מינה טומיי. צילום: בועז לביא
מינה טומיי. צילום: בועז לביא

משלוחים בחיפה והקריות: המנות המושלמות בדרך אליכם

התקופה בבית קשה לכולנו ואין כמו כמה מנות מרעננות לשנות את האווירה. יצאנו להכיר את המסעדות המיוחדות באזור שיביאו לכם את האוכל האהוב אליכם ישר לפתח הדלת

פורסם בתאריך: 18.3.20 13:27

מינה טומיי

שווקי האוכל של המזרח הרחוק, הידועים בצבעים, בניחוחות ובטעמים שלהם כבר מזמן אינם מועדון סגור הזמין רק למי שמבקר במדינות המזרח. הטרנד האסייתי שכבש גם את ישראל בסערה מביא אלינו לצלחת, ובימים אלו גם לקופסאת הטייק אווי, חוויות על חושיות הפותחות בפנינו עולם חדש של מרכיבים ומאכלים שלא מפסיקים להפתיע.

קבוצת ״מינה טומיי״, המפעילה כיום כבר 3 מסעדות, כשהרביעית בדרכה להיפתח בעין שמר, מרכזת חלק נכבד מהמטבח האסייתי, על גווניו השונים, במקום אחד. התוצאה – מסע קולינרי יוצא דופן במזרח הרחוק, שבשבילו לא תצטרכו אפילו להוציא את הפספורט ואפילו לא לצאת מהבית.

קבוצת המסעדות שהחלה את דרכה לפני כעשור הספיקה להתפשט בשנים האחרונות ולהגיע לאזורים שונים בארץ. מסעדה אחת נמצאת ברחוב הארבעה שבתל אביב ושתיים נוספות תוכלו למצוא באזור הצפון; בקריון שבקריית ביאליק ובמרכז קסטרא שבחיפה. המסעדות שצברו קהל לקוחות חובב קולינריה ו-fine dining משלבות חמישה מטבחים מהמזרח, לכל אחד האופי שלו והטעמים שמגדירים אותו וכולם ללא יוצא מן הכלל יגרמו לכם ללקק את האצבעות.

מינה טומיי: צילום: אנטולי מיכאלוב

מינה טומיי: צילום: אנטולי מיכאלוב

מסעדות מינה טומיי ידועות בשירות המשלוחים שלהן כבר זמן רב, והיום בצל המצב המתחולל – יותר מתמיד.

משבר הקורונה שפוקד את המדינה לא עצר לרגע את המסעדות, הן מספקות שירותי משלוחים זריזים לסועדים הרעבים, ואפילו ישמחו להוציא לכם את האוכל עד לרכב אם באתם לאסוף אותו בעצמכם.

המשלוחים של מינה טומיי מציעים לכם כמעט את כל המנות שבתפריט המסעדות למעט מספר מנות בודדות.

מיד כשתפתחו את התפריט המופיע באתר, תוכלו להבחין בחלוקה ברורה של מאכלים מחמש מדינות: תאילנד, וייטנאם, הודו, קוריאה ויפן. רגע לפני שאתם מתחילים לבחור את המנות, נספר כי הרעיון במקום סובב כולו סביב ״שיירינג״, דהיינו, חלוקה של האוכל, כן כן – גם במשלוחים.

הרעיון כאן הוא לחלוק את המנות ולהיחשף למגוון עצום של טעמים המגיעים מתבלינים שונים ומחומרי גלם לא שגרתיים. אם לרוב יוצא לכם לעשות שיירינג במסעדה שכל המאכלים בה מגיעים ממטבח של מדינה אחת בלבד, כאן תוכלו לחלוק מנות ולקבל בארוחה אחת טעימה מהמאכלים, הטעמים, התבלינים, הצבעים והסגנונות שמרכיבים את המזרח הרחוק, ולחלוק על הספה אל מול הטלוויזיה ארוחה אוריינטלית משגעת.

המנות יגיעו אליכם במשלוח כשהן חמות, טריות וארוזות בקופסאות סגורות, כשהמראה כשלעצמו אותנטי ומיוחד, עם רטבים המותאמים לכל מנה ומנה. זמני הגעת המשלוח מהירים ביותר ולרוב יעמדו על כ-60 דק' ופחות (בהתאם לאזורי החלוקה).

משלוחים בחיפה והקריות: מינה טומיי. צילום: אנטולי מיכאלוב

משלוחים בחיפה והקריות: מינה טומיי. צילום: אנטולי מיכאלוב

בין המנות המומלצות של המסעדה תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות קטנות כמו: אגרול ויאטנמי )44 ₪( – דף אגרול במילוי עוף, עגבניות, עשבי תיבול ובצל עם חסה רעננה והאנוי צ'ילי פייסט; סלט סום טאם (39 ₪) שייקח אתכם למסע בתאילנד; סמוסה במלוי תפו"א (37 ₪)-  אפונה, זרעי חרדל שחור עם צ'אטני מנגו, צ'אטני כוסברה, ועגבניות בזיליקום, ועוד.

בנוסף ישנן מנות גדולות, על בסיס אורז/ נודלס (54-69 ₪), תבשילי קארי מגוונים, אטריות מוקפצות עם עוף ואווז מעושן לצד מנות קלאסיות כמו פאד תאי ופאד קפאו, מנות טנדורי טפיניאקי ( תנור אבן, גריל ופלנצ'ה), ותפריט סושי עשיר ומגוון עם חומרי גלם טריים ומיוחדים.

בין אם תרצו להתנסות במנות מסורתיות מהמטבח ההודי ובין אם תבחרו בסושי יפני קלאסי עם תוספות מפתיעות, במינה טומיי תוכלו ליהנות מכל העולמות ולהעניק ללשון שלכם חוויה מעוררת חושים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

עד שתוכלו להגיע להתארח במסעדה לרגל חגיגות יום הולדת או אפילו סתם כי רציתם להתפנק על אוכל טעים המשלב בתוכו גם חוויה, תוכלו להתנסות בחווית משלוחים עד הבית שהיא לא פחות ממדהימה. לצד האוכל תוכלו להזמין גם בירות אסייתיות מיוחדות שילוו את הארוחה שלכם וכמובן שגם קינוחים לסיום.

אלה הצריכים התאמות מיוחדות יוכלו למצוא בתפריט העשיר של מינה טומיי מנות רבות ללא גלוטן שמתאימות גם למי שלא אוכל חמץ בפסח, ובנוסף גם מבחר גדול של מנות טבעוניות. לצד המנות שמגיעות ללא גלוטן, ישנו גם מבחר גדול של מנות שניתן לשנות כך שיתאימו למי שלא אוכל חמץ ועדיין רוצה להשתתף בחגיגת הטעמים.

בזמן שאתם ממתינים בבית לחלוף הסערה תוכלו להזמין משלוח טעים ולערוך לכם ארוחה חגיגית שכולה מדברת חוויה אוריינטלית מלאת ייחודיות. מנות מיוחדות, היישר מהמזרח, מחכות לכם במינה טומיי למסע של ניחוחות, טעמים ומרקמים מיוחדים שידגדגו את בלוטות הטעם שלכם וילהיבו אתכם מחדש עם כל ביס שתכניסו לפה.

מסעדות מינה טומיי נותנות שירות משלוחים מהיר ואיכותי לכל אזור חיפה, עתלית והקריות.

טלפון: 2750*

כתובת:

חיפה: מרכז קסטרא, פלימן משה
קריית ביאליק: קניון הקריון, דרך עכו 192

אזורי משלוחים:

כל חיפה | עתלית | טירת הכרמל | קרית חיים | קרית מוצקין | קרית ביאליק | קרית אתא | קיבוץ אפק | קרית ים

שעות פעילות:

כל השבוע: 23:00-12:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

מינה טומיי. צילום: בועז לביא

מינה טומיי. צילום: בועז לביא


בורגר סאלון

המבורגר אמיתי לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי להעלות חיוך שבע על פניהם של הסועדים. כשהבשר איכותי, הלחמנייה טרייה והתוספות סוגרות את המנה ליצירת מופת קולינארית, כל שנותר הוא לתת ביס גדול ולשמור שהרטבים לא יטפטפו לכם על החולצה הלבנה.

הסוד של מסעדת ״בורגר סאלון״ הוא למעשה, שאין לה בכלל סוד, ככה זה כשמכינים המבורגר מבשר טרי טרי שמגיע כל יום מהקצביה. הבשר בו משתמשים במסעדה מגיע מחוות לימוזין שבעמק יזרעאל, המגדלת בקר באופן עצמאי ומשתמשת בו למסעדות ״בורגר סאלון״ ולמסעדת לימוזין המוכרת.

קונספט המסעדה ייקח אתכם, הסועדים, לארה״ב וספציפית לדיינרים האמריקאים שהפכו לאחד מסמלי ההיכר של המעצמה המרוחקת. המקום מציע חוויה פשוטה ונעימה המשלבת בין אווירה טובה, המבורגרים טעימים ועיצוב אמריקאי אותנטי ללא יותר מדי גינונים.

ההמבורגר שייקח אתכם להרגיש כמו בארה"ב. צילום באדיבות בורגר סאלון

ההמבורגר שייקח אתכם להרגיש כמו בארה"ב. צילום באדיבות בורגר סאלון

״הסועדים המגיעים לבורגר סאלון מחפשים מקום בו יוכלו להתרווח וליהנות ממנה שהם לא זוכים לטעום בכל מקום. בעוד שהמקום משדר אווירה פשוטה וקלילה, על ההמבורגרים אי אפשר לומר זאת שכן הם המקום בו אנחנו מביאים את היצירתיות והאיכות לידי פעולה ובכך כובשים כל סועד שמגיע למסעדה״, משתף אבי סיגלר, הבעלים של בורגר סאלון סניף רוממה, חיפה.

אחת המנות המפתיעות שתמצאו במקום, הוא המבורגר עם גבינה מותכת – על פניו נשמע כמו קונספט מוכר וידוע רק שהטוויסט במקרה זה מגיע במיקום של הגבינה. בשונה מרוב המקומות שזורקים סלייס גבינה צהובה על הקציצה עצמה, בבורגר סאלון בחרו להביט לקציצה עמוק לתוך העיניים ולבצע הליך הזרקת גבינה ישר ללב הקציצה. התוצאה? המבורגר אגדי שבבפנוכו שלו ישנה גבינה מותכת ונוטפת שתתגלה לכם עם כל ביס שתתנו. לא נשמע כמו חלום שמתגשם?

משלוחים בחיפה והקריות: בורגר סאלון. צילום באדיבות הלקוח

משלוחים בחיפה והקריות: בורגר סאלון. צילום באדיבות הלקוח

ההמבורגרים של ״בורגר סאלון״ מגיעים בגדלים של 160 גרם, ו-220 גרם למי שהחליט לתת עבודה. לצד המבוגרים מבקר מציע המקום עוד מגוון מנות כמו המבורגר פרגית, המבורגר צמחוני, המתאים גם לטבעונים, סלופי ג'ו מבשר בקר או מחתיכות פרגית קצוצות, סלט עם נתחי עוף או סלט עם גבינת פטה ועוד מספר הפתעות שהקיבה שלכם תודה לכם עליהן.

כעת עם משבר הקורונה הפוקד את העולם עוברת המסעדה לעבודה רבה במשלוחים עד הבית ופיקאפ היישר מהמסעדה עצמה. נכון שאין כמו לשבת במסעדה אבל לזכותו של הבורגר סאלון נזקוף את העובדה כי האריזה המצוינת, שמטרתה לשמור על טריות ההמבורגר והתוספות, מצליחה לעשות עבודה מדהימה ומביאה את כל המנות עד אליכם הביתה כשהן עדיין חמות וטעימות בטירוף.

אם הרעב תקף אתכם בדיוק באמצע בינג' לאחת הסדרות שהתחלתם לחרוש עליהן לאחרונה, תוכלו להרים טלפון ולהזמין ארוחה מפנקת מהבורגר סאלון. המנות המיוחדות ושירות המשלוחים הזריז מבטיחים לכם חוויה קולינרית שתגשים לכם את כל החלומות גם בזמנים מטורפים שכאלה.

כתובת: דרך פיקא, 69, חיפה, היכל הספורט רוממה

טלפון: 1-700-705-715, שלוחה 1 ולאחר מכן 2

שעות פעילות:

כל השבוע, כולל שישי ושבת: 23:00-11:00

אזור משלוחים: מגיעים לכל אזור חיפה ונשר, למעט העיר התחתית, בת גלים ומתם.

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

בורגר סלון.תמונה באדיבות הלקוח

בורגר סאלון. תמונה באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר