסקינינו, אל תוותרו על הבוואריה המשובחת, הסחלב והבקלאווה.

מסעדת ח'אלד עדווי עברה גלגולים רבים ושרדה את כל המשברים הכלכליים והפוליטיים שעברו עלינו בעשורים האחרונים. לפני שנתיים המסעדה עברה מתיחת פנים שכללה את שיפוץ המבנה ושדרוג התפריט. אזור המטבח והישיבה הוגדלו ונמצאים בחלל אחד המשתרע על שטח של 130 מ"ר. המסעדה עוצבה בסגנון כפרי. חלל המסעדה שובץ באבנים עתיקות וריהוט מעץ נוסטלגי והכי חשוב – אווירה חמה ומלאת חיים ואנרגיה. מנות רבות ואהובות נשארו גם בתפריט הנוכחי אך השינוי המשמעותי הוא שהמנות כוללות הכול: מנות פתיחה, מנות עיקריות וקינוחים, בקיצור, חגיגה!

התמונה באדיבות חברת משלוחה

התמונה באדיבות חברת משלוחה

מנהלי המסעדה הם אמג'ד עדווי ומוחמד עדווי אשר גדלו ועבדו במקום שאותו ייסד אביהם ח'אלד עדווי, אשר כבר בנעוריו נכנס לעולם המסעדנות. ב-2013 נפטר האב, והמסעדה עברה לבעלות בניו. כעסק משפחתי, המסעדה מהווה עבורם בית שני, וזו הסיבה שהמקום מושקע ומטופח באהבה על ידם.

המסעדה פתוחה במהלך שבעה ימים מהשעה 09:00 ועד 21:00. לכל מי שרוצה להתענג על המנות של ח'אלד עדווי באווירה חורפית וביתית, המסעדה מפעילה מערך משלוחים עצמאי שיביא לכם עד הבית את החוויה הקולינרית של חאלד עדווי. שירות המשלוחים פעיל במהלך השבוע בימים ראשון עד חמישי מהשעה 12:00 ועד השעה 21:00, לאזור חיפה והסביבה.

התמונה באדיבות חברת משלוחה

התמונה באדיבות חברת משלוחה

מזה שנים שמסעדת חאלד עדווי מפעילה שירותי קייטרינג איכותיים ואקסלוסיביים באירועים פרטיים. בין אם מדובר בבתים פרטיים, מוסדות, ארגונים או גני אירועים, השירות לאירוע כולל אנשי צוות, חדרי קירור וכל מה שנדרש ממחלקת המזון של קייטרינג וניתן ללא הגבלה של מספר המוזמנים. מנות הקייטרינג מבוססות על התפריט של מסעדת ח'אלד עדווי עם התאמות שונות הנתפרות לרצון ולצרכי הלקוח.

התמונה באדיבות חברת משלוחה

התמונה באדיבות חברת משלוחה

לכל מי שמבקר או עובר במסעדה, ורוצה להמשיך ליהנות מהפינוקים של ח'אלד עדווי גם בבית, ניתן במסעדה שירות של TA בימי שישי ושבת. במסעדה ניתן גם לחגוג אירועים שונים: בר או בת מצווה, ימי הולדת, שבת חתן וכו' הכוללים מוזמנים עד 120 איש.

פרטי התקשרות

רחוב יעקב דורי 20, חיפה

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון: 04-832-2924

התמונה באדיבות חברת משלוחה

התמונה באדיבות חברת משלוחה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דני

    פעם האוכל היה מצויין
    היום המחירים יקרים, הריהוט במסעדה שבור, והאוכל כבר לא מה שהיה לצערי

  2. בר

    לצערי הרב
    האיכות מאד ירדה
    זו היתה מסעדת הבית שלנו למעלה מ30 שנה
    והרמה מאד מאד מאד ירדה
    הפסקנו להגיע

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שדמי
    מסעדה בירידה,חומוס פחות טוב,לרוב האוכל מלוח יותר מידי,לא מה שהיה בימי חלאד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר