עמדת דיגום קורונה של חברת Check2Fly (צילום: יח"צ)
עמדת דיגום קורונה של חברת Check2Fly (צילום: יח"צ)

בקניון עזריאלי חיפה נפתחה עמדת בדיקות קורונה PCR לטסים לחו"ל

חברת Check2Fly, מפעילת שירות בדיקות הקורונה PCR עבור היוצאים לחו"ל והנכנסים לישראל, מציעה את הבדיקה ב-75 שקלים בלבד. קבלת תוצאות – עד 14 שעות

פורסם בתאריך: 5.12.21 11:44

חברת Check2Fly, מפעילת שירות בדיקות הקורונה PCR עבור היוצאים לחו"ל, השיקה היום (ראשון) עמדת בדיקות PCR חדשה בקניון עזריאלי חיפה. העמדה תפעל שישה ימים בשבוע. עלות הבדיקה – 75 שקלים, וקבלת תוצאה – בתוך פרק זמן של עד 14 שעות בלבד.

בכך תבטל Check2Fly את הצורך של תושבים מרחבי הארץ המעוניינים לטוס לחו"ל להגיע ולהיבדק בנמל התעופה בן גוריון, ואלה יוכלו להגיע לעמדות הדיגום הקרובות לבתיהם בערים אלו ולהידגם בבדיקה ובה קבלת תוצאה בתוך פרק זמן של עד 14 שעות בלבד.

העמדה החדשה מייתרת את הצורך של תושבי חיפה, המעוניינים לטוס לחו"ל, להגיע ולהיבדק בנמל התעופה בן גוריון, ועתה הם יכולים לעשות זאת קרוב לבית.

בחברה מדגישים כי על מנת להיבדק, יש להירשם מראש באתר החברה ולהגיע לבדיקה עם דרכון בתוקף.

 

בחברה מזכירים, כי הנכנסים לישראל, המעוניינים לקצר את זמן הבידוד עקב ווריאנט האומיקורון, יכולים לבצע בדיקה מהירה באחת מעמדות Check2Fly הקרובות לנמל התעופה – באיירפורסט סיטי או ברחבי תל אביב, ולקבל תוצאת בדיקה עד ארבעה שעות מרגע הנחיתה תמורת 135 שקלים.

מנכ"לית חברת אומגה, לילי ננקין: "פתיחת עמדת הדיגום בחיפה היא בשורה של ממש עבור תושבי הצפון, שמעתה לא יצטרכו להגיע לנתב"ג על מנת להיבדק. גם בעמדה הזו כמו בשאר העמדות שלנו ברחבי הארץ, אנחנו שומרים על המחיר הזול ביותר בישראל. אין לי ספק כי שיפור הפרישה ופתיחת עמדות נוספות יקלו על ציבור היוצאים והשבים בשערי הארץ ויעניקו את השירות הטוב והאיכותי ביותר לטובת השמירה על הביטחון הבריאותי הלאומי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר