אסאלה ח׳ורי, רוקחת בית המרקחת בכללית איינשטיין בחיפה (צילום: דוברות כללית)
אסאלה ח׳ורי, רוקחת בית המרקחת בכללית איינשטיין בחיפה (צילום: דוברות כללית)

בשורה למבוטחי כללית: מכשיר ה-TYTO זמין לרכישה בבתי המרקחת

מכשיר ה-TYTO המהפכני מאפשר אבחון רפואי לכל בני המשפחה בלי לצאת מהבית. מדובר במכשיר מהפכני, קומפקטי ופשוט לשימוש, שבאמצעותו ניתן לבדוק מרחוק: חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אוזניים, בטן ועור, ולהתייעץ עם רופא בשיחת וידיאו. מחירו למבוטחי כללית: 179 שקלים

פורסם בתאריך: 13.3.22 23:45

מכשיר ה-TYTO, המאפשר אבחון מרחוק, זמין לרכישה בבתי המרקחת של כללית ברחבי הארץ. מעתה כל מטופל המגיע לביקור במרפאה או זקוק למכשיר באופן מיידי יכול לרכוש ולקבל אותו במקום.

מכשיר ה-TYTO מאפשר אבחון רפואי לכל בני המשפחה בלי לצאת מהבית. מדובר במכשיר מהפכני, קומפקטי ופשוט לשימוש, שבאמצעותו ניתן לבדוק מרחוק: חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אוזניים, בטן ועור, ולהתייעץ עם רופא בשיחת וידיאו. השירות זמין למבוטחי כללית גם כשהמרפאות סגורות וכל המידע מתועד על ידי הרופא הבודק בתיק האישי של המטופל.

כללית השיקה ראשונה את השירות לפני ארבע שנים. מאז מאות אלפי משתמשים נהנים משירות זה 24/7, והמטופלים אשר משתמשים במכשיר מדווחים כי ההפעלה פשוטה וידידותית. האפשרות לקבל שירות רפואי מבלי להגיע למרפאה לעיתים תכופות ולהיחשף לתחלואה נוספת מעלה את חשיבות השירות במיוחד בתקופת מגפת הקורונה.

 

 

הרוקחת המחוזית, אירנה מלנבסקי: "רכישת מכשיר ה-TYTO בבתי המרקחת מתווספת למהפכה הדיגיטלית שעולם הרוקחות עובר בשנתיים האחרונות. ניתן לקבל שירותים רוקחות דיגיטליים כגון: ייעוץ רוקחי מרחוק, זימון תור לבית המרקחת – שירות שחוסך לנו את ההמתנה, הזמנת תרופות עד הבית ו/או איסוף באופן עצמי של התרופות מהסניף. המטרה שלנו, בכללית, היא שמירה על בריאות המטופל, הנגשה של השירותים והעלאת המודעות, תוך הפיכת המטופל לשותף מלא בטיפול התרופתי שלו".

מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן: "כארגון המעניק מגוון רחב של שירותי רפואה בדיגיטל, חשוב לנו להרחיב ולהתאים את אמצעי התקשורת של הלקוחות עם כללית תוך מתן אפשרות לתקשורת ישירה בפלטפורמות הזמינות והמועדפות עליהם. על מנת להנגיש את המכשיר ללקוחות, מעתה רכישתו תתבצע גם בבתי המרקחת במרפאות, קרוב לבתי הלקוחות ובזמינות גבוהה. נמשיך לתת למטופלים שלנו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר ובזמינות הטובה ביותר על ידי טובי המומחים".

את מכשיר ה-TYTO ניתן לרכוש בבתי המרקחת הבאים: לב הקריה, קרית אתא, המרכז לרפואה יועצת זבולון, קרית ביאליק ומרפאת איינשטיין בחיפה. עלות המכשיר 179 שקלים למבוטחי כללית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר