הטכניון (צילום: חגי פריד)
הטכניון (צילום: חגי פריד)

עמדה למכירת ערכות לבדיקת קורונה עצמית הוצבה בטכניון

עלות כל ערכה – 10 שקלים בלבד וניתן לקנות ערכה אחת ביום. נבדקים שמקבלים תשובה חיובית נדרשים לבצע גם בדיקת PCR ולהיכנס לבידוד. כעת שוקלים בטכניון לפתוח עמדת מכירה נוספת גם בפקולטה לרפואה בבת גלים

פורסם בתאריך: 10.1.22 13:25

הטכניון הציב עמדה למכירת ערכות לבדיקה עצמית לזיהוי נגיף הקורונה. עלות כל ערכה – 10 שקלים בלבד, והיא ניתנת לרכישה דרך יישומון הטכניון ללא צורך בשימוש במזומן. על הקמת העמדה הוחלט לאור התפשטותו המהירה של הנגיף ולאור המחסור בערכות בנקודות המכירה. כך מסר המשנה לנשיא הטכניון והמנכ"ל פרופ' בועז גולני.

את העמדה, המוצבת בכניסה הראשית לבניין אולמן בלב הקמפוס, מפעילה אגודת הסטודנטים של הטכניון (אס"ט) מדי יום בין השעות 14:00-08:00. לדברי פרופ' גולני, ניתן לרכוש ערכה אחת ביום. "במקום לנסוע לנקודות בדיקה מרוחקות ולעמוד שעות ארוכות בתור, כל מי שחש צורך להיבדק יכול לעשות זאת במהירות ובנוחות בטכניון", אומר פרופ' גולני ומוסיף, כי הטכניון שוקל כעת להציב עמדות מכירה בנקודות נוספות בקמפוס, בהם בפקולטה לרפואה בקמפוס בת גלים.

הנבדקים שמקבלים תשובה חיובית נדרשים לעזוב את הקמפוס באופן מיידי ולהיכנס לבידוד. דיירי המעונות נדרשים לדווח למשרד המעונות ולתאם מולם את הכניסה לבידוד. כמו כן, תוצאה חיובית מחייבת בדיקת PCR בעמדות פיקוד העורף או בקופות החולים השונות.

 

 

במכתבו לקהילת הטכניון כותב פרופ' גולני: "כפי שנכתב במכתב שנשלח לסטודנטים ולסגל האקדמי על ידי המשנה הבכיר לנשיא, פרופ' עודד רבינוביץ', אנחנו ממשיכים להפעיל את מתכונת ההוראה והמחקר בטכניון ללא שינוי. מאוד חשוב לכולנו שפעילויות הליבה האלו לא ייפגעו. כדי לעמוד במטרה זו, אני מבקש מכולם להקפיד הקפדה יתרה על עטיית מסכות בחללים סגורים, הימנעות ככל הניתן מהתקבצות בשטחים צפופים והעברת פגישות עבודה רבות משתתפים לזום בכל מצב שבו הדבר אפשרי. יש להפעיל שיקול דעת ולגלות אחריות אישית כדי לשמור על ריחוק חברתי ולצמצם את אפשרויות ההדבקה.

"אנחנו עוקבים מקרוב אחר מצב התחלואה ומשתדלים לנטר כל אירוע של הדבקה. אנא עזרו לנו על ידי דיווח בזמן אמת על כל מקרה של חולה מאומת; סטודנטים דרך אס"ט ולשכת דיקן הסטודנטים או דרך ראש המינהל או דרך מזכירות הוראה בפקולטה בה הם לומדים. הסגל האקדמי וסגל ההוראה ידווחו דרך ראש המינהל בפקולטה, ועובדים בסגל המנהלי דרך מחלקות משאבי אנוש בטכניון או במוסד הטכניון. ריכוז המידע נעשה במשרדה של הסמנכ"ל לתפעול והמעקב אחריו עוזר לנו לקבל החלטות מתאימות בתוך הדינמיקה של התפתחות המחלה, אותה קשה כמובן לחזות מראש".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עובד

    ניתן לרכוש רק דרך ישומון הטכניון שדורש הרשאות מופרכות לטלפון.
    כעובד אני רואה בזה חדירה מופרזת של המעסיק לפרטיות שלי.
    מעדיף לרכוש במחיר מלא ולא לסמוך על הישומון הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר