המרכז הרפואי בני ציון (צילום: תמיר אסרף)
המרכז הרפואי בני ציון (צילום: תמיר אסרף)

המרכז הרפואי בני ציון במקום הראשון בארץ ביחס למטופל בין בתי החולים הממשלתיים

בסקר שערך משרד הבריאות לבחינת חוויית המטופל במחלקות האשפוז בבתי החולים הכלליים, שיבחו 92 אחוז מהמטופלים את היחס שניתן להם במרכז הרפואי בני ציון. מנהל בית החולים, ד"ר אוהד הוכמן: "אנו עדים לכך שאנושיות ומקצועיות מובילות להישגים ואנו לא מפסיקים להשתפר"

פורסם בתאריך: 26.5.22 16:02

משרד הבריאות פרסם הבוקר (חמישי) את נתוני הסקר הלאומי הרביעי לבחינת חוויית המטופל במחלקות האשפוז בבתי החולים הכלליים. על פי הסקר, המרכז הרפואי בני ציון מדורג במקום הראשון בארץ בין בתי החולים הממשלתיים במדד יחס וכבוד למטופל, כאשר 92 אחוז מהמטופלים שיבחו את היחס שניתן להם בבית החולים.

"אני מודה בשם עובדי בית החולים לציבור על האמון וההערכה שלהם לעובדי בית החולים", אומר מנכ"ל המרכז הרפואי, ד"ר אוהד הוכמן, בתגובה לסקר. "אני מבקש להודות לעובדים שעושים לילות כימים למען המטופלים. אנחנו שמים דגש על השירות שניתן למטופלים ולמאושפזים במחלקות השונות, ואנו עדים לכך שאנושיות ומקצועיות מובילות להישגים ואנו לא מפסיקים להשתפר".

מנהל המרכז הרפואי בני ציון, ד"ר אוהד הוכמן (צילום: מיכה בריקמן)

מנהל המרכז הרפואי בני ציון, ד"ר אוהד הוכמן (צילום: מיכה בריקמן)

במסגרת הסקר שנערך במהלך מאי-דצמבר 2021, ערך משרד הבריאות מדידה רביעית של חוויית המטופל במחלקות האשפוז בבתי חולים כלליים. סקר זה מבוצע אחת לשנתיים מאז 2014, וזהו הסקר הראשון מאז פרוץ מגפת קורונה.

 

 

אוכלוסיית הסקר כללה מטופלים מעל גיל 18 שהיו מאושפזים בבית החולים לפחות שני לילות. נסקרו בו כל מחלקות בית החולים למעט המרכז לרפואה דחופה, מרפאות ואשפוז יום, טיפול נמרץ, מחלקות שיקום, פסיכיאטריה, נשים, יולדות וילדים.

יצוין, כי המרכז הרפואי בני ציון דורג בחודש מארס האחרון במקום הראשון בארץ בסקר של משרד הבריאות שבדק את שביעות רצון המטופלים במחלקה לרפואה דחופה (מיון) בין בתי החולים הממשלתיים. בנוסף, הוא הוא דורג במקום הראשון בארץ בשביעות רצון בחדר המיון לילדים עם ציון של 93 אחוז.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושבי הדר דורשים השארת בני ציון בחיפה

    אם יעבירו מהדר עליון את בית חולים בני ציון זאת מכת מוות כלכלית לכל הסביבה.
    זה יפגע באלפי מועסקים בבית החולים ותהיה ירידה תלולה בביקוש לדירות בכל סביבת בית החולים.
    חייבים לבטל את ההחלטה להעביר אותו לקרית אתא.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר