בדיקה אונליין בכללית באמצעות ה"טייטו" (צילום: דוברות כללית)
בדיקה אונליין בכללית באמצעות ה"טייטו" (צילום: דוברות כללית)

בשל העלייה בהיקף התחלואה: שירותי האונליין של כללית פועלים מסביב לשעון

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, רונן נודלמן: "הגדלנו את מספר רופאי המשפחה ורופאי הילדים המייעצים במוקד, כדי שתהיה כתובת זמינה, אליה ניתן לפנות בכל שעה משעות היום"

פורסם בתאריך: 19.1.22 16:14

בשל העלייה בהיקף תחלואת הקורונה החליטו בכללית על הפעלת שירותי האונליין ברפואת משפחה וברפואת ילדים 24/7, ולפונים יינתן מענה מסביב לשעון.

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, רונן נודלמן: "הצוותים הרפואיים שלנו מתמודדים בימים האחרונים עם עלייה דרמטית במספר המאומתים לקורונה, זאת במקביל לטיפולי השגרה ותחלואת החורף הקשה. השילוב של תחלואת קורונה ושפעת ביחד יוצר ביקוש גבוה לכל השירותים הרפואיים, וכדי לתת מענה למטופלים אנו מרחיבים את שירותי רפואת הדיגיטל  והאונליין. הגדלנו את מספר רופאי המשפחה ורופאי הילדים המייעצים במוקד, כדי שתהיה כתובת זמינה, אליה ניתן לפנות בכל שעה משעות היום. מספר המאומתים לקורונה הוא הגבוה ביותר מתחילת המגפה, ובכל יום נשבר שיא חדש במספר המאומתים, שהוא גבוה פי שניים משיא המאומתים ליום בגל הקודם".

מוסיף נודלמן: "לצד המעקב אחר המאומתים, אנו ממשיכים במתן הטיפול בתרופות הייעודיות לקורונה ובמבצע החיסונים. ההערכה היא שמגמת העלייה בתחלואה תימשך בימים הקרובים. אנו שבים וממליצים להתחסן בחיסון הקורונה ובחיסון השפעת ולהשלים חיסון באופן מלא, להימנע מהתקהלויות ולהקפיד על עטיית מסכה".

 

 

שירותי אונליין נוספים שמציעה כללית:

שירות Tyto – אבחון רפואי מרחוק באמצעות מכשיר Tyto (חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אוזניים, בטן, עור) ולהתייעץ עם רופא בשיחת וידיאו.

בית מרקחת און ליין – הזמנת תרופות מאתר כללית ואפשרות לבחור מהיכן לאסוף את התרופות – איסוף עצמי מבית המרקחת או במשלוח עד הבית.

קו תמיכה נפשית להתייעצות – השירות נועד לתת תמיכה נפשית, כלים ומיומנויות שיסייעו בהתמודדות ראשונית עם מצבים של מצוקה ודחק נפשי, טל': 03-7472010.

לכל השירותים מרחוק העומדים לרשות מטופלי כללית לחצו על הקישור >>>

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר