המרכז הרפואי בני ציון בחיפה (צילום: תמיר אסרף)
המרכז הרפואי בני ציון בחיפה (צילום: תמיר אסרף)

המרכז הרפואי בני ציון מדורג במקום הראשון בארץ בשביעות רצון המטופלים במחלקה לרפואה דחופה

משרד הבריאות פרסם השבוע את תוצאות סקר חווית המטופל במחלקות לרפואה דחופה (מיון) בבתי החולים בישראל ומנתוני הסקר, עולה כי, המרכז הרפואי בני ציון בחיפה, מדורג במקום הראשון בארץ מבין בתי החולים הממשלתיים בשביעות רצון מטופלים כללי עם 82 אחוז. גם בציון שביעות רצון מטופלים במלר"ד מבוגרים בית החולים נמצא במקום הראשון עם ציון של 79.4 אחוז ומקום ראשון בארץ בשביעות רצון בחדר המיון לילדים עם ציון של 93 אחוז

פורסם בתאריך: 9.3.22 08:36

סקר של משרד הבריאות בדק את שביעות הרצון מחדרי המיון בישראל ומתבסס על מטופלים שביקרו בחדרי המיון והשתחררו או התאשפזו. הסקר נערך בין החודשים מאי-נובמבר 2021 (לא כולל מיון קורונה, יולדות, נשים ונפש) ומבין הנושאים שנבדקו בשאלון: שביעות רצון כללית, נכונות להמליץ על חדרי המיון, יחס הצוותים המטפלים, מתן מידע ובהירות ההסברים, זמני המתנה ועוד.

כפי שעולה מהסקר, המרכז הרפואי בני ציון בחיפה, מדורג במקום הראשון בארץ מבין בתי החולים הממשלתיים בשביעות רצון מטופלים כללי עם 82 אחוז (הציון המסכם של חווית המטופל ברמה הלאומית בסקר זה עומד על 75 אחוז) ומהווה שיפור של 5 אחוזים לעומת הסקר הקודם. גם בציון שביעות רצון מטופלים במלר"ד מבוגרים בית החולים נמצא במקום הראשון מבין בתי החולים הממשלתיים עם ציון של 79.4 אחוז ומקום ראשון בארץ בשביעות רצון בחדר המיון לילדים עם ציון של 93. יש לציין כי הסקר קובע כי בית החולים עלה בכל המדדים שנמדדו.

חשוב לציין כי, 94 אחוז מהנשאלים הרגישו כי הם מטופלים בידיים טובות! ו-99.4 אחוז מהנשאלים ציינו כי לא חשו אפליה על רקע של גיל, לאום, עדה, מין, מוגבלות פיזית או נפשית או נטייה מינית במהלך השהייה במיון.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, הודה למנהלת מלר"ד כללי – מבוגרים ד"ר מירב סלוטקי, למנהלת מלר"ד ילדים ד"ר אירנה ציסטיאקוב, לצוותים הרפואיים ולעובדי בית החולים על ההישג המרשים.  ד"ר אוהד הוכמן: "אני רק יכול להתגאות על כך שנתונים אלה מחזקים את הסלוגן: "המרכז הרפואי בני ציון – מרגישים בבית גם כשחולים", במיוחד בתקופה מאתגרת זו של התמודדות עם גלים חוזרים ונשנים של מגפת קורונה כשעלינו בכל המדדים, נתונים שרק מעצימים את ההישג המרשים ומעורר ההערכה של הצוותים השונים בבני ציון".

ד"ר אוהד הוכמן, אמר עוד עם היוודע תוצאות הסקר: "שמחנו והתרגשנו והתמלאנו גאווה גדולה ותחושה שאנחנו ממלאים על הצד הטוב ביותר, גם כאמור בתקופה מאתגרת במיוחד של התמודדות עם משבר הקורונה, את השליחות שלנו להעניק שירותי רפואה ברמה הגבוהה ביותר. תוצאות הסקר של משרד הבריאות, מהוות הוכחה לכך, שהבאים לבית החולים בני ציון נהנים מטיפול רפואי ומיחס  מצוין. כל אלה מתאפשרים במיוחד בזכות צוות רפואי ועובדים בכלל הסקטורים – איכותיים, מצטיינים ובעלי תחושת שליחות, הפועלים בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקות האשפוז ועם המחלקות נותנות השירות – הדמיה, מעבדות, חדרי ניתוח, רופאים יועצים, משק ועוד".

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון, ד'ר אוהד הוכמן (צילום: מיכה בריקמן)

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון, ד'ר אוהד הוכמן (צילום: מיכה בריקמן)

ד"ר הוכמן הודה לצוותי המחלקה לרפואה דחופה – מיון ילדים וכללי – מבוגרים, "העושים את עבודתם בנאמנות ובמסירות רבה 24/7 במשך 365 ימים בשנה, תוך הקפדה על מקצוענות גבוהה וגילוי התחשבות ויחס מכבד לפונים למלר"ד".

בנוסף הדגיש, "אני מודה בשם עובדי בית החולים לציבור על האמון וההערכה שלהם, ואני רואה בתוצאות הסקר של משרד הבריאות הבעת אמון והוקרת תודה של הציבור על השירות הניתן למטופלים במלר"ד ילדים ובמלר"ד כללי – מבוגרים בבית החולים שלנו".


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר