עו"ד שלומית סטרוגנו ואביה, יוסף
עו"ד שלומית סטרוגנו ואביה, יוסף

עורכת הדין מתחננת: "אבי חלה בקורונה. מורדם ומונשם. עזרו לי לתת לו תרופה ניסיונית"

עו"ד שלומית סטרוגנו הצליחה להשיג לאביה תרופה ניסיונית לטיפול בקורונה. לדבריה, מחקר שנעשה הראה כי היא עושה פלאים. אלא שוועדת הלסינקי במשרד הבריאות לא מאשרת את השימוש בתרופה בלי חתימת החולה. סטרוגנו: "אנחנו במרוץ נגד הזמן להציל את חייו של האיש הנדיר הזה. אני זועקת לכולם – עזרו לי"

פורסם בתאריך: 31.8.21 18:54

עו"ד שלומית סטרוגנו העלתה פוסט לפייסבוק, שבו היא מתחננת, כי ייתנו לאביה יוסף, שחלה בקורונה, תרופה ניסיונית בשם "מנסקיור", כדי לשפר את מצבו הרפואי.

כותבת סטרוגנו: "לא אלאה אתכם בפרטים על איך שחיי נראים בשבוע וחצי האחרונים. כותבת לכם בגרון חנוק מדמעות שנייה לפני שאני מתעלפת. אבי היקר, שהוא החבר הכי-הכי טוב שלי בעולם, חלה בקורונה, וכעת הוא מורדם ומונשם בטיפול נמרץ קורונה ברמב"ם. אתמול הפכתי עולמות, כדי להשיג לו תרופה ניסיונית, בעזרתו של ד"ר שי מרצקי המלאך. לפי ניסוי שכבר נעשה, התרופה עשתה פלאים. גם השגתי אישור כניסה לתוקף של ייפוי כוח מתמשך לאמא שלי, כך שהיא תהיה האפוטרופוס של אבא שלי ותוכל לחתום, בשם אבי היקר, על הניסוי".

סטרוגנו מוסיפה: "הכל כבר מוכן. אלא מה? ועדת הלסינקי במשרד הבריאות לא נתנה אישור לאבא היקר שלי, משום שהוא לא יכול לחתום על הניסוי… זוהי שעת רצון, וחלון ההזדמנויות שלנו קצר. אני מתחננת בפני כל מי שיכול לעזור ולהשפיע. תשיגו לי אישור ממשרד הבריאות שאבא שלי יקבל את התרופה שמחכה רק לו. אני מתחננת. אני אתן את כל מה שיש לי. אני מתחננת, תעזרו לנו. אני חייבת שייתנו אישור מיוחד של ועדת הלסינקי. אנחנו במרוץ נגד הזמן להציל את חייו של האיש הנדיר הזה. אין אבא טוב כמוהו. אין איש שמח כמוהו. אין מלח הארץ כמוהו. אני זועקת לכולם – עזרו לי".

 

 

ל"כלבו – חיפה והקריות", אומרת סטרוגנו: "מה שאני צריכה עכשיו זה שרמב"ם יגיש 'בקשה לטיפול בחמלה' שלא במסגרת מחקר. כל אחד שולח אותי לכל מיני גורמים. אני כבר גמורה. אבא מחוסר הכרה, מורדם ומונשם במחלקת קורונה, ומכיוון שזו תרופה ניסיונית רק החולה יכול לחתום. אמא שלי היא האפוטרופוס שלו, אבל עדיין זה לא עוזר, כי זו תרופה ניסיונית".

תגובות המרכז הרפואי רמב"ם ומשרד הבריאות יפורסמו, כשיתקבלו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רותי

    רק בגלל מקרה כזה צריך וחייב לעשות יפויי כוח מתמשך.
    יש עו"ד ביוקנעם שמתמחה בזה

  2. מישהי שמבינה

    אם היא ואמא שלה רוצות לעשות הכל על מנת לנסות לפחות להציל אותו אז מה הבעיה של משרד הבריאות לאשר את זה הוא גם ככה מורדם ומונשם איך הוא יכול לחתום אם הוא ככה, שיתנו לבת ולאמא אישור אני בטוחה שהיא רוצה בטובתו והיא מוכנה לקחת סיכון צריך לאפשר לה.

  3. יעקב

    מה שהוא לא ברור—עובדת סוציאלית של בית החולים מטפלת עם בית משפט למינוי אפוטרופוס לחולה, והוא חותם על אישור הטיפול.
    זו פעולה מוכרת בכל בתי החולים.

  4. תגובה מיידית

    עורכת דין לא דאגה להכין יפויי כוח (במיוחד רפואי) מתמשך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר