המנכ"לית רות רלבג בישיבת המועצה המנהלת (צילום: אלי דדון)
המנכ"לית רות רלבג בישיבת המועצה המנהלת (צילום: אלי דדון)

מנכ"לית כללית בביקור בכרמל: "מצאתי כאן בית חולים ייחודי ומצטיין"

מנכ"לית כללית רות רלבג, שהגיעה להשתתף בישיבת המועצה המנהלת במרכז הרפואי כרמל, אמרה בתום הביקור: "פגשתי צוות שיש לו ברק עיניים. לכרמל יש יכולות מעולות בביצוע פרויקטים מורכבים ומשימות של חדשנות. נמשיך לתמוך ולקדם את כרמל כמרכז רפואי מוביל"

פורסם בתאריך: 20.2.22 16:34

מנכ"לית כללית רות רלבג, מלווה בהנהלה הבכירה, הגיעה למועצה המנהלת במרכז הרפואי כרמל. רלבג שמעה ממנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג, וחברי הנהלת בית החולים, סקירה על הישגי בית החולים בשנת 2021, בהם מובילות בשירות ובחוויית מטופל – מקום ראשון בסקר שביעות רצון כללי, במיונים, בשירות האמבולטורי ובמחלקת היולדות זה שמונה שנים ברציפות, המשך מגמת הגידול במספרי הלידות (גידול נוסף של כ-4 אחוז השנה), מגמה ייחודית לכרמל, הקמת רשות מחקר ומרכז חדשנות ושיתופי פעולה רבים ומוצלחים עם מחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית. כמו כן, המנכ"לית שמעה על מרכזי המצוינות המובילים של כרמל ועל תוכניות הפיתוח הרבות המתוכננות לשנה הקרובה, כולל רכש טכנולוגי מתקדם.

ד"ר גולדברג הדגיש בדבריו את נושא קידום החדשנות בכרמל, המתבטא בטכנולוגיות חדשות לחיזוק מרכזי המצוינות המסורתיים של בית החולים, כמו רפואת לב וכלי

דם, רפואת ריאות, כירורגיה אונקולוגית מתקדמת, כניסת רובוט הניתוחים דה וינצ'י, הכנות להקמת חדר צנתורים שלישי, הקמת מכון PET CT, מכון MRI ועוד.

המנכ"לית רות רלבג בסיור בחדר המיון (צילום: אלי דדון)

המנכ"לית רות רלבג בסיור בחדר המיון (צילום: אלי דדון)

חברי הנהלת בית החולים הציגו בפני המנכ"לית פרויקטים מרכזיים והישגים בתחום ההובלה ברפואה איכותית ויוזמת, תוכניות הדרכה והתערבות, המשך קידום שיתוף הפעולה עם רפואת הקהילה במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, קידום הוספה ושדרוג של שירותי אונליין לטובת המטופלים, המשך טיפול בחוויית מטופל מצוינת, מותאמת, חדשנית ורציפה בכללית, ופרויקטים בתחום צמצום הביורוקרטיה ושיפור השירות.

בתום המועצה המנהלת יצאה המנכ"לית רלבג לביקור בשטח ופגשה מקרוב את עובדי כרמל. היא שמעה מהם על ההתמודדות עם הקורונה ועל האתגרים הרבים איתם הם מתמודדים.

המנכ"לית ביקרה במחלקה לרפואה דחופה, שם פגשה את הצוות הרפואי והסיעודי, במחלקות הקורונה וביחידה לטיפול נמרץ, שם העניקה לעובדים שהתרגשו לפגוש אותה תמיכה וחיבוק חם.

 

 

ד"ר אריק עדן, מנהל היחידה לטיפול נמרץ נשימתי ומוותיקי הרופאים הניצבים בחזית המלחמה בקורונה, סיפר לרלבג על הירידה הזהירה והמבורכת במספר חולי הקורונה המגיעים לבית החולים ועל ההתקדמות העצומה באיכות הטיפול הרפואי שמעניקים בכרמל לחולי הקורונה, מה שמביא לשחרור מהיר של חולים ואפשרות להעניק טיפול רפואי איכותי למספר גדול יותר של חולים.

"אני גאה בעבודת הצוות הנפלאה שיש לנו כאן מכל המחלקות ומכל הצוותים", אמר ד"ר עדן, "יש לנו כאן צוות סיעודי ורפואי מופלא שעושה עבודת קודש לילות כימים וכולם מתגייסים ונותנים את כל הלב מעל ומעבר והכל לטובת המטופלים המגיעים לכרמל".

המנכ"לית רות רלבג בטיפול נמרץ (צילום: אלי דדון)

המנכ"לית רות רלבג בטיפול נמרץ (צילום: אלי דדון)

לביקור מנכ"לית כללית רלבג בכרמל הצטרפו ד"ר גיל לביא, ראש האגף לתכנון ואסטרטגיה בכללית, האחות הראשית פטריסיה צימרמן ויורם סגל, סמנכ"ל וראש חטיבת הקהילה. שאר חברי הנהלת הכללית הצטרפו לביקור בזום עקב הגבלות הקורונה.

בתום הביקור הודתה המנכ"לית לד"ר גולדברג ולהנהלת כרמל על המועצה המוצלחת ועל הסיור וההיכרות עם הצוותים בשטח ואמרה: "שמחתי לפגוש את עובדי כרמל מקרוב ומסרתי להם את הערכתי העמוקה על עבודתם המסורה בכלל ועל המסירות והנתינה שלהם במיוחד בגלי הקורונה. מצאתי כאן בית חולים ייחודי ומצטיין עם מרכזי מצוינות מובילים ועם צוות שיש לו ברק עיניים. לכרמל יש יכולות מעולות בביצוע פרויקטים מורכבים ומשימות של חדשנות, ואני וכל הנהלת הכללית גאים בכרמל ונמשיך לתמוך ולקדם אותו כמרכז רפואי מוביל ומצטיין".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר