העובדת המצטיינת נג'ואה עוסמאן ומנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג (צילום: אלי דדון)
העובדת המצטיינת נג'ואה עוסמאן ומנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג (צילום: אלי דדון)

באירוע חגיגי נבחרו מצטייני בית החולים כרמל לשנת 2021

בפרס היוקרתי ביותר, פרס מנהל בית החולים ופרס מנכ"לית הכללית, זכתה נג'ואה עוסמאן אחות אחראית המרפאה לבריאות העובד ואחות בצוות פנימית ג'. עם פרוץ משבר הקורונה, הפכה עוסמאן למוקד תמיכה לכל הצוותים מכל הסקטורים, הייתה זמינה סביב השעון, כולל הקפצות בלילות, הדרכות צוותים ומבצעי חיסונים

פורסם בתאריך: 2.5.22 11:45

באירוע חגיגי באודיטוריום המרכז הרפואי כרמל הוענקו פרסים ואותות הוקרה למצטייני בית החולים לשנת 2021. מנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג, נציגי ההנהלה וראשי הוועדים בירכו את הזוכים.

בפרסי הוקרה והערכה מיוחדים זכו: צוות הנדסה ואחזקה בניהולם של מהנדס בית החולים, דורי בז'רנו, ושמוליק סנדר; צוות סיעוד אורתופדיה, בניהולו של אלכסיי דבורקין, מחמוד עבדאללה, עובד משק, אבראהים מרעי, עובד מטבח וחדר האוכל, ורחל לקאו, עובדת כוח עזר מהמחלקה הפנימית ג'.

בפרסי מצוינות מנהל בית החולים זכו: צוות טיפול נמרץ קורונה, יונתן אזוב, משנע רפואי, וד"ר מריה חודיאקובה, סגנית מנהל המחלקה הפנימית ב'.

מצטיינים. צוות הנדסה ואחזקה (צילום: אלי דדון)

מצטיינים. צוות הנדסה ואחזקה (צילום: אלי דדון)

הזוכה בפרס היוקרתי ביותר, פרס מנהל בית החולים ופרס מנכ"לית הכללית, היא נג'ואה עוסמאן אחות אחראית המרפאה לבריאות העובד ואחות בצוות פנימית ג'.

 

 

עוסמאן החלה לעבוד בכרמל ב-2009, מיד עם סיום לימודי הסיעוד באוניברסיטת חיפה. היא החלה את דרכה בפנימית ג', תפקיד אותו היא ממלאת עד היום. ב-2016 מונתה לתפקידה כאחות אחראית של המרפאה לבריאות העובד. עם פרוץ משבר הקורונה, הפכה עוסמאן למוקד ידע ותמיכה לכל הצוותים מכל הסקטורים, הייתה זמינה סביב השעון, כולל הקפצות בלילות, הדרכות צוותים ומבצעי חיסונים. מנהליה של עוסמאן משבחים את מחויבותה הרבה, המסירות יוצאת הדופן ויכולת העבודה בצוות מול כל הממשקים והגורמים השונים בבית החולים בזכות אופייה הנעים והחיוך התמידי.

ד"ר גולדברג בירך את המצטיינים: "למרות שנת הקורונה המאתגרת, אתם הבולטים שבמצטיינים שלנו, וביחד איתכם כרמל נבחר השנה לבית החולים המצטיין של כללית. אתם הצלתם חיים בימים ובלילות ונתתם הרבה ומעבר. אני שואב מכם השראה, אני גאה בכל אחד ואחד מכם, ועל כך כולנו בכרמל  גאים בכם".

את הטקס המוצלח הפיקה והנחתה בכישרון רב לאה שוורצמן מלכה ממשאבי אנוש

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר