אומיקרון (צילום: angellodeco / shutterstock.com )
אומיקרון (צילום: angellodeco / shutterstock.com )

פרסום ראשון: האומיקרון הגיע לחיפה. בית הספר הפתוח עובר ללמידה מרחוק

כ-20 תלמידים בבית הספר הפתוח אומתו כחיוביים לקורונה, כשלפחות שלושה מהם אומתו כחולים בווריאנט האומיקרון. התלמידים המאומתים שוהים בבידוד. מנהל המחוז במשרד החינוך, ד"ר סער הראל: "בשלב זה אנחנו סוגרים את בית הספר"

פורסם בתאריך: 22.12.21 16:51

הגל החמישי כבר כאן, והאומיקרון לא פסח על חיפה. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי בבית הספר הפתוח כ-20 תלמידים אומתו כחיוביים לקורונה, כשלפחות שלושה-ארבעה מהם אומתו כחולים בווריאנט האומיקרון. הילדים המאומתים, רובם ככולם מחוסנים בשתי מנות, שוהים בבידוד. בית הספר עובר ללמידה מרחוק.

מנהל מחוז חיפה של משרד החינוך, ד"ר סער הראל, אתם סוגרים את בית הספר?

"אנחנו עושים בדיוק מה שעשינו בכל תקופת הקורונה כשיש התפרצות בבית ספר, מעבירים אותו ללמידה מרחוק. ברגע שהדברים יתמתנו, נעשה הערכת מצב ביום ראשון, יחד עם משרד הבריאות, ונחזיר את התלמידים. יש התפרצות בין שכבות, זהו לא בית הספר היחיד. זה קורה וזה יקרה, ואנחנו הולכים על ה'סייף-סייד' ברגע שיש התפרצות. בהנחיית הרופא המחוזי ובהנחייתי ובשיקול דעת של כל הצוות מסביב, אנחנו סוגרים את בית הספר. כרגע המצב שבית הספר נמצא בתהליך בדיקה כמה רחבה ההתפרצות, וכדי לא לסכן הוא עובר ללמידה מרחוק. בהערכת המצב שנעשה נראה את מי מחזירים ואיך מחזירים".

 

 

כולם אובחנו כנושאי נגיף האומיקרון?

"זה לא משנה אם זה אומיקרון, או נגיף אחר. ברגע שיש התפרצות חוצת שכבות ומפוזרת בכל שטח בית הספר, אנחנו רוצים לראות מה רוחב ההתפשטות של ההתפרצות הזו. אני לא יודע להגיד בוודאות איזה נגיף זה".

ישנם הורים שקיבלו הודעה ממשרד הבריאות על אומיקרון.

"אם הם קיבלו ממשרד הבריאות, אז יש, אבל זה לא העניין של נגיף זה או אחר. ההתפרצות היא בתחילתה, לכן כדי לנסות למנוע אותה, או להבין את התהליכים שהולכים להיות פה, אנחנו מעדיפים ללכת על הצד הבטוח".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר