ד"ר פארס, ד"ר דקל ומנהל בית החולים ד"ר גולדברג בטקס קבלת המינוי (צילום: אלי דדון)
ד"ר פארס, ד"ר דקל ומנהל בית החולים ד"ר גולדברג בטקס קבלת המינוי (צילום: אלי דדון)

ד"ר גאזי פארס מונה למנהל שירות אבחון מחלות הערמונית במרכז הרפואי כרמל

ד"ר פארס: "באמצעות התפקיד החדש אוכל לקדם את השירות באבחון והטיפול בסרטן הערמונית וכן לקדם ולשפר את השירות בשאר התחומים באמצעות עבודה משותפת עם שאר רופאי המחלקה"

פורסם בתאריך: 24.5.22 12:03

ד"ר גאזי פארס נכנס החודש לתפקידו החדש כמנהל שירות אבחון מחלות הערמונית במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל. את המינוי העניקו לו מנהל ביה"ח כרמל, ד"ר אבי גולדברג, ומנהל המחלקה האורולוגית, ד"ר יורם דקל .

במסגרת תפקידו אחראי ד"ר פארס על כל תחום האבחון של סרטן הערמונית, הכולל

ביופסיות רגילות, ביופסיות מתקדמות בהכוונת MRI – ביופסיית פיוז'ן וטיפולים כירורגיים בסרטן הערמונית.

בטקס הענקת המינוי, שהתקיים בהנהלת בית החולים, השתתפו ובירכו את ד"ר פארס גם יו"ר ועד הרופאים בכרמל, ד"ר אריה ביטרמן, סגן מנהל בית החולים, ד"ר בני רביב, ומנהלת משאבי אנוש של כרמל, אינה שקליאר-אמסלם.

ד"ר גאזי פארס נמנה עם בכירי ותיקי המחלקה האורולוגית בכרמל. הוא הגיע למחלקה בשנת 1989, אז התחיל התמחות באורולוגיה. בשנת 1993 סיים השתלמות-על באבחון סרטן הערמונית וביופסיות טראנסרקטליות בבית החולים קליבלנד באוהיו, ארה"ב.

עם סיום ההתמחות בכרמל, עבד ד"ר פארס בבית החולים כרופא בכיר במחלקה ושילב עבודה בקהילה כאורולוג בכיר במרפאה המקצועית בעכו.

ד"ר גאזי פארס (צילום: אלי דדון)

ד"ר גאזי פארס (צילום: אלי דדון)

ב-2012 חזר ד"ר פארס לעבוד במשרה מלאה בבית החולים, וב-2015 מונה לתפקיד סגן מנהל המחלקה האורולוגית בכרמל.

ד"ר פארס סיים השתלמות-על מקצועית בהשתלות פרוטזות פניליות בברצלונה, ספרד. ב-2015 סיים השתלמות בכירורגיה פריטוניאלית ורובוטית בבית החולים היידלברג שבגרמניה.

בין לבין תפקידיו הרפואיים בבית החולים, בשנת 2013 נבחר ד"ר פארס לתפקיד ראש מועצת פקיעין, תפקיד מיוחד אותו מילא בהצלחה רבה.

בשנת 2004 קיבל ד"ר פארס את פרס מנכ"ל הכללית כמצטיין מנכ"ל מטעם מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית.

 

 

המחלקה האורולוגית בכרמל נחשבת לאחת המחלקות המצטיינות והמובילות בצפון. המחלקה מציעה מגוון רחב של שירותים רפואיים ואבחונים מתקדמים לכל תושבי חיפה והצפון. בין שירותי המחלקה: ניתוחים חדשניים באמצעות רובוט הדה וינצ'י המתקדם, ניתוחים לפרוסקופיים, שיטות מתקדמות לטיפול באבנים בדרכי השתן, ניתוחים וטיפולים באין אונות, ניתוחים וטיפולים בבעיות אורולוגיות בנשים כולל טיפולים באי שליטה בשתן, ניתוחי אורולוגיית ילדים ועוד.

ד"ר פארס: "אני מאמין, כי באמצעות התפקיד החדש אוכל לקדם את השירות באבחון והטיפול בסרטן הערמונית וכן לקדם ולשפר את השירות בשאר התחומים באמצעות עבודה משותפת עם שאר רופאי המחלקה, בשיתוף ובהנחיית מנהל המחלקה ד"ר דקל. בית החולים כרמל מבחינתי הוא הבית הראשון שלי. כאן גדלתי והתפתחתי ואני מאמין בהצלחת המחלקה והצוות הסיעודי והרפואי שלנו".

מנהל המחלקה ד"ר יורם דקל: "ד"ר פארס הוא מאבני היסוד של המחלקה. הוא ישר, אמין ומקצועי בצורה בלתי רגילה. הנוכחות של ד"ר פארס במחלקה משרה אווירה נעימה על כל הצוות, ובמיוחד על המטופלים שלנו. ד"ר פארס הוא האדם הנכון במקום הנכון, ואני בטוח כי המינוי שלו יוסיף ויתרום רבות להצלחת המחלקה".

ד"ר פארס נשוי לוורד, מורה בכפר פקיעין ואב לארבעה ילדים: אחמד מהנדס מחשבים, חנין לומדת לדוקטורט במעבדות אוניברסיטת בר אילן, פאתן בוגרת לימודי כלכלה, ורנא שמסיימת כעת את לימודי הסיעוד בבר אילן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר